| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1505 .. 3007 3008 3009 3010 3011 .. 3384 .. 3757
12.02.14 10:05
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also mer send am 2i is Apéro ond am 5fi semer gschmenkt worde...also bis am 10ni ond de semer hei! Die alte gönd halt scho gli weder hei! =)=)=)

Ohhh sooo schön Sonne, uf de Pilatus...ech wenke euch de vom Baukon us! =)
Gsehne au vom Büro wunderbar uf de Pilatus...darf euch gar ned säge was för e super ussecht ech ha! =)

Also mer hend weder zwe Medallie meh! =) Juppiiii... =)
Ech liebe Skirenne luege...aber luege chani au ned, das esch gsperrt! Esch besser so, schöst wörded mini Bärge näbe dra au ned chliner!

Sooo Ziit för es Kaffi! =)

12.02.14 11:08
sonne13 

Re: Bräute 2013

ou cool, de hend ehrs aber doch es par stöndli usghaute und chönne gniesse!

ech luege de obi öpper gseh winke

jetzt hanis ou grad gseh wäge dene beide medallie, mega cool! das muess es meeeega gfühl sii det debii z sii, au wenn mi ned alles rund um die olympische spiel begeischteret... aber das esch es anders thema...

13.02.14 07:58
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

wie gohts euch allne so?
s wetter gester esch jo echt onglaublech gsi has so gnosse....

13.02.14 08:09
sonne13 

Re: Bräute 2013

hesch de du frei elea?!? ech ha eifach vo dinne gseh dass dosse schön wär aber em momänt laufi wenns donku es gebäude ie und chome wenns donku esch weder zor bude uus... schnäggelet mi rächt aa... so, wiiter gohts... e schöne tag euch allne!

13.02.14 08:11
elea 

Re: Bräute 2013

nenei i ha die letschte 3 täg dosse gschaffet. drum hanis (so halbe) chöne gnüsse be scho fast es schwetze cho so warm eschs gsi :)

ou nei hesches so streng sonne? :/

13.02.14 08:14
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Miteinander... Ich melde mich auch mal wieder hier. Wirklich erholt habe ich mich noch nicht - dafür werde ich irgendwie wunderbar mit schlechten medizinischen Nachrichten bombadiert. Einerseits bin ich ja dankbar, dass man endlich etwas wegen den Aborten rausgefunden hat, andererseits hätte es nicht so viel sein müssen.

Anfangs Woche habe ich erfahren, dass ich einen Chromosomendefekt habe. Nach dem Studium dieses Effektes bin ich darauf gekommen, dass das zusätzliche Abortrisiko bei 25% pro Schwangerschaft liegt - also noch vertretbar. Weiter wurde ja noch eine Autoimmunerkrankung festgestellt, die den Embryo angreift; zusätzliches Abortrisiko 75%. Das 2. kann man behandeln, resp. war schon fast gut, da ich mir täglich Blutverdünner gespritzt habe, leider aber zu wenig gemäss der Spezialistin. Diese Schwangerschaft hielt nämlich auch um einiges länger. Erst als die Rheumabeschwerden Überhand ergriffen, war es wieder vorbei.

Ihr seht, das Glück ist nicht ganz auf meiner Seite. Ich überlege mir jetzt meinen Job zu kündigen, weil ich einfach nicht mehr mag. Meine Ärztin meint aber, dass ich mich eigentlich krankschreiben soll, weil es ja nicht meine Schuld ist, dass es mir so schlecht geht. Ich weiss nicht ob ich das machen kann... Schliesslich sind wir ja nur ein 3-Mann Betrieb und der Ausfall wäre schon gross, andererseits liefere ich momentan auch nur Stuss ab...

13.02.14 08:17
elea 

Re: Bräute 2013

hallo liebi snet

schön voder zghöre. das send aber rechti News_bombe wo do vo dine ärzt of de abe glo worde send :(
cha verstoh dass di dim betrieb gegenöber verpflichtet füehlsch. aber dini Ärztin het recht, du chasch nüt deför dass es der schlecht goht. nemm der die ziit wod bruchsch för dech. mengisch eschs wechtig dass me sech mol a ersti stell nemmt... wennd denksch es wörd der guet due de lo chrank schribe denn wördi das mache. es esch jo ned eifach nor wegenre verchätig oder so....

13.02.14 08:18
sonne13 

Re: Bräute 2013

ah das esch cool elea! wobii - ech be jo mängisch froh darfi ine goh schaffe und muess be hoduwätter ned dosse sii - de dörfeds die wo alle dosse send jo au mol schön ha

jo, es esch em momänt rächt vöu los und ech ha rächt längi arbeitstäg und trotzdem beni noni det woni sett sii... ech ha ebe chli e "komische" job und drumm esch es sehr schwankend und vor allem channi de tag dor gwössi sache ned mache, das muess de halt noch de halbi5i am obe erledigt wärde... aber das werd de scho weder besser!

13.02.14 08:19
elea 

Re: Bräute 2013

jo das stemmt, mer hend gnue lang de wenter dorr hodelwetter gha. ond of 20 grusigi täg döf au mol en schöne cho... :)

döfsch denn die öberzit wod jez musch mache emerhen mol izieh?

13.02.14 08:26
sonne13 

Re: Bräute 2013

jo, immerhin! das esch scho e riese vorteil. s problem esch de eifach alle - wenn ziehni die ziit ii?!? aber ech be do chli muetiger worde - ech läbe schliessli ned nor för de job!

 1 .. 1505 .. 3007 3008 3009 3010 3011 .. 3384 .. 3757
vorallem   richtig   irgendwie   himbeer   Zeremonie   schaffe   schnell   Kollegin   Hochzit   langsam   Zuletzt   einfach   natürlich   eigentlich   eigentli   natürli   Problem   gspannt   wirklich   bearbeitet