| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1504 .. 3005 3006 3007 3008 3009 .. 3383 .. 3757
04.02.14 15:36
elea 

Re: Bräute 2013

stemmt de müestis no bez wärmer werde!!!

jo euse Balkon esch au Emmer dreckig... vorallem em winter....
mi maa leert de äschebecher nie (sis jöbli) ond so balds chont go störme verteils die grusi stömmei öberall. das gseht sooooo grusig us... de werdi Emmer pfudrig

04.02.14 15:36
Emma13 

Re: Bräute 2013

jaa het mi mega gfreut gah eu alli persönlich kenne z'lehre :) wär also sofort nomal debi :)

@Canoa das glaubi der sofort, mir hend au en riese Sitzplatz (fast 30m2) und au ä grossi Wohnig und da chöntsch jede Tag putze, de Sitzplatz isch sowieso ä Tragödie zum putze, sobalds eimal regnet oder windet, chasch grad alles nomal mache... tzzzz

05.02.14 08:26
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Guete Morge mitenand

Meld mi au mal wieder. Bin immer am mitlese aber weiss amigs gar nöd so was schriebe. Mis lebe isch au nöd sooo spannend

Mir sind momentan recht fuhl, ich ha de Winter gar nöd gern. Bin es Summerchind. SKi-/Snowboard fahre tuni au gaaar nüm gern. Macht mer kei Spass und ich finds eifach viiiel z'tür. Drum gömer au nöd id Skiferie. Händ aber im März ä Wuche Ferie und evtl. gömer na es paar Täg go Wellnesse. Mir händ sogar zwei Sitzplätz, eine mit Morge- und de ander mit Abigsunne. Au ä Ratan Lounge und det findt mer mich im Summer wenn mer mich suecht Isch scho mega bequem so ä Lounge ha.

Im September gömer den wieder zwei Wuche go Reise nach Canada mitem Camper, uf das freuet mir ois scho sehr, händ bereitd d'Flüg und de Camper buechet. jetzt gahts langsam denn mal ad d'Route planig.

Liebi Grüessli

05.02.14 13:51
himbeer 

Re: Bräute 2013

hoi zäme!

ich bin au eher es summerchind... obwohl mir früener immer sind go skifahre. aber sit ich mini ferie selber muess zahle hani mi halt zwüsche skifahre und tauche müesse entscheide und s warme hät gunne ;-)

mir händ das jahr ganz tolli sache vor. ich wird e städtereis in europa mache, e wuche id toscana, es verlängereds weekend im tessin für e hochzit, 5 täg in NY und drü wuche uf de philippine, allerdings erst im oktober. ich freu mi also scho uf das jahr :-)

e fründin hät mer vor es paar täg no gseit dass sie schwanger isch mitem zweite und das freut mi au sehr.

und mir händ nächst wuche au euses 9-jährige, wenn ihrs grad vo jubiläum händ. mir händ am valentinstag nie gross öpis gmacht will mir eh am 15.2 euse jahrestag händ. meistens sind mer go esse. näcsht wuche werded mer mitere kollegin go esse wo eus das uf d hochzit gschenkt hät, passt also au grad ;-)

05.02.14 15:41
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ah stimmt, mir händ imfalla am Sunntig au Jubiläum kah: oises 11te
Schön das all scho so lang mit ihrem Parnter zäme sind...

Und wegem Valentinstag, mir fiered de amigs au nöd. Ich ha zwar vor drü Jahr am Valentinstag de Ahtrag becho aber mir machet glich nie öpis speziells. Eifach öpis feins choche oder go esse...

06.02.14 14:25
sonne13 

Re: Bräute 2013

hallo zäme!

was mached ihr so? ech hoffe euch gohts allne guet! ech ha so viel um d ohre aber ech ha eigentlich gar kei luscht. jenu, met viel arbeit goht zumindescht ziit schnell verbii! und am obe triff ech mini tz, das esch immer e grund zum sech freue! am wucheänd göhnd de gg und ech chli uf d ski, er hed ganz spontan öppis reserviert, und ech freu mich extrem, au wenn s wätter ned sooo supi usgseht. immerhin chli wäg! denn bini am weekend no ganz überraschend gfroget worde obi will gotti wärde! ech ha mi mega gfreut, inzwüsche frog mi mängisch ob das wirklich wohr isch find voll schön, wenn eim d eltere vom baby ihres vertraue schänked. süscht gids ned viel neus z brichte, drumm wünschi euch e schöne nomittag und goh wieder zrugg ad arbeit!

06.02.14 15:44
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Hey LucyLu demfall au 2003...was för es Johr! =)
Nei esch scho wahnsenn wenni öberlege...ou au ned so ganz säustverständlech!
Gratuliere euch demfall no nochträglech...

Hey wow Sonne, so schön...gratuliere zum Gotti wärde!
Ech ha leider no keis Gottechend, warte no emmer druf...bzw. ech hät chönne wärde met 18ni be minere Lehrmeisterin ha das aber abglehnt dos för mech ned nome es Gschänklibrenge Amt esch sondern meh ond es hätti ned gstomme. Darfi froge wo denn Gotti wersch?

Wow Himbi du hesch aber grad chli Ferie planet sooo schön!

Ech wörd au gärn weder it Ferie, chli alles do vergässe chli sii, chli gniesse mech chli verstecke

Be mer gehts au nüt nöis...

06.02.14 18:29
elea 

Re: Bräute 2013

hey zeme

lucylu, cool 3woche metem camper dor canada? sender de eher em oste oder em weste?

ond himbeer of dis ferie johr chame jo nor niidisch si das töönt hammer was ehr alles vorhend!!!

ou sonne so schön dass gotti wersch! fende au das es en mega ehr esch weisch denn scho obd es gottemeitli oder es gottebüebli bechonsch?
mi göttibueb esch am zischtig 1 worde ond am somschtig gehts e grossi party! freu mi au scho so mega druf!!! i warte jo scho seenlichst druf dasser "gotti" seit aber glaub das goht no bez

mega schön dass do all anschinend scho so lang zeme send! das send sher gueti vorussetzige

hoffe ehr hend höt alli au bez sonne chöne tanke? ;)

06.02.14 18:30
elea 

Re: Bräute 2013

ich bruche echt z vell smileys gsehni grad....

06.02.14 21:28
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ elea: Mir flüget uf Vancuver und nehmet det de Camper und fahret ih zwei wuche bis Calgery freui mi scho Mega. Hüt isch grad d'Rechnig cho

@ sonne: Oh so cool, Sonne. Ich bin leider au na keis Gotti chan mer aber vorstelle dass das es uh schöns gfühl isch.

@ canoa: yeeeeaaaaahhhhh best Jahr 2003 und 2013

Schöne Abig oi allne.

Zuletzt bearbeitet am 06.02.14 21:29

 1 .. 1504 .. 3005 3006 3007 3008 3009 .. 3383 .. 3757
irgendwie   vorallem   gspannt   richtig   Kollegin   wirklich   bearbeitet   Hochzit   langsam   eigentli   schnell   einfach   Zeremonie   schaffe   natürli   Zuletzt   natürlich   Problem   himbeer   eigentlich