Bräute 2013 |
|
1 .. 1519 .. 3035 3036 3037 3038 3039 .. 3398 .. 3757
|
|
|
04.03.14 10:37
thomelnicht registriert
|
Re: Bräute 2013
@ snet kann dich gut verstehen, weinte auch ab und zu und wurde wütend wieso ich, habe doch nichts schlimmes gemacht, meine Therapeutin sagte zu mir: dein Schicksal buckelt dir nichts auf den Rücken was du nicht schaffen kannst und ich sei ein besonderer Mensch. Das hat mir sehr geholfen und mir das Urvertrauen zurückgegeben.
|
|
|
|
|
|
|
04.03.14 12:53
Foxi
|
SNET hast du mal versucht mit Kinesologie? Wenn ich unzufrieden bin, dann gehe ich zur Kinesologie und sie konnte mir bis jetzt noch immer helfen. Dies mit dem Coaching ist auch eine gute Sache habe ich auch schon ausprobiert und hat in der Stunde 120.- gekostet.
Wenn du gewillt bist an dir und deiner Unzufriedenheit zu arbeiten, dann ist dies schon einen Schritt in die richtige Richtung. Ich drücke dir die Daumen!!!
|
|
|
04.03.14 13:58
elea
|
hallo zeme
liebi snet, i cha der das guet noh empfende dass du es ziel em lebe suechsch. i be natürli ned i dinere Situation gsi met de chrankheite etc. bi mer eschs meh brueflich gsi ond au privat. i has gfüehl gha mis lebe esch absolut sennlos, i vollbrenge nüt wo ergendöpisem sell nötze und au min bruef esch ned so öpis weltveränderns wie Arzt oder soscht was. ha hender mim ganze alltag eifach ke sen gseh. wiso jede tag ufstoh und die arbet mache? wiso vo mäntig bes fritig nor od s wochenend freue? ha eifach wörkli nach emne senn gsuecht för all das... aso ha nie met depressione zkämpfe gha, i die rechtig eschs ned gange, i ha eifach sgfüehl gha i schaffes nöme glöcklech zsi. weisch wini meine? i be de au zomene bruefsberote ond de het mer nüt chöne sege woni ned scho gwösst han... au a verschedeni info verastaltige... es esch eifach nüt debi gsi... met de zit hani de gmerkt dassi i di einzig be wo mech cha glöcklech mache, aso hani för me beschlosse dass mis ziil em lebe esch: glöcklech zsi! tönt super domm, esch aber för me mengisch schwerig! i probiere eifach generell bez optimesstischer zsi (was för me as totale pessimescht echt schwer esch)! aber i füehl mi wörkli besser. tönt vol klische aber hender allem schlechte steckt au öpis guet. nei ned hender allem, aber hender em meischte i probier mi jez Emmer a chline Sache em lebe fest zhalte womi glöcklech mache. zb, am morge freui mi ofs zmettag esse, oder am obe freui mi druf mis lieblingsheftli am Kiosk zhole. eifach wörkli so total banals züg halt... wi gseit, tönt jez alles ergendwie bez doof wani do gschrebe ha aber glaub mer, du wersch us dem loch weder usefende! ond nach emne sone tüüf em lebe wird e ziit cho wo alles usglicht muesch luege!!!!
|
|
|
04.03.14 14:17
snet
|
@Foxi: Nein, Kinesiologie habe ich noch nie ausprobiert. Dafür mache ich Akupunktur. Ich bin sehr gewillt an meiner Unzufriedenheit zu arbeiten, nur fehlt noch der Weg dazu...
@elea: Genau diese Sachen frage ich mich ab und zu auch. Ich finde mein Leben einfach zu banal, weil ich noch nichts erreicht habe, was in meinen Augen sinnvoll wäre. Und irgendwie würde ich alles dafür machen, endlich einen Traum oder Ziel zu haben. Aber ich habe immer das Gefühl, dass ich nur am suchen bin und es dann schlussendlich doch nicht finde und das finde ich frustrierend.
Ich versuche auch mich immer über Kleinigkeiten zu freuen und mir Gutes zu tun (wie z.B. mit der Kosmetik), aber dennoch vermag es nicht mein Gefühl nicht wirklich etwas erreicht zu haben, zu überdecken. Ich bin erst 26 und dennoch frage ich mich ob ich denn nicht langsam mal wissen sollte, was ich mit meinem Leben anfangen möchte. Mit 20 war mir absolut klar, wie mein Leben verlaufen wird (auf beruflicher Ebene) bis ich mit 23 festgestellt habe, dass ich das gar nicht will und auf die Bremse getreten bin.
Ich hoffe sehr, dass jetzt alles wieder besser wird.
|
|
|
|
|
1 .. 1519 .. 3035 3036 3037 3038 3039 .. 3398 .. 3757
|