| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1514 .. 3026 3027 3028 3029 3030 .. 3394 .. 3757
21.02.14 14:12
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja mir henden öpe vor 2 Wuche gseh... min Ma hetten super gfunde, ich hanen au guet gfunde, aber seeeehr übertriebe aber ganz sicher unterhaltsam...

Isch blöd gell wenn märs immer useschiebt und immer chunt öpis dezwüschet, amigs isches gschieder macht mär s Züg spontan nach Lust und Laune

21.02.14 14:21
himbeer 

Re: Bräute 2013

hallo mitenand!

bi eus sind zum glück all gsund. ich mag mich nöd erinnere wenn ich s letscht mal richtig chrank gsi bi, glaub das isch i de erste klass gsi. ich ha no nie gripp gha oder magedarm. meistens bini ein tag im jahr dihei will ich eifach stark vercheltet bi und mir denn de chreislauf chli abligt, aber de winter isches nonig so wiit gsi.

ich gang morn mit minere schwö go luege wäg ihrem bruutchleid, haha... so schlüsst sich de chreis ;D

21.02.14 14:37
elea 

Re: Bräute 2013

ou cool, Emma de freui mi grad dopplet ofe felm jo absolut, mengisch esch schier eifach spontan go luege! mer wend zeme met de kolege go ond bes do mol e obe fendsch wo allne goht.... schwerig schwerig...

ou himbeer do beni fast bez niidisch dass du döfsch met dinere schwö go hz chleid aluege! so cool!!!! wösse der scho i wele lade dass ehr gönd?

21.02.14 14:46
Emma13 

Re: Bräute 2013

elea wünsch eu demfall viel Spass und druck der d Dume dasses morn klappt! :)

himbeer ou sooo cool, wird sicher mega lässig :)

21.02.14 14:59
himbeer 

Re: Bräute 2013

mir gönd zum chez janine, sie hät es chleid gseh imene heftli vonere marke wo sie det füehred. sie hürated zwar erst nächst summer (also 2015) aber vilicht find sies ja jetz scho :-)

ich bi selber nie bi chez janine gsi, bi recht gspannt. dörf mer det e fläsche schämpis mitneh zum astosse falls mer öppis findet?

21.02.14 15:01
elea 

Re: Bräute 2013

danke Emma :)

himbi, em chez janine beni au nonie gsi. aber i denke du wersch secher ned die erst wo det de schämpis före nemmt! ond si chöne jo ned meh as nei segi denki ;)

21.02.14 15:02
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja das wär denn nämlich mini erst handlig als trauzügin, haha

21.02.14 15:03
dandi78 

Re: Bräute 2013

ou so schön himbeer, e möcht au mit öpperem go brutchleider probiere. so schön!
wünsche euch ganz viel spass. gniess es!

21.02.14 15:07
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich bi sehr gspannt und freu mi au, das wird sicher en schöne tag. ouuu ich würd am liebste au eis ussueche, hihi.

aber da ich trauzügin und brutjungfere bin, dörf ich ja denn au no es schöns chleid sueche und chaufe, freu mi scho. und dasjahr hüratet no e sehr gueti fründin vo mir, da gits au no es neus chleid, hihihi

26.02.14 08:36
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Mädels

So, wie war euer Wochenende? Meines war ganz gut, nur habe ich viel zu viel gegessen Mein Schatz hat mir am Samstag noch 2 wunderschöne Schmucksets gekauft und am Sonntag sind wir sogar noch an einen Fussballmatch gegangen (der 3. in meinem Leben), aber solange ich eine Bratwurst bekommen habe, war ich glücklich.

Bei uns herrscht ein wenig die Ruhe vor dem grossen Sturm. Morgen um 04:00 Uhr geht's ja los mit der Fasnacht. Ich habe mir sogar auch ein Kostüm gekauft und gehe als Eskimo.

Auf der Krankheits- oder besser gesagt Gesundheitsfront sieht es auch besser aus; die Gelenkschmerzen sind weg und ab heute wird noch eine Medikamentenladung dazu gegeben: Ein Anti-Malariamedikament, lustig.

 1 .. 1514 .. 3026 3027 3028 3029 3030 .. 3394 .. 3757
gspannt   langsam   richtig   himbeer   natürli   Zuletzt   Problem   wirklich   Zeremonie   Hochzit   eigentlich   natürlich   schaffe   Kollegin   irgendwie   einfach   schnell   bearbeitet   vorallem   eigentli