| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1498 .. 2993 2994 2995 2996 2997 .. 3377 .. 3757
14.01.14 16:02
sonne13 

Re: Bräute 2013

wow, ich habe soeben erfahren dass ich ein kind habe!!!
ich hab jemanden aus der firma getroffen (arbeite in einer sehr grossen firma). wir sehen uns ab und zu auf dem areal usw. nun hab ich mit ihm geschwatzt und da meinte er: ja und du bist jetzt ja auch mutter geworden...!?!?!? hä? wo????????? ich weiss nichts davon!?! und wann soll ich schwanger gewesen sein?!? hihi, ich glaub der dachte, der einzige grund, wieso ich jetzt verheiratet bin, kann nur sein dass ich mutter geworden bin!

14.01.14 16:05
sonne13 

Re: Bräute 2013

canoa, ja ich finde es z.t. sehr schlimm. vor allem die recht jungen leute, die sturzbetrunken irgendwo liegen... gut möglich dass es in der kafistobe etwas gemütlicher ist! aber dann treffe ich die leute lieber sonst wo - wo es nicht so laut ist und man schwatzen kann. letztes jahr war ich an der beizenfasnacht, das fand ich noch cool. ist eher klein und gemütlich. ich war selber sogar mal in der guggenmusik und habe jahrelang fasnacht gemacht. aber ich find bei uns ist irgendwie der sinn der fasnacht verloren gegangen...

14.01.14 16:07
snet 
Re: Bräute 2013

@Canoa: Ich hab nicht gesagt, dass du vom Luzerner Hinterland kommst, sondern, dass das Bure-Fäscht sicherlich dort stattfindet

Aber Buttisholz, Buchs und Ruswil gehört jetzt für mich schon ins Luzerner Hinterland. Also ich verlasse die Stadt nicht während der Fasnacht. Lustigerweise wohne ich ja mitten in der Altstadt und zu Fuss habe ich etwa 5min zum Manor, aber trotzdem dringt der Lärm nicht durch.

Quizduell ist eine App für Android und Apple wo du dich mit Wissensfragen duellieren kannst. Meine Statistik ist super und ich habe auch fast immer gewonnen (schon klar als weise Frau )

Also ich hab effektiv ein Einzelbüro

Mir gefällt der Eskimo besser als der Indianer! Dann kannst du noch eine Angelrute mitnehmen, das wäre lustig!

@sonne: Jaja ein Rosinenpicker bist du Ich seh das eben auch so, dass sich viele Leute während dieser Zeit furchtbar daneben benehmen. Aber wenn man als Gruppe und vor allem mit Motto geht, bewegt man sich sowieso im eigenen "Kokon" und dann bekommt man das gar nicht mehr mit.

14.01.14 16:10
sonne13 

Re: Bräute 2013

stimmt snet, mit "meiner" fasnachtsgruppe damals ist mir das auch weniger aufgefallen. lustig finde ich noch, dass mich immer wieder leute fragen ob wir an der fasnacht wieder was machen - wir waren schon bekannt für unsere "auftritte". alle fanden das immer soooooo cool - schade dass es nicht mehr leute machen.

14.01.14 16:17
Canoa 

Re: Bräute 2013

ja habe mich gerade für Eskimo entschieden, heute Abend bestelle ich dann mein Kostüm, muss mich noch entscheiden...

Ohhh Sonne manchmal sind so Begegnungen mit den Arbeitskollegen einfach nur zum lachen! =)
Aber du nimmst es ja sicherlich mit Humor! =)

Snet klar ist deine Statistik toll, ich habe nicht gerne so Quiz...Aber jedem das seine, meines weniger!= )

Ohhh die jungen Leute heutzutage, mein Bruder 14 hat vorhin eine SMS geschickt, er ist am hängen!
Ohhh die Aussprache, hängen und chillen!!! =) Kein Wunder liegen die betrunken an der Fasnacht am Boden! =O

15.01.14 08:14
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme!

läck jez beni fascht usem stuehl gompet welli gmeint ha du besch schwanger sonne erst wonis ganz dorre gläse ha hanis tschegget und de beni gstorbe vor lache

Fasnacht esch au ned soooo mis... i has Emmer sehr nervend gfonde vo mi gg no id gugge esch i gange eifach einisch em johr met mine kolegin zeme ane ball. alli glich verchleidet und das esch Emmer e sou Gaudi. aber nach einisch hanis de au weder gseh da johr wösse mer aber nonid as wass mer gönd (esch Emmer schwerig. well d helfti wet es loschtigs kostüm (zo dene ghör ich) und di ander helfti wet es sexy kostüm aber zom glöck setze mer eus amigs dorre

@himber, jo es goht mer genau glich. es esch spannend zgseh ob und wie alles funktioniert und wi du seisch, es esch den au eifach bide familieplanig wenn me bez weiss wie de körper tigget. höt het sich entli mini temp ipendlet und i ha zom erste mol e "grüene tag"! juhu ha mega freud gha
chausch du der es compüterli oder füehrsch e temp-Tabelle ?

15.01.14 10:25
sonne13 

Re: Bräute 2013

jö elea, ha di ned welle verschrecke!

wäge nfp, familieplanig: hesch demfall jetzt abgsetzt! findi super! und dine maa hed sich chönne mit dem gedanke aafründe? hesch du jetzt so es compüterli? wenn jo: vo wo hesch es, wie tüür isch es, wie funktioniert das so, würsch es empfehle? ha mer au scho öberleid tempi messe oder so, eifach zum chli de zyklus verfolge, aber das isch mer chli z ufwändig, me muess jo am morge grad vorem ufstoh und denn isch es au abhängig vo allerlei faktore, das findi für mich irgendwie ned so praktisch. ich stoh under de woche am 5i uf, no früehner zum tempi messe wär mer glaub too much... aber so gnau chumi eh ned druus, ha nor ebe au aagfange mech chli demit usenand setze...

15.01.14 10:39
Lilly4 
Re: Bräute 2013

hey fraue, meld mich au mal wieder
hoff es gaht eu allne guet! wie ich gsehne sind scho es paar a dä
familieplanig - sooo schön !!! ich bin die wuche wieder bi dä fa gsi
und han min dritte ultraschall gha, sooooooo herzig, es isch echt
mega mega speziell ihr chönd eu druf freue

15.01.14 11:47
elea 

Re: Bräute 2013

jo sonne hasi abgsetzt. ha jo verzellt dass mi gg das am afang ned nötig gfonde het. i hanem de alles nomol erklärt und er esch denn mega verständniss voll gsi ond het mini grönd de au verstande. er esch eifach bez öberromplet gsi und het au halt ke ahnig vo verhüetig. för ehn esch pille absetzte = baby-wunsch. woni ehm alles erklärt ha escher mega begeischteret gsi und het gholfe es compüterli zfende zom verhüete. be froh hemmer nomol dröber gredet... mer hend eus eifach i dem Moment beidi falsch verstande...
also, i ha s verhüetigscompüterli kauft em Internet (www.lady-comp.ch "pearly") choschtet duds 450.- (esch e hufe, aber das het mi d pille innerhalb vo 2johr au koschtet). mini fa het mer das empfohle aso hani gar ned gross ome gluegt. si het gseit temp messe sig gnauer as da wome ofd stäbli bislet
am afang beni bez öbervorderet gsi weli ned gwösst ha wis funktioniert etc. aber es eigentli ned schwerig. jede morge weni ufwache dueni (wechtig: bevori ufstoh) temp messe metem grätli (es het e iboute tempi). das duuret öpe en Minute (me messt em muul). i dere zit leggi em bett und due bez verwache. nachetene zeigt er mer mini temp a und seit mer obi cha schwanger werde höt oder ned. (grüen = me cha ned schwanger werde / rot = me cha schwanger werde). am afang bruchts grätli echli ziit bes es din temp-Zyklus kennt. i dere zit zeigts der gelbi-täg ha. das heisst dass er ned weiss wo du em Zyklus stohsch. mini fa het gmeint es goht öpe 1mt bes s grätli de Zyklus erkennt. bi mer sends jez bez meh as 3woche gsi. lut minere fa eschs bi korrekter awendig sehr secher. aber (wie au bide pille) geht's halt emmerno es reschtrisiko.
nomol wegem messe: es esch es bez es dra gwöhne. aber das esch bimer jez schnell gange. me cha au en wecker ine due wo denn lütet. aso werdi jez jede morge anstatt vom wecker, vom comüterli gweckt wo lütet und de dueni grad messe und stoh denn uf. för me eschs eifach so as weni ad pille muss denke (well d pille het ke integrierte wecker gha neis eich)
s guete fendi au, dass mers de spöter au förd Familie planig chönet nötze. de chersch es eifach und luegsch dass ade "rote-täg" sex hesch. weisch wini meine?
ond obis wörd empfehle? jo doch scho! aso i ha eifach weg vode Hormon welle und zum selber de Zyklus go berechne beni absolut zfuhl! drom stemmts för me! :)

sorry weg dem mega ufsatzt (bez wie die sexualkond die schuel)

15.01.14 12:19
sonne13 

Re: Bräute 2013

hihi elea, ech freu mi über de roman! danke für dini antwort! schön hend ihr euchi missverständnis chönne usem wäg ruume und hend das ganze gmeinsam id hand gnoh. es isch sicher sehr spannend mol gmeinsam verantwortig z'öbernäh för das thema und chli meh z lerne über eim sälber und das wo do im wiibliche körper ablauft. ich ha ebe mol gläse dass halt tempimesse scho gnauer isch als die rächnerei. macht au sinn - vor allem will mi zyklus nie gliich lang isch. au de zervix-schliim beobachte findi spannend. über s tempimesse hani allerhand gfunde: vaginal, mehreri minute usw. das wär mer eifach z blöd. ich bliibe wenn de wecker lüütet meischtens no es minüteli ligge, drumm chönnti mer das no guet vorstelle. tönt au eifacher em muul als...
ich würds ebe schön finde chli en aahaltspunkt ha - im moment ebe für familieplanig zum wüsse wenn öppe die "guete" täg sind, und nochhär fürs verhüete, will uf hormon wetti au nümm zrugg. ich hoff jetzt eifach es schloht denn schnell ii und ich muess mer in nöchschter ziit nümm z viel gedanke über fruchtbari täg mache und süscht möchti glaub au so es compüterli ha mal gucken was die nöchschte wuche/mönet so bringed!

 1 .. 1498 .. 2993 2994 2995 2996 2997 .. 3377 .. 3757
Problem   wirklich   Zuletzt   langsam   schnell   eigentlich   einfach   himbeer   Hochzit   natürlich   gspannt   Kollegin   natürli   Zeremonie   schaffe   irgendwie   eigentli   richtig   vorallem   bearbeitet