| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1494 .. 2985 2986 2987 2988 2989 .. 3373 .. 3757
08.01.14 10:27
snet 
Re: Bräute 2013

@sonne: Hmm, wir haben noch keine Pläne für den 1. Hochzeitstag, aber ich will dann am Tag darauf unseren Lieblings-Sonntagsbrunch geniessen. So wie es aussieht gehen wir dann 1 Woche später noch wellnessen

@canoa: Wow, da sind aber wirklich viele Leute bei euch im Umfeld unterwegs! Wir waren ja im 2012 unterwegs. Oh jaaa, ich warte schon sehnsüchtigst auf deine Antwort

@Lilly4: Herzlichen Glückwunsch zur ss! In dem Fall bist du jetzt ca. 10./11. Woche? Drück dir die Daumen, dass alles gut geht!

@LucyLu: Wohin soll's denn in die Ferien gehen und welches Sofa wollt ihr euch anschaffen?

08.01.14 10:29
Lilly4 

genau snet bin nun in der 10./11. woche und hoffe natürlich das alles gut sein wird (nächste woche habe ich dann einen termin bei der frauenärztin) bin ja gespannt ... schon aufregend das ganze!

08.01.14 10:32
LucyLu 

@ snet: wir werden im September mit dem Wohnwagen durch den Westen von Canada reisen, wo genau wissen wir noch nicht, der Start wird in Vancouver sein.
Ein spezifisches Sofa haben wir noch nicht ausgesucht, müssen noch schauen gehen. Möchten sicherlich eine L Form und das Material soll Mikrofasern sein (wegen unseren Katzen).

08.01.14 10:37
Canoa 

Wir sind noch keine Woche zurück von den Flittis und ich suche schon nach Ferienangeboten! =)
Ich wollte ja unbedingt auf Lizard Island aber trotz zweitägiger Bearbeitung hat mein Mann nicht eingewilligt, dafür hat er jetzt gesagt gehen wir auf die Malediven oder nach Mauritius und er bezahlt! =O haha! =)

LucyLu wir sollten auch ein neues Sofa haben, aber ich finde es rausgeschmissenes Geld weil, wir ja in den nächsten paar Jahren mit dem Hausbau beginnen wollen. Das Land haben wir ja so gut wie! =)

08.01.14 10:42
elea 

hey so cool wie das lauft höt do
wie "freühner"

zerscht mol, hey lilly, das send doch die schönschte News öberhaupt!!! gratuliere euch ganz herzlich!!!schön het das so schnell klappet bi euch!!!! freu mi mega met euch!!! bitte Emmer of em laufende halte gell ;)

haha ehr send cool, scho weedr am ferie plane
aber so ghört sechs doch. me mues doch schlieslich Emmer es zzil ha wome cha druf he fiebere
mer hend jez au entli eusi lang ersehnte Island ferie buechet und freuet eus scho mega druf. aber s goht no so lang (haha hani das ned letscht johr au Emmer gseit )

08.01.14 10:43
sonne13 

oh canoa, denn hend ihr öppis gfunde?!? so cool! wo denn? (wenni darf froge )

mir göhnd ned wiit wäg im summer, aber hend au grad am wocheänd e wohnig reserviert und d vorfreud isch riesig!!!

es neus sofa wetted mer au aber do mir au werded zügle imene johr oder so, machts au ned wirklich sinn...

08.01.14 10:52
Lilly4 

hey elea danke ja klar, wird dänn immer wieder chli brichte hehe

ou cool, island, mega! und wenn gahts dänn los??

08.01.14 10:56
elea 

juhu freu mi scho of witeri baby-buch-updates

endi juli gömmer för 2woche! mer hend jo scho ewigs welle go. es esch wörkli echline traum wo in erföllig goht. mer werde met emne 4x4 dors Hochland reise. met zelte ond allem. aber send di türste ferie woni bes jez gmacht han (türer asd fletterwoche )

08.01.14 11:03
Lilly4 

chch :p

oh wow, das tönt ja HAMMER elea!!!
und weisch wie schnell isch juli ! so chönder
eu so richtig druf freue und vorbereite ... isch
doch besser als wenns so 'schnell schnell' wür gah!
ich find eineweg bis mitti jahr gaht t ziit amig uh
schnell ume, danach eher schleppend ...

haha tüürer als eui flittis? aber wenns en traum vo
eu isch, dänn müender eu dä no erfülle bevor dänn
au babys im amarsch sind

08.01.14 11:06
elea 

jo du seisch es! mer hend au gseit, wen mer die reis wend mache, de mömer jetzt! well schwanger oder met Baby denki hemmer finanziell anderi prioritäte. drom passt jetzt tiptop!
stemmt d zit wird schnell verbi go! und so hani weder öpis zom mi druf freue (zwar ned so öpis toll wie du ond din maa,aber au guet )

1 .. 1494 .. 2985 2986 2987 2988 2989 .. 3373 .. 3757
irgendwie   vorallem   schnell   langsam   Hochzit   schaffe   natürli   himbeer   einfach   richtig   Zeremonie   Kollegin   wirklich   gspannt   eigentli   eigentlich   Problem   Zuletzt   bearbeitet   natürlich