| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1504 .. 3006 3007 3008 3009 3010 .. 3384 .. 3757
07.02.14 08:00
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

YEAH TGIF!!!! Esch ou öbe Ziit worde! =)

Apropo Gotti, mini Schwöster hed es Gottimeitli ond das hed no es chlines gschwösterti ond sie seid jetzt au emmer Gotti zo minere Schwöster was aber s "rechtige" Gottemeitli gar ned gärn hed! =)
Lostig...

Wow LucyLu das tönt super! =)
So rechtegi Reisefödle send ehr! =)

07.02.14 08:08
elea 

Re: Bräute 2013

TGIF! hoffe höt goht schnell verbi...

wow das tönt hammer lucylu! ond metem camper erst recht!!! cha nohvollzieh dass di mega freusch! :)

07.02.14 08:15
sonne13 

Re: Bräute 2013

gugus zäme! ech be au grad intensiv demit beschäftigt demit, z luege dass de tag verbii goht

mini schwö hed zwe jungs wo mini ander schwö und ech je einisch gotti send, und die säged au beidne gotti, eifach no metem name hendedraa! fendi au no loschtig

so, schnell goh gugge ob alles rund lauft und denn wieder de friitig dureschleipfe

07.02.14 08:28
Emma13 

Re: Bräute 2013

Guete morge mitenand

Endli Fritig und hüt schaffi nur bis am Mittag jupppiiii

Wow himbeer & Lucylu eui Ferieplän tönet super, scho schön wenn mär es Ferieziil vor sich het, mir gönd vorussichtlich im Juni id Ferie...

Min Ma het es Gottemeitli und uu süess, ihm seit sie Götti und mir Gotti, obwohl ich gar nöd ihres Gotti bin, aber irgendwie findt sie de Götti und s Gotti ghöret doch eifach zäme

07.02.14 09:41
Canoa 

Re: Bräute 2013

Es planged wohl alli ufs Wocheänd! =)
Hender öbis schöns vor?

Ech/Mer gönd at Fasnacht, esch jo äbe es HZ Gschänk!= )
Be sehr gspannt! Fotos folgen *gg*

Im Momänt beni rächt träg, mage gar nüt rechtig mache...bim schaffe ond de Hushalt dä gseht us...naja...

07.02.14 09:45
sonne13 

Re: Bräute 2013

mer göhnd uf d ski! ech freu mi scho!
uf dini föteli beni gspannt canoa werd secher cool!

07.02.14 10:08
Canoa 

Re: Bräute 2013

Oft Ski wördi au mou gärn! Ha mer jetzt fest vorgnoh go Skishuhe zkoufe ond denn mou zgoh!
Am 2i am Samstig gohts los am 3 wärdemer gschmenkt! Das werd jo lostig!
Fröi mi jo wie es chlises Chend...

07.02.14 11:40
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo mitenand! ich bi au froh dasses fritig isch. die wuche isch sehr viel gloffe im gschäft. ich bi froh dasses wenigstens hüt chli ruhiger isch. mir händ au das weekend gar nüt vor usser morn mit de familie go znachtesse, da freu mi sehr druf.

e kollegin vo mir isch ja schwanger mitem zweite und sie hät mer gseit, sie heged no keis gotti. ich würds sehr gern mache aber ich lah mi jetz mal überrasche öb ichs wird oder glich öpper ander. würd mi natürli freue aber susch isches au nöd schlimm. bi minere schwö wirdi ja denn spätistens, hihi

12.02.14 08:49
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Ech hoffe ehr alli hends guet?!? Ond hed es schöns Weekend gha?
Euse Fasnachtsusgang esch rächt schnöu beäändet gseh, ha heimüesse ha sooo Buchchärmpf gha...das leidige Thema...Jetzt gohts aber weder tiptop!

Leider weissi ned vöu neus zverzelle...es esch zum Glöck scho Mettwoch...
Be froh...vo mer us chönt au scho Fritig si! =)

Be grad am Liveticker am metverfouge...hopp Schwiz...! =)=)=)

12.02.14 09:55
sonne13 

Re: Bräute 2013

öu canoa, das esch jo doof!!!!!!!! mega schaad!

weiss au ned vöu neus, ossert dassi au froh be wenn weder friitig esch! freu mi ufs weekend, de göhnd mer jo uf "euche" bärg canoa

cha nüd metverfolge was a olympia lauft - leider, es esch chli e doofi arbeitswoche... und die nöchscht werd ned besser... blödi arbeit und vöu öberstonde - es gäb schöners. jenu, goht au verbii...

wünsche euch allne no e schöne tag! hoffe ech ha nomol ziit zom weder ine gugge - hoffe bis denn stoht do ganz viel neus

 1 .. 1504 .. 3006 3007 3008 3009 3010 .. 3384 .. 3757
langsam   schaffe   Zeremonie   vorallem   Hochzit   irgendwie   natürlich   gspannt   einfach   natürli   bearbeitet   Kollegin   Zuletzt   Problem   eigentli   wirklich   himbeer   richtig   eigentlich   schnell