| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 151 .. 300 301 302 303 304 .. 2031 .. 3757
12.06.12 06:22
nini 

Re: Bräute 2013

@Reebee und MaLu, i äs paar Wuche bsuech ich au dä Bryce, Antelope und Grand Canyon! Ich chans chum erwarte!! Händ ihr na irgendwelchi Tips, was mir uf kein Fall därfed verpasse dänä (zwüschet San Francisco und Denver)?

@Reebee, dänn druck ich fescht dä Tumä, das äs dinere TZ doch na gaht am Samstig!!

***17. August 2013***

12.06.12 08:00
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ reebee, ja dr bryce canyon isch super! aber mir gfaut dr antilope canyon gliich besser. dert hätti fasch mi atrag übercho finde di stimmig dert eifach nur hammermässig!

cool, dass dis mami mitchunnt.. gsehsch, chunnt aues guet

@ lula, ou nei, das isch ärgerlech.. i bi o so e fall wo geng alles kaputt geit.. gred gester hani e mega übersetzig müesse mache und nachere stund hets mir dr text glöscht, bzw i hane gspicheret vom mail us und denn nüm gfunde... grrrrrr.

@ nini, so schön! i wett o gred wieder. i schriebe eifach mal alles uf, de chasch usepicke wo dir o düre göht.. also mir si vo los angeles gstartet (het mir itz nid sooo guet gfaue) si mitem camper i joshua tree nationalpark ga schlafe und dert hets mir sehr guet gfaue. mir hei sogar coyotes ghört!! , denn simer uf sedona ine national forest, isch schön gsi, aber hätte mir o chönne lah..
witer zum grand canyon wo halt würklech beidruckend isch und i nid wett misse, denn antilope und bryce canyon und nach all dene berge, simer is valley of fire, dert isches uuu schön, aber so heiss gsi, dass mir i dere nacht kes aug hei zuetah, bimene nächste mal würdi dert eifach düre fahre..
nächster halt las vegas. isch halt e wahnsinnigi stadt. aber nach dene wüesti-gegende isch mir das fasch zu krass vorcho. de jungs hets natürlech mega pässlet
vo vegas hei mir ei nacht im death valley verbracht (eigentlich hätti mir dürs death valley wöue düre fahre mit übernachtig, aber i ha üsem camper nid trout und es isch würklech so, dass bi dere hitz recht viel auto ablieget. drum hei mir z vegas e schnittige chare gmietet und si so düre..) denn simer witer i yosemite nationalpark, das isch e krasse gegesatz gsi, vo wüesti zu berge mit schnee. isch o sehr schön gsi, het mi chly ane riese-schwiz erinneret.
vo dert isches witer nach san francisco, obwohl mir die stadt sehr guet het gfaue, het üs z wetter chly abgschreckt. ig huen ha natürlech nid dänkt, dass im juli dert wirklich chalt wird und bi eher liecht bekleidet gsi und keni faserpelze oder winterjacke derbi gha. drum simer dert meh chly vo attraktion zu restaurant zu orte zu restaurant und wieder is restaurant
denn simer dr highway n. 1 entlang wieder uf los angeles gfahre. das isch e wunderschöni strecki zum fahre! e mega mega mega schöne campingplatz direkt am meer gläge hei mir de o no gfunde in san simeon.
und wo mir z los angeles si acho, heimer dr camper abgäh und si no uf new york gfloge für paar täg.
mir hei e guete mix gha und viel gseh, i de parks heimer im camper gschlafe und i de städt i sehr schöne hotels (hei z gfüehl gha das gönne mir üs). i ha mi sehr uf die städt gfreut, aber im nachhinein si mir die parks dütlecher und schöner i erinnerig als d städt. (usser new york, das het mir meeeeeeega gfaue..)
mir hei zwüschine mal e geisterstadt bsuecht, aber süsch hei mir nid viel so attraktione oder so gseh.
i würd gred sofort wieder gah. und mini teenies rede immer no vor troumreis (und lustigerwiis hei si d nationalpärks trotz ke wireless, also ke facebook, o in mega gueter erinnerig )

ups sorry für de riesetext!

- 22.06.2013 -

12.06.12 10:55
Valeria01 

Re: Bräute 2013

hei määdels alles klar?

du ich wott absolut kei werbig mache aber mini cousine isch ja HZ Planerin und hett uf FB e gueti siite afange mache... sie isch no chli leer will sie im Ufbau isch aber es hett gueti Tipps, Internetsiitene ect...

schiked ihre doch e Afrag... wenner kei Werbig vo ihre wennd chan ich ihre das au sege... aber mengisch hett sie no mega gueti Tipps... :)

niemert muss..jede kann...

sie heisst Hochzeitsengel

lg Valeria

12.06.12 11:09
MaLu 

Re: Bräute 2013

coole name hochzeitsengel ;)
da bisch du ja i beste händ valeria ;)

12.06.12 11:18
Valeria01 

Re: Bräute 2013

ja mier teiled eus nöd numme de Name (ich Valeria Stella Sie Valeria Maria) sondern au d'liebi für Engel... ich denke das hett sie uf de Name bracht... und sie isch halt eifach scho en chline Engel...

ja bini aber eu bruchi immerno... =) Brüütli sind halt immerno ööpis anders :O)

12.06.12 12:52
Lula 

Re: Bräute 2013

Hoi Mädels

@reebee: und geits Dire Trouzüügi? Hoffes doch sehr für Di . U süsch söu Dis Mami ganz viu Fotis mache, de isch si fasch drbi...

@MaLu: Si isch ebe nit mau üs kabutt gange, si het eifach ke Strom, u di einti Steckdose ir Wöschkuchi ebe ou nit... Söu das mau eine verstah, immerhin chunnt hinech dr Stromer... U dSpülmaschine het Gerbuchsschäde gha, chasch aber ebe nit würk verhindere... U dr Herd, heizt dPlatte woner setti nume us, drfür haut eifach de no zhaube Kochfeld mit...

@Valeria: Gange närne rasch ga gugge...

@all: Im Tchibo hets as Bonus u nume online no mau Backzügs, u.A ou dSchoggilolis...




*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

12.06.12 12:52
nini 

Re: Bräute 2013

@MaLu, super danke für din Bricht. Mir mached öpis ähnlichs. Mir händ öpe diä Route im Chopf:
San Francisco – Montery
Monterey – San Simeon
San Simeon – Sequoia NP
Sequoia NP – Yosemite NP
Yosemite NP – Bishop
Bishop – Las Vegas
Las Vegas – Grand Canyon
Grand Canyon
Grand Canyon – Page
Page – Bryce Canyon
Bryce Canyon – Moab
Moab (Arches)
Moab (Canyonland)
Moab – Mesa Verde
Mesa Verde – Frisco
Frisco – Rocky Mountains NP
Rocky Mountains NP – Denver
Mir wärded also näbät San Francisco und Las Vegas vor allem d Zyt i dä Nationalparks verbringe!! Da mir rächti Wanderfüdle sind und gärn fotografiered, isch das genau richtig für üs! Ich bin uuu gspanne!! Freu mi so!

***17. August 2013***

12.06.12 12:53
Reebee 

Re: Bräute 2013

@nini
ich kann mich MaLu eigentlich nur anschliessen. wir hatten wohl nicht ganz dieselbe reiseroute, aber ich kenne kalifornien noch aus der zeit, als ich da gelebt habe.
falls ihr den antelope canyon anschaut, würde ich euch den lower antelope canyon empfehlen. es hat weniger leute und man muss ein wenig klettern. kamera nicht vergessen :) für den upper braucht man eine reservierung.
falls ihr einige nationalparks macht, empfiehlt sich ein golden eagle pass (oder wie das ding heisst), da sind dann mehrere eintritte drin. sonst wirds mit der zeit teuer.
san francisco ist auch klasse, das wetter ist halt immer etwas eigen dort. es windet immer und meistens ist es bewölkt. aber die stadt hat ihren ganz eigenen charme.
LA war jetzt auch nicht so meins, halt einfach riiiiiesen gross.
las vegas ist schon cool, aber länger als eine oder zwei nächte muss man da nicht bleiben.
die strecke den 1er runter von SFO nach LA ist vorallem zwischen carmel und san simeon toll. in san simeon haben wir sogar elephant seals gesehen, sie lagen zu hunderten einfach so am strand. in san simeon gibt es noch das hearst castle, welches auch sehr imposant ist.
san luis obispo (etwas weiter unten) ist ein toller ort zum übernachten und es hat auch ganz coole shops dort.
ach ja, falls ihr von SFO etwa eine stunde oder zwei nach süden fahrt, kommt ihr nach santa cruz. da hat es einen historischen beach boardwalk wo eigentlich fast täglich was los ist.


@brautkleidanprobe
wir haben eine lösung gefunden und fahren jetzt zu 3 am 30 juni nach lörrach :)
die dame meinte, wir hätten 1.5h zeit... ich hoffe die schmeissen uns nicht raus falls wir länger brauchen...

***finally getting married - May 10th 2013 / May 25th 2013***

12.06.12 13:18
Lula 

Re: Bräute 2013

@Reebee: zu Dritt? Das heisst, Dini Trouzügin cha?




*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

12.06.12 13:22
Reebee 

Re: Bräute 2013

ja, am 30te gads ihre. d'wuche vorane gad ihre ebe nid. aber so isch au ok, entweder hends denn s'chleid no oder halt nid. i hoff mal s'bescht :)

***finally getting married - May 10th 2013 / May 25th 2013***

 1 .. 151 .. 300 301 302 303 304 .. 2031 .. 3757
Zuletzt   langsam   wirklich   natürli   eigentli   schaffe   himbeer   bearbeitet   Kollegin   richtig   gspannt   einfach   Zeremonie   Problem   eigentlich   Hochzit   vorallem   irgendwie   natürlich   schnell