| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1517 .. 3032 3033 3034 3035 3036 .. 3397 .. 3757
27.02.14 11:17
Nemo 

Re: Bräute 2013

@himbber: wo denn uf de admin?? codierig, bettedispo, personalwese??

@snet: ja zu zeit ist schonen angesagt. he he, bleibt mir nichts anderes übrig. sobald ich ein bisschen mehr mache sagt mein körper gleich stopp!! aber ja, habe ja noch ein bisschen zeit...

@kanada: ja wir werden eine rundreise machen, sind aber leider nur 15 tage unterwegs. wird ein kleiner marathon , aber wir werden einiges zu gesicht bekommen. sind zuerst eine woche im osten und dann fliegen wir rüber in den westen. hier siehst du unsere reiserute:
http://www.hotelplan.ch/_partner/hotelpl...aska_1213_D.pdf
Die Reise heisst Canadian Contrast und ist auf der Seite 62 zu finden

27.02.14 11:18
Lilly4 
Re: Bräute 2013

ou schad nemo ...
mit zwilling isch sie schwanger? uiui ich ha s gfühl wird mit eim scho e bombe werde ! ha eigentlich au immer zwilling welle, aber jetzt bini doch froh isch es glich nur eis

wer weiss, uf eimal chund es kollegepäärli oder so, wos dänn zackzack gaht und es riese fescht wend mache :)

bi eus im fründeschreis sind mir ebe die erschte gsi wo ghürate händ, und ich han mim schatz gseit, nach eus chund dänn eis päärli nachem andere und bis jetzt sinds scho 3 wobi ebe, bi däm das jahr wird für eus leider nüd, aber immerhin im 15ni 2 hochziite und ich dänk im 2016 gahts dänn grad wiiters hihi isch ebe scho uh schön !!! *träum*

27.02.14 11:21
Nemo 

Re: Bräute 2013

@lilly: oooh ja, es isch wunderschön. ich liebe hochziite!!! ja ich hoffe bi eus chömed denn doch no es paar. sind ja im 13i au ane hz iglade gsie in thun womer absolut nöd erwartet händ dass mer überhaupt iglade werded!!
ja sie häts grad mit zwilling gschafft sie händ aber beidi ide familie kei zwilling, isch mega witzig und es isch alles ufem natürliche weg passiert.
ja sie isch jetzt im fast im 6te monet, aber gseht jetzt scho us wie mindistens endi achte

27.02.14 11:23
himbeer 

Re: Bräute 2013

bi eus sind 2010 die erste hochzite gsi, glaub 3. denn isch lang ruhe gsi und jetz 2013 händ mit eus no 3 anderi kollege ghürate. nächstjahr sinds 2 und übernächst jahr bis jetz au scho 1. ich denk drum es fangt langsam ah azieh... haha.

ui ja zwilling würdi glaub würkli au nöd welle. au d betreuig isch sicher super astrengend.

27.02.14 11:26
Nemo 

Re: Bräute 2013

ja das stimmt. aber sie hört zersch mal für sicher 4 jahr uf schaffe. so chan sie sich um die zwei knirpsli kümmere. sie isch au so e totals mami. findi mega herzig. hoffe dasses denn guet klappet. aber mer isch hald mit zwilling denn scho recht igschrenkt. da seit glaub au nöd grad jede sofort: chum, chasch mers verbie birnge
ihri eltere wohned in züri, sie isch in basel. also wenn denn chönd höchstens sini eltere mal ispringe, aber weiss nöd wie dehte s'verhältniss so isch...
mal luege, aber die zwei packed das guet. sie freued sich so mega, au er, isch uuuu herzig.

27.02.14 11:30
Canoa 

Re: Bräute 2013

läck hend ehr jetzt grad gasgäh...
ergendwie heds be mer die nochrichte ned azeigt gha...

27.02.14 11:30
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja ich denk me wird sich scho iirichte, wenn mer die nachricht mal hät. es isch sicher au uh schön später wenn mers i eim rutsch dure hät (und nöd no meh chind möcht), ich glaub eifach de afang isch sicher hert. aber zwilling sind scho cool irgendwie. ich ha früener immer eine welle sii, haha.

da würdi glaub au ufhöre schaffe bi zweine. wobii min maa jetz au scho immer seit, ich söll doch denn mal dihei blibe wenns bi eus nachwuchs git. ich ha mi da nonig so entschiede...

27.02.14 11:34
Nemo 

Re: Bräute 2013

ja went zwei ufs mal häsch denn chasch fast gar nöd go schafffe...denki mal. sie händ ebe au gfunde, dass für sie denn s'thema chind grad erlediget segi. sie händ au immer nume zwei welä und er hät sich immer zwilling gwnscht. sie nöd, aber sie freut sich jetzt natürli gliech meega

27.02.14 11:48
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich würd halt uh gern mindestens s erste jahr denn mal dihei blibe. anderersiits hani min job jetzt mega gern... aber zum glück muessi mi ja nöd jetz entscheide. und au nachher... ich find dihei blibe öpis uh schöns, aber irgendwie wotti mi au nöd so total abhängig mache vo mim maa. me weiss ja nie was passiert.

27.02.14 11:53
snet 
Re: Bräute 2013

Ich wünsche euch noch einen schönen Nachmittag und frohe Fasnacht. Beim Thema Baby klinke ich mich verständlicherweise aus.

 1 .. 1517 .. 3032 3033 3034 3035 3036 .. 3397 .. 3757
himbeer   Hochzit   irgendwie   eigentli   natürli   Problem   eigentlich   richtig   vorallem   langsam   schnell   bearbeitet   gspannt   schaffe   natürlich   Kollegin   einfach   wirklich   Zeremonie   Zuletzt