| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1505 .. 3008 3009 3010 3011 3012 .. 3385 .. 3757
13.02.14 08:32
elea 

Re: Bräute 2013

verfalle denn dini öberzite mol einisch?

jo das sette sech alli bez meh sege, aber ebe es esch schweriger omzsetze as zsege....

13.02.14 08:38
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge Ladies...

Könne das vo ergendwo här, ha seti weder schaffe scho weder einigi Öberstonde...
ond das met sech wehre bzw. öbis zsäge könni au nome zguet...es esch eifach eifacher gseid aus gmacht...

liebi Snet

Es tued mer werklech leid ond weh weni das lese...ech weiss au gar ned wassi söu dezue säge, es macht mi sprochlos was jetzt alles "vöre cho esch" be de Ondersüech...
Das machts natürlech ned eifacher, dass du imene chli Betrieb schaffisch, mer hed haut emmer ergendwie es Verantwortigkeitsgfühl gägeöber em Gschäft. Aber ech meine du muesch zo der luege, jetzt goht dini Gsondheit vor. Ond wenn du sowiso met dere Quali ned zfrede besch wo du im Momänt ableferisch de heds sowiso kei Senn, aber könde wördi ned. Vellecht wärs guet wenns s Gspröch metem Chef wörsch sueche ond evt. mou uf 50 % wörsch reduziere, also 50 % loh chrankschriebe. Vellecht wörd das scho chli öbis brenge?!? Ech omarme dech ganz fest ond schecke der vöu Energie dörs ganze WWW döre! =)

13.02.14 08:58
Lilly4 
Re: Bräute 2013

guete morge fraue / hallo liebi snet

schön vo dir z lesä ... tuet mer leid dass die news vo dä ärzt becho häsch, aber probiers positiv z gseh, du weisch jetzt was sach isch (vonere spezialischtin) und mer chan sicherlich dägege agah, das es nöd no einisch wieder passiere wird, oder??? es brucht wahrschindlich unentlich viel chraft, aber du / ihr schaffet das, wenn dä wunsch so gross isch ! ich denk uf jedefall ganz fescht a eu und drucke t dumme das alles guet chund !
betreffend job würi au nöd grad chünde, wür dä rat vo dä ärztin befolge und dich chrank schriebe lah oder wie t canoa gschriebe hät 50% schaffe und dä reschte dänn eifach chrank schriebe ... so wies für dich halt stimmt! s gschäft muess das verstah !!! du chasch also wüki nüd däfür :-( isch nöd eifach ... verstahn dich also vollkomme das nüm magsch und mit däm gedanke spielsch! ganz wichtig: lueg jetzt uf dich, was dir guet tuet, und dänn au unbedingt so mache! druck di !!!

13.02.14 09:01
sonne13 

Re: Bräute 2013

oh snet, das tut mir so leid. ich weiss gar nicht was ich dir schreiben/raten soll. kündigen würde ich nicht - ich finde auch dass du dich krankschreiben lassen solltest. du hast ja nicht eifach einen schnupfen... die rücksichtnahme aufs geschäft ist dir sicher hoch anzurechnen, aber es geht um dich und deine gesundheit, dein glück, und da sollte man eben zu allererst auf sich selber rücksicht nehmen... kündigen kannst du immer noch... ich wünsch dir alles liebe!

13.02.14 09:33
snet 
Re: Bräute 2013

Danke für Euren Zuspruch. Ja, es ist jetzt etwas schwierig mit dieser Situation umzugehen. Einerseits gibt es ja einen Faktor der nicht zu ändern ist (genetisch) und andererseits auch noch die Autoimmunerkrankung. Lustig ist übrigens, dass sowohl der genetische Faktor wie auch die Autoimmunerkrankung nur 1% der Bevölkerung betrifft und mich trifft es gleich von 2 Seiten. Ich muss jetzt bereits mit Medikamenten anfangen und sobald wieder eine Schwangerschaft eintritt, mit noch mehr Medikamenten nachhelfen und beim Unispital vorstellig werden.

Ihr habt Recht, wahrscheinlich sollte ich nicht kündigen, sondern mich wirklich krank schreiben lassen. Die Idee mit 50% krankschreiben finde ich ziemlich gut! Dann kann ich ja immer noch arbeiten und mich nebenbei erholen. Es ist nur so schwierig, ich habe momentan diese Panikattacken und kriege oft keine Luft mehr (ist sicherlich alles psychisch bedingt). Ich bin halt irgendwie echt sauer... bei der Spezialistin habe ich mich selber angemeldet, weil ich fand dass meine Symptome auf dieses Krankheitsbild passen. Als ob Rheuma mit 26 normal wäre?! Jetzt bin ich wennschon froh, dass ich eine Ärztin gefunden habe, die mich wirklich ernst nimmt und mir auch mit allen Mitteln zu helfen versucht. Meine Frauenärztin schiebt es ja alles aufs genetische, obwohl der Untersuchungsbefund eines Embryos zeigt, dass genetisch alles ganz wunderbar war.

13.02.14 09:47
elea 

Re: Bräute 2013

das heisst demfall stoht anere Schwangerschaft nüt em weg? aso du dörfsch weder schwanger werde? das esch jo guet (Emmer hend öpis positivs..)

jo das met 50% esch secher en super lösig! und wend merksch dass es der emmerno zvell esch chasch secher nomeh abeschrube!
wie gohts dim maa bi all dem ganze? (wenni döf froge). esch jo förd Männer au Emmer schwreig wenn si gsend dass ehri frau so liidet....

13.02.14 10:11
snet 
Re: Bräute 2013

Genau, einer Schwangerschaft würde nichts im Weg stehen, es muss halt nur gut überwacht werden. Aber ich kann mich momentan gerade noch nicht dazu überwinden, diese Medis zu nehmen.

Am Besten mache ich noch einen Termin bei der Hausärztin ab um das weitere Vorgehen zu besprechen. Meinem Mann geht's natürlich auch nicht gut. Die Beziehung leidet extrem darunter. Ich hoffe sehr, dass es bald bergauf geht. Wir sind schon immer mehr eine Einheit geworden, aber er macht sich oft ein schlechtes Gewissen, weil er sich mit Freunden trifft und mich "alleine" lässt. Und ich mag halt einfach noch nicht rausgehen und bin froh, wenn ich mich nicht oft mit jemandem treffen muss.

13.02.14 13:43
elea 

Re: Bräute 2013

nemsch d medis demfall nonid jez?
jo geb der selber so vell ziit wid bruchsch!
jo jede goht anderst met so Situation om, ond wennd nonid bereit besch weder use zgo de muesch au ned! wi scho gseit, mengisch mue me sech selber a erster stell setze!
hesch de bes jez 10% witer gschaffet?

13.02.14 14:06
snet 
Re: Bräute 2013

Nein, ich nehme sie noch nicht. Ich habe sowieso jetzt noch die Rheuma-Medikamente. Dazu müsste ich ja dann noch weitere 2 nehmen und ab positivem Schwangerschaftstest ja noch den Blutverdünner... Das ist mir gerade etwas zu viel.

Ja, ich bin echt noch nicht bereit wirklich unter Menschen zu gehen. Naja, aber mit meinen Arztterminen bin ich ziemlich gut ausgelastet (7 diese Woche). Am liebsten würde ich einfach auswandern.

Genau, ich habe bis jetzt 100% weitergearbeitet.

13.02.14 14:21
elea 

Re: Bräute 2013

wow das esch jo en mega medi-bombe wahnsenn....
was send de das alles för arzttermin? alles no abklärige oder was maches do met der?

 1 .. 1505 .. 3008 3009 3010 3011 3012 .. 3385 .. 3757
Zeremonie   vorallem   Hochzit   richtig   natürli   gspannt   bearbeitet   irgendwie   eigentli   natürlich   schnell   langsam   eigentlich   Kollegin   schaffe   himbeer   wirklich   Problem   einfach   Zuletzt