| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1506 .. 3009 3010 3011 3012 3013 .. 3385 .. 3757
13.02.14 14:43
snet 
Re: Bräute 2013

Ja, ich wusste nicht, dass es so unglaublich schwierig ist ein Kind zu behalten...

Also die Termine umfassen Akupunktur, Hausarzt, Frauenarzt, Rheumatologe und den Psychologen. Die Abklärungen sind so weit jetzt durch und endlich wurde ja etwas rausgefunden. Jetzt muss ich halt weiter kontrolliert werden, ob die Medis auch anschlagen. Wennschon existiert jetzt mal ein Schlachtplan und das beruhigt wiederum ein wenig.

Dafür habe ich endlich auch was gefunden, was mir beruflich Spass machen würde. Nämlich in einem Labor oder so was arbeiten und ein bisschen Sherlock Holmes spielen. Vielleicht geh ich ja noch diesen Weg wenn ich mich von all dem erholt habe.

13.02.14 15:37
elea 

Re: Bräute 2013

jo au wenns müehsam esch met all dene Arzt bsüech, hauptsach jez goht öpis und es wird entli rechtig abklährt und nach antworte gsuecht!!!!!

du dusch jo eh gern met de händ was mache, aso wiso ned?

14.02.14 08:42
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Yes TGIF...es esch ziit worde obwohl die Woche schnöu ume esch, aber glich s Wocheänd esch emmer s Beste vo de ganze Woche!

Be gester metere Fröndin öbis go trenke, ond denn hed sie so verzellt dassi no amene HZ iglade gseh esch im Januar...auso das chöni mer jo gar met eusem HZ vergliche...be eus heig jo alles super zäme passet ond super gstomme ond a dem HZ wosi jetzt gseh seg seg jo alles rächt chaotisch gseh! =) Das esch doch emmer schön zghöre!

14.02.14 09:43
sonne13 

Re: Bräute 2013

wow snet, das ist ja wirklich allerhand wo du jetzt durchmusst... aber immerhin weisst du endlich, was sache ist. ich wünsch dir auf jeden fall alles gute und vor allem, dass du nun endlich von den "richtigen" fachleuten optimal betreut wirst!

ich bin froh wenn der tag heute vorbei ist! ich bin sooooooooooooo müde! obwohl, nächste woche wird der horror, ich darf gar nicht dran denken. aber zuerst kommt das wochenende! ich hoffe das wetter macht uns keinen strich durch die rechnung!

ich wünsch euch allen einen schönen, kurzweiligen freitag und jetzt schon happy weekend

14.02.14 10:24
elea 

Re: Bräute 2013

TGIF
morge zeme :)
cool, canoa, so es Kompliment wörd mi aso au fröie... jo es geht vell so hz wo ned so guet organisiert send. i froge mi de Emmer obs denne ned soo wechtig esch (aso ned s hz selber aber eifach dass alles guet klappet ond so). mim schwöger esch fang 1 Woche vor de hz i senn cho dass si jo no mönd blueme ha.

14.02.14 10:34
Canoa 

Re: Bräute 2013

Gäu das send werklech schöni Komplimänt! De weiss mers dasses gschätzt worde esch! =)
Ond ech be haut so, ech wot alles perfekt ha...ond mini Mässlatte esch leider eifach mängisch au chli zhöch! =O

Dä esch jo de best!!! =) Warschindlech wärer eifach ine Wisse use go Blümli pflöcke! =)

14.02.14 10:45
sonne13 

Re: Bräute 2013

canoa, das hätt mi ou gfreut! wirklich es superkomplimänt!

ei kolleg vo eus hed bem verabschiede nochem hochziitsfäscht gseid: das wärs jetzt also. ech cha nie hürote - das fäscht esch jo ned z toppe, es esch eifach perfekt gsii!
das hed eus au sehr gfreut. es esch ebe scho schön wenns au de gäscht wohl gsii esch und sie de tag au hed chönne gniesse!

14.02.14 10:57
Emma13 

Re: Bräute 2013

Halli hallo zäme

Ohhh ja, TGIF!

@snet, es isch würkli uu trurig das alles z'läse, ich wünsch der ganz viel Chraft und dass du mite Hilf vo dim Ma bald wieder eues Glück chasch finde... schick der ganz en liebe Gruess voller Energie und Positivität

@Canoa das isch aber würkli herzig, freut eim doch au no nach... ehm... wie viel Mönet? 6 Möneeeet, hey mir sind scho es halbs Jahr verhüratet!!!

14.02.14 11:04
sonne13 

Re: Bräute 2013

gäll krass emma! be eus sinds 5 mönet aber die ziit isch soooooooooooo schnell verbii gange! bald isch 1. hochziitstag

Zuletzt bearbeitet am 14.02.14 11:04

14.02.14 11:19
Canoa 

Re: Bräute 2013

wahnsennig...wie ziit louft!!!!
Aber be eus hed sech trotzem HZ ned vöu veränderet...
muess mi emmer no a neui Name gwöhne und dassi nöme cha säge "mi Frönd" sondern "mi Ma" das esch rächt lostig no emmer! =)

 1 .. 1506 .. 3009 3010 3011 3012 3013 .. 3385 .. 3757
bearbeitet   einfach   irgendwie   natürli   Zeremonie   vorallem   schnell   eigentlich   natürlich   Zuletzt   richtig   wirklich   himbeer   Kollegin   eigentli   Hochzit   Problem   gspannt   langsam   schaffe