| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1492 .. 2981 2982 2983 2984 2985 .. 3371 .. 3757
13.12.13 09:38
Emma13 

Re: Bräute 2013

@snet oooh das dörfi ja nöd vergesse demfall!

Wird's mir versueche z'merke, versproche

17.12.13 08:17
elea 

guete morge zeme!!

snet hesch demfall am 1.jan geburi?

Emma, no 3 täg bes eus devo flitzisch

wie gohts au allne so? mer chönt momentan de chopf explodiere wegem Büro... es esch soo vel los ond sone sou stress... ali dönd enand ahässele ond d stemmig esch katastrophal wel jedem em andere gschold geht... dorom esch be mer bes jez no absolut nix vo wege wiehnachtsstimmig, ha ned emol es chärzli oder so dehai ufgstelt nix no 4 täg schaffe ond de entli wohlverdienti ferie... sesch nötig, söscht geht's no toti bi eus em Büro

17.12.13 09:03
sonne13 

hallo zäme! hui elea, das tönt jo gar ned guet! be eus esch au rächt hektisch, aber d stimmig isch trotzdem guet! und deheim hend mer deko au vöre gruumt, mer hend also scho chli wiehnachtsstimmig - wobii - vom gfühl här, so im härz isch au no kei wiehnachtsstimmig ume, es isch eifach z stressig. ech freu mi eifach uf die freie täg ohni schaffe, met viel schlofe, ässe usw aber so wie das be dir lauft isch jo wirklich übel! isch das immer so um die johresziit be euch oder isch es eifach das johr so schlimm?!? ich würd duretreie - ich mag wirklich langsam nümme und so es gstürm würdi glaub ned verträge!

sodeli, wiiter gohts! ich wünsche euch allne e schöne tag und dir emma jetzt scho wunderschöni flittis!!!

17.12.13 09:09
valey 

Morgeeeeeeeeeeee zämeeeeeeeeeeeeee

ich läbe au nooooooooo xD hihihihi

ha Emmer sooo vel stress ghaaa..

hoffe es goht euch allne guett

17.12.13 09:17
Canoa 

Hey Helloooo
Mäude mech ou ganz chorz vo de Gold Coast...gniesses eusi Flittis in volle Zög.

17.12.13 10:52
Emma13 

Hallooooo zäme

Schön wieder mal chli vo allne z'lese...

@elea ou du armi, tönt gar nöd guet wie's bi eu zue und her gaht... wünsch dir no ä kurzi letzti Wuche und denn erholsami Festtäg :)

Ich bin leider immernonig fit, schleik die Verchältig sit 2 Wuche ume, mir flüget am Fritig und ich bin immerno en Wrack, aaachh macht mich das fertig... Weiss gar nüm wasi no chan degege mache, han no 3 Täg zum gsund werde

Canoaaa hoooi, freut mi vo dir z'lese, wünsch eu wiiterhin wunderschöni Flittis, chani mi uf schöns Wetter freue?

17.12.13 11:14
elea 

sonne, alli baugschäfter wend halt Emmer no möglichst vell erledigt ha bevor de Schnee chont, da heisst bi eus Emmer Dezember esch stress pur... denn em Januar Februar esch de i de regel schön ruhig. aber momentan eshc hölle los :(

hey valey!!! sooo schön besch au weder mol do! hesch so vell ztue?:( wie gohts der so? scho vell zlang nüt me ghört :(

hey canoa, so cool dassd die flettis ziit fendsch zom eus schribe! hammer!!!! breng eus ebez wäremi met vo australie, mer verfrühre do

Emma, soscht em notfall sell der din huusarzt am donnschtig sone antibiothika sprötze ge. be jo vor de hz au recht chrank gsi ond de hetter gseit i usnahme fell maches ha (hz esch so öpis, aber e langi reis denki secher au), wos der e sprötze gend (auä en brutale Medikamente Cocktail) ond de füehlsch di enner stonde weder besser. wörd mer das bez as notlösig em hinderchopf phlate. well wend der selber ennerlech drock machsch zom gsond werde, lapets meischtens ned so...

17.12.13 11:53
snet 

@Emma: Das ist aber nett, dass du als erste zum Geburi gratulieren willst

@Elea: Jep, der 1. Jan ist es! Wann ist dien Geburtstag? Doof, dass du momentan so viel Stress im Büro hast, dafür gehts aber ja bald ab in die wohlverdienten Ferien!

@sonne: Wow, wir haben noch gar keine Weihnachtsdeko aufgestellt. Das müssten wir definitiv dieses Wochenende nachholen. Schliesslich feiern wir ja Weihnachten bei uns.

@canoa: Geniess weiterhin deine Flitterwochen!

@Emma: Blöd, dass du immer noch nicht fit bist. Wahrscheinlich wäre jetzt der beste Zeitpunkt um eine richtige Medikamentendosis zu schlucken!

17.12.13 14:14
elea 

so cool, denn chasch Emmer a silvester i din geburi ine fiir! :D
koleg het au am erste jan geburi ond ehm vergessi nie zgratuliere i ha erst grad gha am 26.okt.

18.12.13 08:36
Emma13 

Hellooo zäme

-2 ich glaubs nöd, ÜBERMORN gahts los! Bin glaubs öpe di letzti vo eus wo endli id Flittis dörf :)

Danke für eui Tipps, elea das mite Supersprütze wär sicher kei schlechti Idee, aber ich han chli Horror vor Sprützene, darum hoffi ganz fest, dasi mi bis am Fritig wieder besser fühle... Hüt bini no ganz verpfnüslet und han en blöde Hueste, aber körperlich eigentli wieder fit, wenigstens kei Gliederschmerze und Kopfweh meh, wird scho guet cho, schicket mir eifach positivi und gsundi Gedanke übere :)

1 .. 1492 .. 2981 2982 2983 2984 2985 .. 3371 .. 3757
Zeremonie   schaffe   Zuletzt   richtig   Kollegin   eigentli   schnell   bearbeitet   irgendwie   Hochzit   natürlich   vorallem   eigentlich   himbeer   Problem   gspannt   langsam   natürli   einfach   wirklich