| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1513 .. 3023 3024 3025 3026 3027 .. 3392 .. 3757
20.02.14 12:46
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo zäme!

ou snet mir gönd dasjahr au no uf NY, allerdings erst endi august. defür grad a mim geburtstag, so schön!

mir händ glücklicherwiis s bauland au scho. jetzt müend mer mal afange plane. plant isch ja, das mer es huus mit iiliegerwohnig für d eltere vo mim maa baued. jetz müend mer eus eifach no überlegge öb mer das würkli wänd und wie sich das am beste umsetze laht...

@dandi: muess mer eigentlich zerst uf bank oder zerst zum architekt? :-)

20.02.14 12:53
dandi78 

Re: Bräute 2013

@himbeeer:
Do gits sicher verschiedeni Wäg. Einersits mues me jo vo der Bank wüsse was si gewillt si z'finanziere, anderersits chunt me vo der Bank nur "Geld" über wenn me ihne es Projekt mit Plän zeigt.

Mi Ma het die finanzielli Situation scho einisch miteme Kolleg besproche wo ufere Bank schaffet. Daher wüsse mir ungefähr, was öppe drinne lit. Mir si zerscht zum Architekt gange und göi de ufd Bank, sobald mir es Vorprojekt hei. Das si grobi Plän, wo aber im Verlauf vo der ganze Bauphase au no chli chöi ändere. Anhand vo dem Vorprojekt het Bank e Ahnig, was mir öppe vor hei und si wärde eus de es Agebot mache, nemi a.

Aber ehrlich gseit hani au no ke grossi Ahnig vo dem Ganze. Das mues me sich eifach aeigne :-)

20.02.14 13:46
Canoa 

Re: Bräute 2013

ehr send wenigstens scho es grosses Stöck vorwärts...mer hend no gar nüt!!!
naja ergendwenn werdedmer ou no euses Plätzli gfinde...
aber ewig inere Wohnig das weti eifach de scho ned...

20.02.14 14:11
snet 
Re: Bräute 2013

Hach Mädels, jetzt wurde ich volle 2 Stunden betütelt. Das hat guuuuut getan! Jetzt mag ich ja überhaupt nicht mehr arbeiten

@himbeer: Toll, wo bleibt ihr denn in NYC? Wir haben ein Apartment in Chelsea gebucht.

@Haus/Land: Was uns halt ein wenig einschränkt, ist dass wir ja noch 2 Katzen haben. Und ich möchte, dass die rausgehen können. Tja und da die Wohnung ja noch in der Stadt sein sollte, gestaltet sich das eher schwierig. Aber ein Haus zu haben kann ich mir nicht wirklich vorstellen... Es wäre mir zu aufwändig mit dem ganzen Garten, etc. Naja, wir schaffen jetzt erst mal Abhilfe mit dem Miniumzug in der Wohnung. So können wir dem Lärmpegel von oben endlich entgehen...

20.02.14 16:25
himbeer 

Re: Bräute 2013

@snet: wir können bei unserem freund und TZ wohnen, der lebt da seit knapp 1.5 jahren und wird im märz 2015 zurück in die schweiz kommen. er hat ein tolles appartment in hells kitchen. freu mich total, ich war noch nie in Ny!

@dandi: ich finds ebe no komisch. einersiits müesst mer ja wüsse, was mer finanziell zur verfüegig hät, demit de architekt cha plane. anderersiits müesst mer de bank scho plän chöne zeige, demit die wüssed, was mer überhaupt bruucht. ich glaub als ersts müessted mer mal zämehöckle und luege, was mer überhaupt wänd und was eusi bedürfnis und asprüch sind. denn würded mer mal uf bank eus go berate lah. und denn wird wohl d suechi nachem architekt losgah, demit mer denn de bank konkreti zahle chönd nänne. ah das wird no spannend

21.02.14 07:45
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

canoa Sender denn Emmer bez am omeluege wege Bauland momentan?

hey snet, dönder jez euches schlofzemmer zögle weg denne obe dra?

21.02.14 09:01
snet 
Re: Bräute 2013

@himbeer: Oh Einblicke von einem Local sind natürlich immer schön! Ich weiss schon was mein Vorsatz für New York sein wird: so viel zu essen, dass man mich heimrollen muss Wir versuchen noch Karten für ein NBA-Spiel zu bekommen, aber weiss halt nicht wie leicht das geht.

@elea: Jep, wir tauschen wirklich die Zimmer wegen den Vollidioten oben. Es ist unerträglich laut und schlafen können wir deswegen auch nicht mehr. Wir haben sie darauf angesprochen, aber sie wollten es nicht einsehen. Sie meinten nur, dass ein Kind halt Krach macht. Aber es ist ja nicht unbedingt das Kind, sondern der Vater mit seinem Rumgeschreie und das man für das Spielen keinen Teppich verwendet, sondern alles auf den Parkett knallen lässt. Und natürlich, dass man das Kind einfach durchschreien lässt ohne Rücksicht auf andere. Ist ja schön für sie, wenn sie 2 Zimmer weiter ihr Schlafzimmer haben und das Kind ober uns einquartieren...

21.02.14 09:03
Canoa 

Re: Bräute 2013

Jup Elea mer suched no Bouland...hätsch no zum Verchoufe? =)

Ohhh Snet ich kenne auch so eine Familie quer über uns...die Eltern können nicht normal mit den Kindern reden da wird nur geschrien....hatte schon mehrmals der Hausverwaltung angerufen, weil mit diesem Typ will ich mich nicht anlegen...er ist Polizist...

21.02.14 10:12
Canoa 

Re: Bräute 2013

Brütlis 2013 wo send ehr? =)=)=)

21.02.14 10:19
Emma13 

Re: Bräute 2013

Iiiiich bin ume! wie chönds au andersch si...

 1 .. 1513 .. 3023 3024 3025 3026 3027 .. 3392 .. 3757
irgendwie   himbeer   vorallem   natürli   bearbeitet   langsam   wirklich   Hochzit   eigentlich   Zeremonie   Zuletzt   eigentli   Problem   richtig   Kollegin   einfach   natürlich   gspannt   schaffe   schnell