| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1493 .. 2983 2984 2985 2986 2987 .. 3372 .. 3757
03.01.14 16:24
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme!

ha euch no es ganz es schöns neus wele wönsche!
hoffe ehr hend super festtäg gha!?
mer send a wiehnachte z stockholm gsi und es esch wonder schön gsi. nacheten hemmer super festtäg gha met familei und frönde. i hoffe ehr hends au solässig gha!!!!!
so jetzt chöe mer alli zeme e neue johr of euse erst hochzitstag hehibbele ;)
und wet au nomol allne merci sege för das super letschte forum-johr! ohni euch wer mini hochzit auä ganz anderst verloffe und i beemmer mega froh gsi do chöne mini sörgeli los zwerde! merci a alli!!!!!

ganz liebi grüess!!!

07.01.14 15:33
sonne13 

Re: Bräute 2013

hallihallo!
es ged mech au no! s neue johr hed gliich stressig aagfange wie s alte ufghört hed - es esch ebe doch immer s gliiche aber immerhin hend mer es par schöni fäschttäg dörfe erläbe! wahnsinn - vor eme johr hend mer s gfühl gha es goht no eeeeeeeeeeeewig bis zu eusem tag, und jetzt isch er scho es ziitli verbii!!!
ich hoff ihr sind alli guet is neue johr gstartet und würd mi freue ab und zue wieder öppis vo eme 13-er brüütli z läse!

übrigens: hed öppert no e cooli idee für en polterobe?!? be iiglade und die wos organisiert hed gfrogt ob no öppert öppis wüsst - es spiel oder so!

07.01.14 15:36
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hello zäme

Mech gehts au no...totau erhout vo de Flittis zrog ond scho de zwöit Tag weder am schaffe.
Wönsch euch aune no es guets nöis Johr (gloube das darf mer enand scho no wönsche).

Ha auso de Thread ned metverfougt ond ha kei Ahnig was gloufe esch!

08.01.14 07:37
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme!

hey canoa! schön besch weder zrog! wie eschs gsi in australie?
hallo sonne! hesch de stress em Büro gha oder soscht pribvat eifach vell ztue? ou cool e polterobe. demfall geht's e hochzit das johr?

08.01.14 08:31
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

Ich wünsche auch allen noch ein gutes neues Jahr!

Jetzt geht's los mit der Planung zu unserem 1. Hochzeitstag

@Sonne: An meinem Polterabend gab es eine Art Schnitzeljagd mit verschiedenen Aufgaben (bezogen auf meinen Beruf) und endete mit einem Stripper Hihi, hast du sonst schon Neuigkeiten?

@Canoa: Welcome back! Wie hat es deinem Mann gefallen? War ja seine erste Individualreise, oder?

08.01.14 08:36
LucyLu 
Re: Bräute 2013

HAPPY NEW YEAR ah alli 2013-Brütlis!

Schön sind die eine na da

@ sent: WOW! schon den ersten HZ-Tag unglaublich wie die Zeit vergeh!

@ sonne: oooh sooo cool! Ich wot so gern das au öper hüratet das Jahr woni kenne, aber es gseht leider nöd danach us

@ canoa: WELLCOME BACK!

08.01.14 08:48
sonne13 

Re: Bräute 2013

oh schön sind no es paar ome zwöschedine!

de polterobe wird wohl eher ruhig usfalle - mir göhnd goh ässe und d bruut isch im 7. monet. aber d organisatorin hed gfunde me chönnti no es spieli mache oder so, wenn öppert öppis wüssi... mal gucken ob mer no öppis iifallt so uf die schnelle - es goht nümm lang!

snet, stimmt, jetzt chönd mer eus mitem 1. hochziitstag befasse! be eus isch glaub scho klar was mer möched... aber es goht jo no laaaaaaaaaaaang, mol luege ob sich die plän no änderid.

elea, ich ha im gschäft eifach viel um d ohre. alles so seich wo eigentlich nüd mit miner chärnufgab z tue hed, wo halt eifach so zuesätzlich muess erledigt wärde. das isch ziemlich müehsam und ufwändig - externi termine mit lüüt woni no nie z tue gha ha und mi scho närved bevor ich sie persönlich kenne glernt ha und privat hani au no par sache, ha wieder mol de kollegin z lieb es jöbbli übernoh wo ebe au no viel z tue gid - und eigentli hani gar kei luscht druuf. ich ha mer fescht vorgnoh in zuekunft guet z überlegge wenni für öppis zuesäge - vor allem wennis nur de person z lieb mach und ned will mi d ufgab reizt

aber süscht gohts mer guet, ussert dassi scho wieder soooo müed be - trotz de freitäg wo doch grad erscht gsii sind...

08.01.14 08:52
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ sonne: ouuu ja, müed bini au scho wieder, däfür hani soooo viel gschlafe währed de Festtäg naja... Bald isch scho wieder Weekend

oises nächste Projekt heisst bereits wieder Ferieplane hihi.. ich weiss, mir sind erst siteme Monet zrug vo de Flittis, aber für mis Wohlbefinde bruch ich das eifach dass ich weiss wenns wieder id Ferie gaht. Aber es ist erst im September sowiet. Z'erst heisst na neus Sofa chaufe

08.01.14 08:55
Canoa 

Re: Bräute 2013

Jippi de Thread läbt no emmer! =)

Eusi Reis esch super gseh, hät am Schloss gärn nochli länger chönne blibe!
Aber mer hend müesse Platz mache, mini chli Schwöster goht morn för 4 Mönet! *Wot ou met*
Mini Cousine hed gmeint s 2014 segi s Johr vo de Backpackers be ehne! Zerst send mer gseh, denn mini Chli Schwöster ond denn im März goht denn au no die grossi, denn gönds denn zäme go reise! =)
Mim Ma heds au super gfalle, är hed zwar emmer mech gscheckt zum Sache abkläre oder Froge...aber easy...bezli änglisch hed er trotzdem au glert! =)

Snet: Wow erster HZ Tag...und schon Pläne?
Smsle dir später noch, mein Handy liegt noch im Auto!=O

Sonne: Hmm jo das könni wemer Sache anehmt wo mer de Persone lieb macht...chond secher guet!
Müed beni au extrem mer schlofed no ned werklech guet setemer retour send, die Nacht semer gloub öbe 5x verwachet!!!!

08.01.14 09:10
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ canoa: oh je häsch na de Jetleg? Ich ha nach de Rückkehr die erste vier Nächt ä Tablette gno, verträg das gaaaar nüm wenn ich nöd schlafe Znacht. Und violà ha so überhaupt kein Jetleg kah oder sustigi Problem

 1 .. 1493 .. 2983 2984 2985 2986 2987 .. 3372 .. 3757
schnell   schaffe   Zeremonie   natürlich   langsam   eigentli   vorallem   einfach   Problem   bearbeitet   richtig   natürli   himbeer   irgendwie   Hochzit   eigentlich   wirklich   Kollegin   Zuletzt   gspannt