| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1497 .. 2991 2992 2993 2994 2995 .. 3376 .. 3757
10.01.14 15:09
Lilly4 
Re: Bräute 2013

genau :) und ich druck eu allne t dumme (wo grad am 'üebe' sind) das es au schnell ischlaht !!

10.01.14 15:12
dandi78 

Re: Bräute 2013

danke lilly

10.01.14 17:00
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh das tönt spannend lilly, hett au nöd denkt dass das so cha gah. ich ha erst eimal pille abgsetzt gha. det hani au erst nach ca. 3 mönet mini täg wieder übercho. denn aber au relativ problemlos wie ich mich mag erinnere... isch au scho wieder fast 10 jahr her.

10.01.14 17:34
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zemme

cool wie vell do gschrebe worde esch
spannends Thema hender do! fendes Emmer mega interessant wis bi andere so lauft met pille absetzte und wie schnells de ischloht etc.
i be glich wiit wed himbeer. ha jetzt au pille abgsetzt aber mer verhüete witerhen. ha au eifach welle wösse ob die ganz Maschinerie no funkrioniert :)

wönsch euche allne es schöns wochenend!!!

11.01.14 17:06
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme!!

Au ich meld mich mal wieder zwort...
zersch mal: lilly herzlichi gratulation zur ss!! Hoffe dass alles ohni problem verlauft!
a alli andere wo scho fliessig im training sind: alles gueti und dasses schnell klapped!

vo mir gits eigentlich nöd wükli viel neus zbrichte... es gaht mer tip top und ich gnüsse mis beziehigs/eheläbe genau so wie vorher.
min maa steckt grad ide semesterprüefige, das isch immer bitz e blödi ziit... da ischer immer ziemli am aschlag.
hüt abig gömmer mit mim brüedsch go tapas ässe. yammmmiiii, freu mi scho mega
mir händ ja vo eusne gäst es schlemmerbuech übercho. da hät eus jede zumene znacht bi sich dhieme oder suscht wo iglade. isch e mega cooli idee findi! darum ziend mir momentag vo znachtesse zu znachtesse, voll lässig. die einte händ eus sogar no dezue zum zirkus iglade, theater usw.. isch echt cool!! und das tapas ässe hüt abig isch ebe au eis vo dene ässe.
eusi gäst händ sich mega müe gä bim gstalte vo dem buech. jede hät e siete müese mache mit dem wo er denn für eus choched oder wohere er eus iladt. hät teilwies mega cooli comics drunder oder zeichnige, eifach mega!
mir sind jetzt ca ide helti vo allne ässe aber es macht mega spass!! klar, wienachte und all die fästtäg sind ja au no gsie...

so, jetzt wünschi eu allne es schöns weekend und freu mi dass mer immerno vhli vonenand chönd läse da im forum!!
PS: allne no es guet neus jahr als verhürateti fraue!!

13.01.14 11:03
snet 
Re: Bräute 2013

@Nemo: Wow, da bin ich gleich ein wenig eifersüchtig, dass du so ein tolles Schlemmerbuch mit vielen Einladungen hast! Geniess noch die restlichen Einladungen!

@üben: Bei mir im Umfeld hat es jetzt auch gestartet mit Paaren, welche versuchen ein Kind zu bekommen. Letztens hatte ich irgendwie nicht so einen tollen Abend mit einer Kollegin, weil sie mir mega vorgejammert hat, dass alle schwanger werden und nur sie nicht (üben seit ca. 9. Zyklen) und gleichzeitig will sie auch keinerlei Abklärungen treffen, sondern sich selbst behandeln. Ich fand das war eine schwierige Situation, vor allem weil ich ja meine Vorgeschichte um einiges schlimmer finde als dass es nicht in 9 Zyklen einschlägt. Ich weiss da halt einfach nicht unbedingt was sagen, weil ich es echt nicht so ein Ding finde...

@me: Die weise Frau hat gesprochen: ich habe Hunger!

13.01.14 16:14
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hallo nemo! danke dir vielmal!! ja das hoff ich au hüt morge bim arzt isch uf jedefall alles guet gsi hihi

oh das tönt dänn cool mit däne essens-abige chch hätti also au no freud

14.01.14 08:51
himbeer 

Re: Bräute 2013

@elea: ich ha us neugier agfange mit NFP (Natürliche Familienplanung), wo mer anhand vo Temperaturkurve und andere Körperzeiche sini fruchtbare Täg bestimmt. Natürlich verhüetet mer wiiter, die Methode isch ja au erst sicher wenn sich alles chli ipendlet hät und ich ha de Ring erst abgsetzt, dh ich müesst hüt abig en neue isetze und das machi nöd, ich weiss also nonig gnau was nachher passiert. Finds eifach mega spannend, ich lern wieder chli öpis über de Zyklus und hoffe, dass das Wüsse denn nachher au cha helfe wenn mer aktiv a de Familieplanig sind.

14.01.14 12:34
Canoa 

Re: Bräute 2013

Euse Thread esch chli am ipfüsele!

Ha aber scho paar mou gseh, dass es paar 13-er Brütli online gseh send ond gloub au eifach nome gögslet hend! Aber äbe s spannende Thema esch döre! =)

Jetzt gohts um Chend ond Chegu! =)

Oder um anders? =)

14.01.14 13:04
snet 
Re: Bräute 2013

Jaaa, niemand gibt hier noch seinen Senf dazu

Ich habe gerade kein äusserst spannendes Thema. Geht jemand an die Fasnacht? Als Luzernerin sollte mir das eigentlich im Blut liegen, aber irgendwie kann ich mich nicht richtig dafür erwärmen. Was ich liebe ist das verkleiden! Aber die vielen besoffenen, hemmungslosen Leute machen mir manchmal die Fasnacht kaputt...

Ich denke für den 1. Hochzeitstag könnten wir ja einen lustigen Ausflug oder so machen? Vielleicht eine Ballonfahrt?

 1 .. 1497 .. 2991 2992 2993 2994 2995 .. 3376 .. 3757
irgendwie   gspannt   schnell   wirklich   bearbeitet   schaffe   Kollegin   einfach   richtig   natürlich   Hochzit   langsam   Zuletzt   natürli   himbeer   vorallem   Problem   eigentli   eigentlich   Zeremonie