| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1520 .. 3038 3039 3040 3041 3042 .. 3400 .. 3757
05.03.14 08:06
sonne13 

Re: Bräute 2013

wow, jetzt hani alles nochegläse - das esch jo glaufe wie verrockt geschter!

ech finde s thema vom glöcklichsii sehr spannend. wend denn ned alli emmer glöcklich sii? aber ech glaube, glöcklich chasch nor sii, wenns zwöschedöre ned besch - söscht erkennsch es nömm als glöck. ech wörd mech als sehr glöckleche mönsch bezeichne. ech be aber au die wo seid: hei hend mers schön, mer läbed amene so schöne, sichere ort, hend es schöns deheim, es kuschligs bett zom drenn pfüüsele, gnueg zässe und chönd eus doch no allerhand zuesätzlich leischte: öppis schöns zum aalegge, mol chli verreise, es fäschtli met kollege usw. mi maa esch chli anderscht und da findet denn alle: ach, die blödi positivdänkerei. aber ech be eifach so. ech schätze extrem was ech ha und cha - au wenn ech weder e grossi liideschaft ha wo mech usföllt no de absoluti traumjob. hött weissi, dass ech hätt selle de muet ha das z mache, wo mi so sehr interessiert hed. das loht mi au hött mängisch ned in rueh! aber ech muess au säge: hött weissi, dass ech das gschafft hätt. damals beni aber no ned so wiit gsii - ob das guet cho wär - ech weiss es ned. ech glaube, ech ha all schrett vo mim läbe bruucht - egal ob positiv oder negativ - zum det hi cho woni jetzt be. und ech be jo no ned am ändi !

05.03.14 08:48
himbeer 

Re: Bräute 2013

das häsch du sehr schön gseit sonne... es isch ja zum glück fast nie zspat zum öpis wage oder usprobiere.

05.03.14 09:02
Canoa 

Re: Bräute 2013

sooo ech has jetzt au gschafft alles döre zläse! =)

Ehr hend jo sooo rächt met dem woner gschrebe hend.
ech cha ned mou gnau säge öb ech e positiv oder negativ dänkende Mönsch be, esch be eifach öbis zwöschet enne...Im Momänt zwar au eher negativ aber es geht doch haut so Höch und Tüüfs im Läbe ond mer cha emmer weder versuche dasses besser chond. Gwössni Sache chamer beiflosse bzw. ändere ond gwössni Sache äbe ned, met dene muess mer lehre omgoh bzw. azkeptiere...

05.03.14 11:43
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech erfreue mech grad a de warme Sonnestrahle wo i mis Büro ine gögslid!


No e anderi Frog, macht öbert vo euch Pilates?
Ech has öbe es Johr lang gmacht ond cha mi eifach nöme motiviere det he zgoh!
Jetzt hani öberleid öbi sell deheime metere DVD chli Übige mache, hed öber e guete Tipp?

05.03.14 11:54
snet 
Re: Bräute 2013

@Elea: Also wenn ich mich recht erinnere, habe ich dich sogar schon per Handy mit Katzenbildern zugespamt. Ich hab sogar noch weitere knuffige Bildchen, vielleicht spame ich dich später noch zu

@sonne: Ich würde auch sehr gerne positiv denken können. Es gestaltet sich momentan nur etwas schwierig, da sich die negativen Ereignisse ein wenig stapeln. Ich hoffe aber dennoch, dass ich irgendeinmal noch meinen Traumjob finden werde!

@canoa: Dir wünsche ich ganz viele Hochs in nächster Zeit! Bei mir scheinen leider keine Sonnenstrahlen ins Büro rein. Pilates habe ich auch noch nie gemacht, ich schaff noch nicht mal die "Kerze" heutzutage Auf der Nintendo Wii habe ich aber Zumba und das ist noch ziemlich lustig.

@me: Habe herausgefunden, dass die Flugpreise nach Hawaii ab 13. August markant runterfallen und nur noch bei CHF 1'200 liegen. Ich frage mich jetzt ob wir nur die anderen 3 Inseln besuchen sollten (Lanai, Kauai, Molokai), da wir auf Big Island, Maui und Oahu schon waren. Schade können wir niemals die 7. Insel besuchen. Um diese zu sehen muss man Hawaiianer (dort geboren) sein und benötigt eine private Einladung vom Besitzer der Insel.

05.03.14 11:59
Canoa 

Re: Bräute 2013

mer hätted en Nintendo Wii aber mer bruched sie nie...brucht mer do no zuesätzelchi Grät?
Gehts ächt au en Pilates CD för Wii?


Also för 1200 CHF noch Hawaii sofort...=)
Det beni auso ou no nie gseh...

05.03.14 12:03
snet 
Re: Bräute 2013

Also für Zumba benötigt man noch so einen Gurt, aber der ist im Spiel mit dabei. Klar gibt es für Nintendo Wii auch ein Pilatestraining http://www.amazon.de/Nintendo-Wii-Fitnes...=yoga%7Cpilates

CHF 1'200 ist wirklich ein toller Preis. Ist nur schade, dass wir noch bis August warten müssen!

05.03.14 12:10
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech wörd gärn da Sommer a Garadasee it Ferie...
Oder uft Maledive....aber zerst mou luege wies be mer witergoht...

Ah okay, hmm Amazon...ech bstelle doch ned gärn vom Usland!
Danke trotzdem! =)

05.03.14 13:30
himbeer 

Re: Bräute 2013

uh snet, das ist ein schnäppchen. kauai kann ich empfehlen, da ist es sehr schön

05.03.14 14:14
snet 
Re: Bräute 2013

@Canoa: Also da würde ich doch die Malediven dem Gardasee vorziehen Klar, musst du zuerst abwarten, was bei dir läuft. Oder Kanada ist doch auch immer schön?

@himbeer: Gell Kauai ist sehr naturlastig? Also im positiven Sinn Ich glaube vor allem Molokai bringt es nicht wirklich dort zu bleiben, resp. nur Tagesausflüge zu machen.

 1 .. 1520 .. 3038 3039 3040 3041 3042 .. 3400 .. 3757
schnell   Kollegin   richtig   Hochzit   Problem   langsam   einfach   bearbeitet   himbeer   Zuletzt   natürlich   eigentli   natürli   gspannt   wirklich   schaffe   vorallem   eigentlich   Zeremonie   irgendwie