| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1517 .. 3031 3032 3033 3034 3035 .. 3396 .. 3757
27.02.14 11:00
Nemo 

Re: Bräute 2013

@snet: na ja, ferien kann man das leider nicht nennen. das ist auch einer der gründe warum es ein bisschen ruhig um mich geworden ist in letzter zeit. ich habe vor 3 wochen eine grosse op hinter mich gebracht und bin nun bis ende märz krank geschrieben. bin jetzt seit 1,5 wochen wieder zu hause. ghet mir schon ganz passabel, aber vom arbeiten bin ich noch weit entfernt.
ja urlaub wäre toll... ufff, muss noch 3 monate warten. ende juni gehts ab nach CANADA!!! Whooop whooop, freue mich schon total drauf!!!

27.02.14 11:03
Nemo 

@himbeer: isch ja zviel!!! ich bin in glattbrugg ugfwachse!!
ja hirslande zri bini au scho gsie temporär. ich weiss dass ihr lüt sueched wie wild, aber lieber nei danke. ich finds als temporäri zur ziit mega cool. gsehn uuu viel neui sache und lerne wieder sehr viel hüser kenne, das macht mega spass!! und verdiene tuesch au no meh... aso so lang mer das spass macht wirdi sicher no bitz mit dem konzept unterwegs sie
bin de ganz september im hirsi witellikerstrass gsie im ops!

27.02.14 11:05
Nemo 

@himbber: mir wohned ja in dietlike, händ aber in chlote müesse gos ufgebot bstelle fürs hochziit dezumal
hi hi, dezmal.... tönt wies scho 10 jahr her wär...

27.02.14 11:05
Lilly4 

hallo fraue ;)

mmh snet, ich könnte mich im moment auch nur noch von ungesundem essen ernähren muss mich richtig zurück halten und mir das nur 'ab und zu' gönnen :)

himbeer: soo schön sinder scho wege bruutchleider go luege <3 ah, ich wür au am liebschte grad wieder welle gah, oder zumindescht mit öpertem mit go ussueche gah ;) und i welli richtig möcht dini schwöschter gern gah? hät sie am sa. en 'stil' vo chleid gfunde wo ihre gfalle wür?

mir hättet das jahr e hochziit in italie, han mich scho soooo druf gfreud, aber sie isch 2 täg vorem geburtstermin :/ drum chömer leider nöd gah! däfür gits nöchscht jahr wieder 2, jippi, immerhin chömer dänn det gah :)) chans chum erwarte!!

27.02.14 11:07
Nemo 

jetzt hani grad no die direkti bundesstür izahlt... au so es leids thema...
mir händ no beidi getrennti stürformular übercho. isch aber vorne scho ufdruckt gsie, dass mir am 24.08.13 ghürate händ. mir reiched jetzt mal alles am treuhandbüro ih und denn söll die luge... weiss au nöd wie das denn gnau lauft.

27.02.14 11:10
himbeer 

@nemo: neeeei im ernst? ja denn hetted mer eus ja sogar chöne gseh, haha. guet ich schaff nöd im medizinische bereich sondern i de administration. aber wenn wieder mal da bisch denn seisch mers, denn gönd mer eis go zieh :D

@lilly: sie hät eigentlich nur a-linie kleider aprobiert, und das wo ihre so guet gfalle hät hät ebe no so ärmel mit stickereie gha. aber ich ha gfunde es macht sie irgendwie alt und so ernsthaft. jetz händ mer denkt, das mer bim nächste termin sicher au no anderi stil alueged, zb meerjungfraue oder so. aber ich denk es wird scho e relativ schlichti a-linie. ich find es hät scho eis gha wo super zu ihre passt hät.

snet 

@Nemo: Phu, das tut mir Leid zu hören. Musst du dich denn viel schonen? Ich wünsche dir gute Besserung.

Was wirst du denn alles sehen in Kanada? Ich war 2x schon da (mit 4 und 22 Jahren), da ich dort Verwandte habe. Eigentlich möchte ich auch wieder auf Reisen gehen, aber mit den diversen Krankheitsdiagnosen wird das wohl gerade nicht gehen, da ich Überwachung brauche. Dafür gehen wir über Ostern nach NYC.

@Gesundheitsberufe: Ich überlege ja auch ein wenig umzusatteln, denn der Beruf als Treuhänderin/Revisorin sagt mir nicht mehr so zu. Ich finde das Gesundheitswesen sehr spannend und finde den analytischen Aspekt daran vor allem toll. Patientenkontakt möchte ich jedoch keinen haben. Deshalb gehe ich jetzt mal an eine Infoveranstaltung zur biomedizinischen Analytikerin. Gibt es noch weitere Gesundheitsberufe ohne Patientenkontakt, für die nicht gleich ein Medizinstudium notwendig ist?

Nemo 

@lilly: ou ich wür sooo gern au mal wieder ane hz gh. aber bi eus sind leider keini meh in sicht. die einte fründe womer denkt händ die chämed denn im 15i dra, bi dene isch sie jetzt schwanger worde mit zwilling und die tüend jetzt bevor die chline ufd welt chömed no im chlinste familierahme standesamtlich hürate und mached denn au keis fäst oder so... findi meeeeeeeega schad. sie isch spanierin und ich han denkt bi dene gits mal es richtigs hammer hochziit, aber leider nüt gsie

suscht sind alli scho verhüratet, single oder wend suscht nüt vo hürate wüsse. na ja, hoffnig nöd ufgä, viellicht im 16i denn...
s'einte päärli isch scho sit 2,5 jahr verlobt, aber die wend denn eifach hürate, soe waldhochziit oder so. chönt denn au no witzig werde. ich hoffe sie mached jetzt endli mal vorwärts

27.02.14 11:13
Lilly4 

so schön himbeer :))) ja klar, am beschte sie schlüpft no i es paar chleider, vorallem super dass ihr scho so frühe dra sind, dänn händer wüki gnueg ziit und wird sie dänn mal sicher si i ihrere entscheidig betreffend perfektem bruutchleid

27.02.14 11:15
himbeer 

mir händ dasjahr bis jetz au nur zwei hochzitstermin und denn nächst jahr de vo minere schwö. mal luege was da no so chunnt :-) dasjahr erwarti nüm allzuviel, aber vilicht 2015... hehe

1 .. 1517 .. 3031 3032 3033 3034 3035 .. 3396 .. 3757
einfach   eigentli   langsam   natürlich   natürli   himbeer   Zuletzt   eigentlich   schaffe   richtig   Kollegin   vorallem   irgendwie   gspannt   Zeremonie   bearbeitet   Problem   wirklich   schnell   Hochzit