| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1515 .. 3027 3028 3029 3030 3031 .. 3394 .. 3757
26.02.14 08:50
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hey Eskimo Kollegin...gute Kostümwahl! =)

Ja morgen beginnt die Fasnacht für mich ist es jedoch schon fast gelaufen, nach Luzern will ich nicht da sind mir zu viele Leute! =) Gehst du an den Urknall snet?

Ich hoffe dass das neue Medi gut anschlägt...

Wie gehts euch allen Andern?

26.02.14 08:54
Lilly4 

guete morge zäme

meld mi au mal wieder

snet: das freud mich sehr das es dir besser geht ! als eskimo verkleidet - hihihihi

canoa: wie gahts dänn dier?

26.02.14 09:17
snet 

@Canoa: Da könnten wir ja doch zusammen an die Fasnacht Nope, ich gehe bestimmt nicht an den Urknall, da sind mir viel zu viele Leute. Ich wohne ja in der Altstadt, aber glücklicherweise genug erhöht, dass mich die Fasnacht nicht betrifft. Am Do werde ich arbeiten und am Abend ein wenig an die Fasnacht gehen.

@Lilly: Danke sehr

Wegen den Medis könnte ich ja morgens schon ein Liedchen singen: *sing* Ich schmeiss, ich schmeiss, mir die Pillchen rein *sing*. Es sind ja nur 6 Stück, hahahaha.

26.02.14 12:54
elea 

hallo zeme!

snet, cooli kostüm Idee. i werde am fritig ad Fasnacht go (kt Lu, aber ned Lu Stadt)

hiffe dini neue medis schlönd guet a und das es witerhend obsi goht!

mer gohts eigentli tiptop, be di letschte 4täg met greppe em bett glege. esch rechtig toll wenn me weder Energie het. has gfüel s wochenend esch rechtig vergüdet gsi dors omelegge

26.02.14 13:31
himbeer 

ich bi am samstig a die erst amtshandlig als trauzügin - go luege wägeme chleid. mir händ no nüt gfunde aber wenigstens hät sich mini schwö glaub chöne vo de einte idee verabschiede... mir händ anderi probiert wo viel schöner gsi sind. aber sie hät ja au no vorig ziit.

susch gahts mir guet. viel los im büro aber privat defür nöd so :-)

27.02.14 08:35
snet 

@elea: Wohin gehst du denn an die Fasnacht?

@himbeer: Wann heiratet denn deine Schwester?

@Fasnacht: Ich war überrascht! Auf dem Arbeitsweg habe ich noch nicht mal Schnapsleichen gesehen. Allgemein war es ziemlich zivilisiert. Und lustige Kostüme habe ich gesehen - z.B. war jemand als Fuss verkleidet. Nur die lieben Teenies waren mal wieder obercool mit ihrem "Kostüm" - einem Bandana im Haar

27.02.14 08:50
Canoa 

Guten Morgen

Ich habe heute auch nur zwei "Göigle" gesehen...um 5.00 Uhr sind wir erwacht da wir im Dorf auch einen kleinen Urknall hatten! =)
Aber easy war halb so wild...

ja die lieben Teenies...

Elea ech muess witer metschriebe, mini Pönkt ufschaffe!

27.02.14 08:54
sonne13 

hallo zäme!

ech ha em dorf au vereinzelt göiggle gseh - die send ufem wäg gsii ed beiz. mer hend am 5i au en chliine urknall im dorf, aber de stohni jo sowieso uuf, hed mi also ned gstört. dass denn die aber ned mol e stond tagwach möched, bevors ed beiz göhnd, hani chli lausig gfonde schliessli müend die de winter vertriibe, aber met nor e de beiz ome hocke werd das secher nüd

27.02.14 08:57
Canoa 

sonne13:
schliessli müend die de winter vertriibe, aber met nor e de beiz ome hocke werd das secher nüd

Wo du rächt hesch hesch du rächt

27.02.14 09:00
Canoa 

Apropo Teenies, mi Brüeder esch jo 14 1/2 ond letscht Samstig a de Fasnacht hemer ehm es Panche zaut...Faszit...Är heds ned gärn!
Chond auso de no frühe gnueg...

1 .. 1515 .. 3027 3028 3029 3030 3031 .. 3394 .. 3757
Kollegin   bearbeitet   vorallem   eigentli   himbeer   Zuletzt   wirklich   natürli   Hochzit   schnell   gspannt   Problem   irgendwie   einfach   richtig   natürlich   Zeremonie   schaffe   langsam   eigentlich