| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1491 .. 2980 2981 2982 2983 2984 .. 3371 .. 3757
10.12.13 11:54
snet 
Re: Bräute 2013

@Emma: Schade mit dem Fehlalarm, aber was gibt es schöneres als ein Flitterwochenbaby?

@LucyLu: Ja, das ist wirklich etwas doof... aber ich hab gestern noch den Grundriss aufgezeichnet und werde wahrscheinlich heute Abend ein wenig damit rumspielen. Wenn du findest, dass ihr zuviel "Schnick Schnack" habt, setze am Besten auf Bilder. So wirkt der Raum ruhig und trotzdem schön dekoriert. Ich hab letztens ein Regal gebaut und dahinter den Streifen goldig gestrichen, das sieht auch sehr toll aus! Und ich kaufe "neue" Möbel schon längst über Ricardo. Für mein Traumsofa (musste zwar ca. 4 Monate Ausschau halten, da ich nur in der Stadt LU abholen wollte) habe ich noch CHF 100 bezahlt. Dazu noch einen Sessel für CHF 20 und den Esstisch inkl. Stühle für 120. So kann man ziemlich viel sparen... Das Sofa hat vor 1.5 Jahren noch CHF 2'300 gekostet, aber nun ist der Besitzer mit der Freundin zusammengezogen und sie konnten sich nicht für eines entscheiden.

Klingt toll mit dem Beautytag. Ich geh auch gerne zur Kosmetikerin. Warst du schon beim Friseur? Ich hab am Do auch nur 2cm abgeschnitten

10.12.13 15:25
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo snet, bin gerade zurück vom Coiffeur, habe auch nur ca. 3cm abschneiden lassen und ein tolles Braun machen lassen.... jetzt sehen die Haare wieder super aus. Dann habe ich mir noch ein Weihnachtsgeschenk gemacht Habe mir einen Lockenstab gekauft welcher das Haar selber aufdreht, voll praktisch

10.12.13 16:06
kleinefeder 

Re: Bräute 2013

Lucy, was ist das für ein Lockenstab? Den hätte ich auch mal gerne... Mir ist das immer zu viel Arbeit, aber mein Schatzi mag das so gern, wenn ich Locken hab...

11.12.13 10:13
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ kleinefeder: der Lockenstab heisst Diva Glamoriser Auto-Curler von Richard Ward --> http://richardward.com/shop/electrical.html?dir=desc&order=position


In den Läden kann man diesen noch nicht kaufen, gem. meiner Frisörin aber ich war googeln und habe bereits viele Angebote auf ricardo(lino) gesehen.

Liebe Grüesse
LucyLu

Datei-Anhänge
Diva_Glamouriser_Auto_Curler.jpg Diva_Glamouriser_Auto_Curler.jpg (2x)

Mime-Type: image/jpeg, 189 kB

12.12.13 07:49
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme!

ou lucylu, het au gern sone Beauty tag wi du hesches gnosse?
set au en neue lockestab ha, mini esch möll wenn, de hani d locke eh metem glättiise gmacht, esch mer beser gange as metem lockestab...
so chli löckli för ade festtäg were scho cool

snet, cool besch am omstelle? so züg esch mega lässig, de heschs gfüehl wohnsch inere neue wohnig :)
bi eus geht's do au ned gross öpis omzstelle, ehn dachwohnig ond de esch me au bez igschränkt wie me dmöbel cha stelle :)

wönsch euch allne e schöne donnschtig! :) wahnsen scho d donnschtig, momentan rasse d Woche nomeso dorre

13.12.13 08:32
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo mitenand

Bi eus lauft de Countdown... no 7 Täg und endlich dörfet au mir id Flittis!

Morn simmer anen Wiehnachtsapéro iglade und am Sunntig tüemmer mit mine Eltere Wiehnachte "vorfiire" ihihi also ztue hemmer, mir söttet no paar Sache vorbereite, aber im grosse und Ganze simmer startbereit, ich sött eifach no ganz gsund wärde bis nöchst Fritig, bin nämli immernonig ganz fit...

Wie gahts eu so?

13.12.13 09:03
sonne13 

Re: Bräute 2013

oh emma, so schön! bald isch es so wiit! hoffentli bisch denn wieder ganz fit! wünsch der gueti besserig!!!

be eus isch au sehr viel los im momänt, und ich muess immer no gschänkli bsorge aber ned viel, und gliich stressts mi chli... au d wucheänd sind so verplant, und ich sett no chärtli mache! aber jenu, irgendwenn schaff ichs denn scho no... im gschäft isch ebe au d höll los, isch doch immer s gliiche - alles chunnt immer mitenand...

drumm gohni wieder zrugg ad arbeit schöns tägli euch allne!

13.12.13 09:11
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge fraue

wow emma, gli isch es sowiit :) soooooo schön !!!! ich freu mich mega für dich ...
das wird sicher super!! vorallem mega speziell über wiehnachte / neujahr weg
z gah und dänn no soo wiiiit (also für mich wärs mega öpis speziells chch) möchti
au mal mache - irgendwenn mal

13.12.13 09:26
Emma13 

Re: Bräute 2013

@sonne ja ich verstahn dich... s isch doch jedes Jahr s glich, aber trotzdem nervts eim immer gäll? Ich wünsch der en kurzwilige Tag und dass bald au chli d Vorwiehnachtsziit chasch gnüsse. Bi eus ischs irgendwie nomal bitz hektischer als suscht, geschter hemmer mite Abschiedsbsüech agfange... ihihi als öb mär 4 Mönet weggönd

@Lilly dannke viel mal!!! Jaaa ich finds ebe au mega speziell, mir hend das scho immer mal wele mache und jetz freu ich mich würkli sehr, Wiehnachte/Neujahr am Strand, das isch scho immer en Traum gsi vo eus... und min Ma isch sowieso voll de Summer-Freak

13.12.13 09:35
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Elea: Meine Wohnung neu einzurichten ist mein Hobby! ich schreinere und bastle was das Zeug hält. Ich hab ja mein eigenes Zimmer: Ankleide/Schreinerzimmer. Sieht lustig aus - auf einer Seite der 7-türige Schrank mit Schmuckboard und weiteren Schmucksachen und auf der anderen Seite mit Werkbank und Werkzeugkommode.

@Emma: So toll, dass du bald in die Flitterwochen gehen kannst! Mega! Ich möchte auch gerne aus diesem kalten Wetter entfliehen. Hey, wenn du Silvester in Australien verbringst, wärst du theoretisch die erste die mir zum Geburtstag gratulieren könnte

@Sonne: Also Ich musste 4 Geschenke besorgen und die hab ich alle zusammengekriegt. Jetzt fehlt nur noch das Breaking Bad T-shirt mit dem Konterfei von Heisenberg drauf als Nebengeschenk für meinen Mann, aber das ist unterwegs

@Lilly: Ich hab schon 2 Neujahr im Ausland verbracht und hatte viel Spass dabei!

 1 .. 1491 .. 2980 2981 2982 2983 2984 .. 3371 .. 3757
himbeer   schnell   Hochzit   natürli   einfach   vorallem   Zuletzt   Kollegin   gspannt   eigentli   natürlich   schaffe   richtig   Problem   wirklich   langsam   bearbeitet   eigentlich   irgendwie   Zeremonie