| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1507 .. 3012 3013 3014 3015 3016 .. 3387 .. 3757
18.02.14 08:54
Canoa 

Re: Bräute 2013

guete Morge zäme!

Es esch au be mer so, be werklech au zyklisch zickig! =)
Tja eusi Manne werded jo das wohl ushaute! =)

Ech mage ergendwie gar ned, scho gester beni eifach ned usem Bett cho...Ganz schlemm...

18.02.14 09:00
snet 

Hmm, ich habe nicht wegen dem ES ein Stimmungstief, sondern weil die rheumatischen Schmerzen mit dem ES wieder aufgetaucht sind Aber das sollte sicher bald vorbeigehen.

Ja, solche Sachen nerven wirklich. Also ich nehme gar nichts mehr für meinen Mann mit (Pass, Boardingkarte), die kann er schön selber zusammensuchen. Einmal hat er am Flughafen seine Boardingkarte verloren und wollte sogar mir noch die Schuld zuschieben... Oder dann hat er in London ein Restaurant ausgesucht und nicht mal geschafft die Adresse richtig aufzuschreiben und gab stattdessen Google Maps die Schuld dafür

18.02.14 09:08
Emma13 

Hallo zäme

Schön lauft da wieder mal chli öpis :)

mmmh die Manne! mine isch zum Glück, was s Reise agaht, immer voll bide Sach, s Risiko das er am Flughafe wür blibe ischem glaub zgross

18.02.14 09:17
himbeer 

guete morge mitenand!

@elea: haha ja isch doch super dass dis compüterli jetz immer cha schuld sii, so guet :D ich ha jetz es neus app no abeglade wo denn au selber cha berechne. me chas aber au abstelle und manuell mache. das findi no guet. im erste zyklus häts aber eh nüt berechnet, das isch schins nur zum warmlaufe gsi. ich hett anhand vo de kurve au gar kein eisprung chöne bestimme. ich ha en verdacht wenns ungefähr chönnti gsi sii, aber es hät sich nöd sehr dütlich zeigt. mal luege wies dasmal wird.

@snet: d schmerze gönd sicher bald wieder weg. cha guet sii dass das mitem eisprung ztue hät.

min maa isch au echli so. er cha selber alles organisiere, aber wenn ich debii bin bin ich automatisch de organisator. ich machs aber au sehr gern, grad was ferie und reise abelangt. defür bestimm ich denn halt was gmacht wird, haha.

18.02.14 09:19
Canoa 

Also mi Ma verloht sech au emmer voll ond ganz uf mech!
Är seid au emmer ech seg sini persönlechi Sekretärin! =)
Haha...au alli private Termine die koordier ech...Aber ech mache das eigentlech au gärn!
ech liebes z Organisiere...

So Froue ech bruche no e Käffu! =)

18.02.14 09:21
himbeer 

schono lustig. das isch glaub sones fraueding. d hochzit hani ja au meh oder weniger selber organisiert, haha. mir graut chli vorem plante huusbau

18.02.14 09:22
Emma13 

Ja, das isch glaubs bi vielne no so... au ich bin sini persönlichi Sekretärin, amigs frögt er mich "du, hemmer denn und denn scho öpis vor?" er selber het nämli kei Ahnig :)

Enjoy your coffee!

18.02.14 09:25
himbeer 

ui uf die frag bini allergisch. drum händ mer vor es paar jahr en gmeinsame kalender agschafft als app. so cha jede sini sache iiträge und er muess mich nöd die ganz ziit fröge. das klappt wunderbar.

18.02.14 09:28
Emma13 

ahaha das isch aber ä gueti Lösig!!!

18.02.14 09:29
elea 

haha Emma das frogt mi mine amigs au Emmer. aber i be froh wener frogt. well mengisch macht er zügs ab met sine kolege woni nachetene ehm muss sege, du denn hemmer jo scho öpis vor. aber das esch jo den sis Problem...:)

1 .. 1507 .. 3012 3013 3014 3015 3016 .. 3387 .. 3757
bearbeitet   himbeer   Kollegin   langsam   Zeremonie   Zuletzt   gspannt   einfach   schnell   Problem   natürlich   schaffe   irgendwie   richtig   vorallem   wirklich   Hochzit   natürli   eigentlich   eigentli