| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 150 .. 298 299 300 301 302 .. 2030 .. 3757
11.06.12 14:40
Reebee 

Re: Bräute 2013

gueti besserig!

@bergeri
jo, du hesch eigetli recht... aber weisch, me bereitet sich mental uf en ziitpunkt vor und plötzli isch doch alles ganz andersch :)

***finally getting married - May 10th 2013 / May 25th 2013***

11.06.12 14:42
Valeria01 

Re: Bräute 2013

@ zibesa... ou nei wie das denn`? Wünsch der ganz e gueti besseri *umarmung*

@bergeri
ja ich verstahns scho au aber weisch irgendwie 1100 CHF azahle aber ich chönts es jahr ufem Konto verzinse lah... naja... du glich eus isches ja wichtig dass mier de hend und denn zahleds mer halt ah...
bim hotel münd mer trotz 180 Gäst numme 4 Wuche vorher d'Helfti zahle...

lg

11.06.12 15:12
bergeri 

Re: Bräute 2013

@zibesa: Guati Besserig

@Reebee: Jo das stimmt schu. i bin halt do eher umgekehrt, i bereita mi mental ufa zitpunkt vor bin denn aber glich froh wenns us irgend ama grund früaner isch als eigentlich denkt miar hen jo zerst au gseit miar hüroten am 30.8.2013 und jetz isches an monet früaner.

@valeria: okay, jo i verstohn was du meinsch.

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

11.06.12 15:59
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ reebee, i ha o ersch im herbst wöue gah und i ha o bedenke, aber i ha gliichzitig o nid wöue riskiere, dass si denn z chleid nümme hei, wüu si ja wei platz mache für di neui kollektion..
drum mi tipp: go for it, wenn de nid sicher bisch, muesches ja nid näh :-)
wo geisch de gah luege?

@ zibesa, ui nei.. ganz gueti besserig!!

- 22.06.2013 -

11.06.12 15:59
purpurblume

nicht registriert

Re: Bräute 2013

Reebee:
es ist halt einfach so: ich möchte es anprobieren, weil ich mir sonst nachher vorwürfe mache, dass ich es nicht getan habe. natürlich würde ich dann bei der gelegenheit gleich auch andere kleider probieren, denn sonst lohnt sich die hinfahrt nicht (mehr als eine stunde pro weg...).
aber falls dieses kleid in natura auch so toll ist oder halt ein anderes... meine mutter findet es nämlich etwas zu früh.
andererseits hat meine zukünftige schwägerin ihr kleid auch schon ein jahr im voraus gehabt...

bestellen können sie es vermutlich schon, es ist nämlich aus der 2012er kollektion.

***finally getting married - May 10th 2013 / May 25th 2013***

Für mich wäre der Fall klar: Hingehen und Anprobieren :) Ich hab mein Kleid auch schon gefunden, aber noch nicht bestellt (heirate im August 2013). Ich kann es noch bis spätestens September bestellen.
Selbst wenn du herausfinden solltest, dass das Kleid dir gar nicht so steht, wie du vielleicht dachtest, wirst du trotzdem froh sein, dass du es zumindest anprobiert hast. Man muss ja auch bedenken, dass es bei einer Bestellung mehrere Monate dauern kann, bis das Kleid kommt und da du schon im Mai heiratest, finde ich das überhaupt nicht zu früh :)

11.06.12 16:11
Reebee 

Re: Bräute 2013

danke euch beiden :) ich hab jetzt den termin bestätigt, warte noch auf rückantwort. ich hoffe nur, meine TZ kann an dem samstag... das erfahr ich erst morgen, da sie noch im urlaub ist...

@MaLu
ich gehe nach lörrach zum domino, da sie da die kollektion mit diesem einen kleid führen :)

vermutlich würde ich mich schwarz ärgern, wenn ich es nicht wenigstens probieren könnte. und wenns angezogen doof ausschaut, hats ja noch zig andere kleider zum probieren :)

***finally getting married - May 10th 2013 / May 25th 2013***

11.06.12 16:20
nini 

Re: Bräute 2013

@MaLu, wow das Chleid isch de Hammer und es staht dir usgezeichnet!! Danke fürs zeige!

@zibesa, ouw nei, ich wünsche dir ganz e gueti Besserig!!

@Reebee, super, het ich au so gmacht! Ussert em lange Weg hesch ja nüt zverlüre! Würsch dich vermuetlich suscht nur de ganz Zyt frägä, wie das Chleid a dir usgseh heti...so würs mir zumindest gah!!
Wirsch de Samstig chum chöne erwarte nimm ich ah! Druck der de Tumä, das dini TZ chan!

***17. August 2013***

11.06.12 16:48
Lula 

Re: Bräute 2013

@snet: Finde Priise sehr höch, vorallem pro Stund und Gast?! Würdi ufs andere Lokal uswiche... Ussert es segis dr 1000% dr Wärt.

@MaLu: Interesannti Optione, i gloub i würdi uf di erschti tendiere mit Chäs u Fleisch vom dritte...

@Reebee: Guet hesch dr Termin bestätigt, machsch dr e schöne Tag u chasch ja süsch no chli ga gängele, de hets wenigstens rentiert...

@Valeria: Gits Fotis vom Kleid?? Finde dHäufti gad viu, ämu wüus no nes Jahr geits, aber er brucht haut ou siner Sicherheite... U muesch es positiv gseh, das isch scho zauht, u gheit nüme is Budget wenn aus andere no chunnt.

@zibesa: Ohje, tut mir leid, hoffe es geit Dir gli wieder besser!! *ganzvielgutiwünsch-schick*



*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

11.06.12 17:13
MaLu 

Re: Bräute 2013

juhuuuu reebee, i dänke de fescht a di und freue mi uf di bricht (und natürlech ufs föteli, wenn s de scho eis git.. )
du hesch ja würklich nüt z verlüre.. ussert äbä villecht "d'illusion" wie ig o... "i ha doch ersch im herbst wöue". wüu de när gar nüm chasch ufhöre chleider probiere...
i ha o e recht wiite wäg gha, aber i würds gred sofort wieder so mache..

@ lula genauso hättis öppe o dänkt

@ nini, danke

- 22.06.2013 -

11.06.12 17:28
Reebee 

Re: Bräute 2013

so wie's aussieht, kann meine TZ an dem datum nicht... heute geht echt alles schief, es ist zum davonlaufen.

***finally getting married - May 10th 2013 / May 25th 2013***

 1 .. 150 .. 298 299 300 301 302 .. 2030 .. 3757
einfach   wirklich   gspannt   schnell   irgendwie   eigentli   eigentlich   Zeremonie   langsam   Kollegin   vorallem   Problem   bearbeitet   natürli   himbeer   Hochzit   Zuletzt   natürlich   richtig   schaffe