| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1510 .. 3018 3019 3020 3021 3022 .. 3390 .. 3757
19.02.14 11:12
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir händ euses au übercho, d fotografin häts gmacht gha. isch echt supertoll worde. aber mir wänd gern no zwei chlini mache für eusi eltere und denn no es separats mit de föteli vom fotiecke, die sind au so super worde, haha

19.02.14 12:00
Canoa 

wo wersch es du mache Himbi? =)
Also die chline fört Eltere?

19.02.14 12:23
sonne13 

hallo zäme!

chorz zu de fotoalbe: mir hend eis vom fotograf becho, das isch superschön. ech wett aber no es zwöits, wo d föteli vom obe no drinn sind, die hed jo en kollegin gmacht. das hani aber noni gmacht *schäm*... für d eltere hend mer au no es album gmacht be ifolor, so es spezialding, esch sehr schön usecho, und dank em guetschiincode vo de nemo au no bezahlbar gsii es esch vom druck här ähnlich wie das vom fotograf, vo det här wähli denn für euses zweite wahrschiinli de gliich aabieter, au wenni die box vo de dandi mega finde!

19.02.14 12:26
Canoa 

weles buech hesch denn du usgläse? Spezialding?
Be jo gspannt ech ha eifach s Deluxbuech gmacht gha...aber das esch haut eifach 0815

19.02.14 12:53
himbeer 

ich mach mini eventuell mit smartphoto. mir händ det eusi dankescharte gmacht und ich bi sehr zfriede gsi.

19.02.14 13:05
Emma13 

Hoi zäme

Mir hend euses grosse Fotialbum, 2 Chli-Versione fürd Eltere und ä Spezial-Version fürs Grosi bi CEWE gmacht, alli 4 sind super super schön worde, d Qualität isch top und es gitt ganz viel Gstaltigsmöglichkeite, mir sind mega zfriede und ich Luegs immer wieder gern a :) d Dankeskärtli hemmer au bi smartphoto gmacht gah und au die sind mega schön worde, also denki hützutags sind zimli alli Abüter ufemene guete Qualitätsstand...

Jetz sötti mal das mache vode Flittis, bin leider nonig dezue cho, aber muesses unbedingt mal in Agriff neh, bi mir ischs halt so, dass wenis nöd grad sofort mache, denn riskieri dasis nüm mache, han nonig mal d Föteli sortiert...

19.02.14 13:06
Nemo 

Saluti ladies!!!
ja ja, au ich bin no ume..kei angst. und ich liese au immer fliessig mit, also zumindest meistens.
es sind hald ide letschte ziit immer themene gsie woni nüt dezue zum säge han. cyklus, computerli usw...
Klar, ich mags allne gönne wo schwanger sind und gratuliere au ganz herzlich!!!
eifach bitte nöd falsch verstah, chind sind es wunderschöns thema, aber für mich / eus nöd und drum hani da au nüt zum säge.
ich hoffe für eu alli wo am pröble sind dasses schnell klappet und eue traum vom chind in erfüllig gaht.
ich hoffe ihr verstönd das. ich meld mich gern immer mal wieder, aber vo dem thema tueni mi hald bitz distanziere.

@fotialbum: mir händ ja eis vode fotografe übercho, das isch au sehr schön gsie, aber leider händ mir bide fotiuswahl nöd chöne mitrede und das hani sehr schad gfunde.
ich han denn no eis bi ifolor gmacht. es sind am schluss zwei büecher worde, da ich s'ganze fäst, trauig, brutpaarshooting und fotobooth drigno han. so hani alles binenand. es sind wükli mega schöni album worde, han uuu freud!
mir händ denn die selbe albe no eusne eltere gschänkt ufd wienachte. im glieche hani denn au grad no das vode flittis dehte gmacht.
die box vo smartphoto isch wükli schön! gfallt mer au sehr guet.
ich han ebe no vor so bilderrähme zmache. weiss nöd ob ihr die kenned, die sind so vertüft, denn isch hinde d'foti womer wot und vorne chammer no so sache drilegge wie ebe diadem, es stuck stoff vom chleid oder oder oder.. und denn chunt vorne e glasschiebe.
ich finde die rähme wunderschön und mir händ im gang e langi wiessi wand und dehte würded die sich sehr guet mache

19.02.14 13:10
Nemo 

hoi emma!

ja genau das isch bi mir au de punkt gsie. ich has sofort müesse mache, suscht hettis denn sicher versifft. jetzt isch hald au die euforie nüm so da. ich bin froh hanis dehte grad gmacht gha. weiss nöd wie gross d'motivation jetzt wär

19.02.14 13:11
Canoa 

Hey Nemo...

Nei also ech verstoh dech ned falsch! Ech fends au guet tuesch es offe ond ehrlech säge!
Es geht jo alles Platz do im Forum...! =)

Emma muesch doch ned...ech ha au no anderi Ferieföteli woni mou no set es Album mache, aber im Momänt magi eifach ned am Obig au nomou a PC zhocke...

Fotialbum...dänke scho au dass die meiste gueti Abieter send, aber äbe ech ha eifach no ned de rechtig fonde... =O

19.02.14 13:17
Emma13 

Nemo, ich chan dich guet verstah, s Thema Chind isch nöd bi allne aktuell und au nöd vo glich grossem Interesse, stimmt scho, dases ide letzte Ziit oft um das gange isch... aber verstahn halt au dich, dass da gar nöd gross möchtisch mitrede und denn gitts halt au nöd viel z'brichte :) Trotzdem schön, wieder mal vo dir z'läse! :)

Ebe gäll, bin ebe au sonen Typ, ich han beidi (zivil/kirchlich) churz nacher gmacht, wie du seisch, d Euphorie und d Motivation sind packet eim und mär wetts eifach so schnell wie möglich erledige und bin scho froh drum :) merks jetz bide Flittis-Föteli, sind jetzt sitemene Monet zrugg und irgendwie isches scho nüm Thema Nr. 1... aber zum Glück sind nöd alli so wie ich

1 .. 1510 .. 3018 3019 3020 3021 3022 .. 3390 .. 3757
himbeer   schaffe   eigentlich   wirklich   einfach   Hochzit   vorallem   natürli   langsam   Problem   Zuletzt   bearbeitet   gspannt   irgendwie   eigentli   natürlich   Kollegin   richtig   Zeremonie   schnell