Bräute 2013 |
|
1 .. 1498 .. 2994 2995 2996 2997 2998 .. 3378 .. 3757
|
|
|
|
|
15.01.14 14:41
himbeer
|
Re: Bräute 2013
hallo zäme!
ich ha mi für de klassiker mit thermometer entschiede, ha i de apothek de cyclotest kauft, de zeigt temperatur mit 2 stelle nachem komma ah. iiträge tueni ines app. und es super buech hani au dezue kauft, natürlich und sicher heisst das. da wird ebe au alles gnau erklärt, warum gaht temperatur ufe und abe, wenn isch ungefähr de eisprung etc. kombiniert wird die methode mit de zervixschleimbeobachtig, nur temperatur messe elei seg schins weniger sicher. ich finds chli komisch dass de computer dir nur mit tempi cha grüeni täg geh, wenns nämli selber inere kurve iitreisch merksch erst im nachhinein, dass de eisprung gha häsch, elea. drum seg sex ohni verhüetig grad am afang erst nach de fruchtbare täg sicher. mit nfp chani zb jetz als afänger nur die erste 5 täg vom zyklus (also während de periode und evtl. churz nachher) sex ohni verhüetig ha, nachher erst wieder, wenn de eisprung dure isch. ich finds uf jede fall super interessant.
öb schwanger bisch chasch au mitem normale thermometer feststelle. normalerwiis gaht nämli temperaturkurve nachem eisprung ufe und sinkt denn mit de periode wieder ab. temperatur isch also so 12-16 täg erhöht. wenn mer au nachem 18 tag no e kurve nach obe hät, denn isch mer ziemlich sicher schwanger.
natürli muess mer vorher schochli gmesse ha, demit mer überhaupt weiss, was für eim persönlich erhöhti temperatur isch und was nöd. ich finds jetz uf jede fall mega spannend und freu mi ab jedem punkt, wo uf de kurve meh erschiint. und ich hoff, dass sich das alles trotz frisch abgsetzter pille schnell ipendlet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 .. 1498 .. 2994 2995 2996 2997 2998 .. 3378 .. 3757
|