| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1515 .. 3028 3029 3030 3031 3032 .. 3395 .. 3757
27.02.14 09:05
snet 
Re: Bräute 2013

Aiaiaiaiaiaiaiaiai, Canoa! Den eigenen Bruder abfüllen, tsss tsss

Ich hab irgendwie das Gefühl, dass es heute Abend auch wieder ein Saufgelage geben wird. Ich muss aber noch schauen was ich trinken kann. 1. wegen den Medis (3 verschiedene) und 2. weil ich alle warmen Alkgetränke (wie Holdrio, Kafi Zwätschge, etc.) nicht gern habe. Ob es wohl Glühwein gibt?

Heute Nachmittag wird hier die Hölle los sein. Der Umzug verläuft neben unserem Büro...

Ah und ich merke die ersten Nebenwirkungen der Medis: müüüüüde und Fresssack.

27.02.14 09:09
Canoa 

Snet...är heds jo ned mou fertig tronke...ond mer esch es lieber är trenkt vor eus und met eus aus hender eusem Rögge...

Losisch au Konfetti Radio? Auso die Musig höt esch jo super!!!! Werum cha das ned meh so si?

Hmm ech blibe höt bem Kaffi natür...

Also werd das hötnomittag ganz e produktive Nomi för dech...

27.02.14 09:17
himbeer 

@snet: meine schwester heiratet erst im juli 2015. hat also noch viiiieeel zeit ;-)

bi eus in züri isch zum glück fasnacht nöd sones grosses thema. bis jetz hani no nüt devo gmerkt :-)

27.02.14 09:22
Nemo 

Hallo ihr Lieben!!

Huuuiiii Fasnacht, das isch öpis tolls! Ich finds so schaad dass mir kei richtigi Fasnacht in Züri händ. Trotzdem gangi aber jedes Jahr (wenni irgendwie chan) as Monsterkonzert.
Das Jahr hani vor am Mäntig uf Luzern gah an Umzug.
Bini als Chind mit Mami und Brüeder jede Jahr gange. Das isch für eus immer s'Gröste gsie!
Ich hoffe also uf bitz aständigs Wetter und denn gahts am Mäntig ab uf Luzern!!

27.02.14 09:27
snet 

@Canoa: Ich muss zugeben, dass ich während der Arbeit Radio Energy höre. Nicht gerade sehr luzernerisch Jep, ich hoffe, dass niemand heute Nachmittag anruft, da ich sonst einfach zurückbrüllen muss und eh nix verstehe wegen dem Lärm...

@himbeer: Wow, und ihr geht jetzt schon wegen Brautkleidern schauen? Wir haben im April geheiratet und mein Brautkleid habe ich erst im Dezember gekauft.

@Nemo: Aber das Monsterkonzert ist am Dienstag Ich hab gerade nachgesehen, das Wetter ist solala am Mo. Aber da es eh eng wird, kannst du dich an deine Mitmenschen kuscheln und bleibst so warm Eigentlich wollte ich am Sa Abend auch noch an die Fasnacht, aber es ist etwas kalt und regnerisch... Dafür arbeitet mein Mami an einer Bar "Unter der Egg" und das heisst Freigetränke

27.02.14 09:27
Canoa 

Evt gohni am Sonntig a Umzog det woni ufgwachse be...
muess mou luege mi Ma hed ned gärn so Umzög...mal kucken...jedefaus wot är höt obig unbedingt at Fasnacht är hed gester sogar no mis Fasnachtsgwändli gwäsche...=) Das heisst ech muess au!!! =O

Secher Nemo? Ech fende t Umzög in Lozärn eifach sooo lang...
Vöu spass jetzt scho...

27.02.14 09:30
Canoa 

ech ha mis Chleid im Oktober 2012 gkouft ond im August 2013 esch s Hochzig gseh...
Luege darf mer jo emmer...es esch doch so öbis schöns...

27.02.14 09:31
Nemo 

@snet: Ich meine das Monsterkonzert in Zürich. Das ist auch jedes Jahr

@canoa: das isch eso, sie sind schon lang, aber mer muen ja au nöd die ganz ziit dehte stah wie en pflock
ich han hald luzern au suscht mega gern und tuen dehte gern durd gässli schlendere. und viel lüt sind mir ehrlich gseit extrem egal. mich findet mer au immer a jedere streetparade und zürifäst usw... in züri häts amigs no viel meh lüt ums seebecki umequetscht, das isch mir gliech. ich bin gern under de lüt

27.02.14 09:33
Nemo 

aso wenn ich nomal dörfti afange mit minere brutchleiderwahl, denn würi das bestimmt andersch aga. ich wür mi wieder für das chleid entscheide, aber ich wür viiiiiiiiiel meh chleider go probiere usw.. Im nachinein findis schad dassi MIS chleid scho im erste lade und nach 3 chleider woni probiert han scho gfunde gha han...
aber ja, es isch hald eifach öpis toll! ich wr au sofort grad nomal es hochziit organisiere, keis problem!

27.02.14 09:34
Canoa 

Aber fends auso scho guet dass du am Mäntig a Umzog gosch nämlech die Zunft hed e super Name!!!

1 .. 1515 .. 3028 3029 3030 3031 3032 .. 3395 .. 3757
langsam   wirklich   Kollegin   eigentlich   natürli   irgendwie   Zuletzt   Problem   bearbeitet   schaffe   vorallem   gspannt   Zeremonie   richtig   einfach   himbeer   schnell   eigentli   Hochzit   natürlich