| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1523 .. 3043 3044 3045 3046 3047 .. 3402 .. 3757
12.03.14 08:29
himbeer 

Re: Bräute 2013

guete morge ihr alli!

mir gahts recht guet, ich bi hüt morge sit langem wieder emal sehr guet ufgstande und es isch wieder so en schöne tag! defür hani sehr viel los im büro und muess wieder überall füürli lösche... mal luege wie sich das no entwickled hüt. gester bini bis am halbi sibni im büro ghöckled und hüt wirds sicher au später. defür sammled sich wieder es paar überstunde ah, die chani denn im summer mal iizieh, hehe.

susch passiert bi mir nöd viel momentan...

12.03.14 08:36
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ja gell, was jetzt als Überziit gmacht wird chamer den däfür im Summer kompenziere, gaht mer glich. Bi ois laufts momentan au recht, bin den au froh wenn entlich oisi neu Mitarbeiterin ahfangt, sind unterbsetztz und das hänkt halt scho ah. Aber nüm lang und mir bechömet verstärkig.

Ich muss hüt au ächli länger schaffe, tue na Lernstund mit minere Lehrtochter mache, sie hät bald QV und scho sind wieder drü Jahr verbi, unglaublich.

Grad hüt seit mir min Maa, du SChatz, ih sechs Mönet gömer scho uf Canada, unglaublich. Die Ziit raaaaaast. Und bald isch sco oise erst Hochziitstag

12.03.14 08:52
himbeer 

Re: Bräute 2013

ja säg nüt, mir sind au scho 6 mönet verhüratet i wenige täg. und dasjahr händ mer no so viel lässigi sache vor, ich freu mi sehr druf!

12.03.14 08:59
dandi78 

Re: Bräute 2013

guete morge liebi fraue

danke elea, mir freue eus sehr uf d'maledive. be aso sehr gspannt wies wird, mir si jo beidi no nie dört gse.
am mäntig si mer no go e schnorchelusrüstig chaufe und eg ha mir no es uv-shirt kauft. da eg so e helli hut ha beni sehr sonnebrand gfördet und eg möcht jo de nid scho am erschte tag nachem schnorchle müesse umelaufe wienes chräbsli.

lucylu, wellnesse tönt aber au toll. das machi au immer gärn und me cha so guet abefahre.

was heit dir de so aus für lässigi sache vor i dem johr, himbeer?

mir si übrigens geschter wieder bim architekt gse. üses vorprojekt stoht jetz und mit dem chöi mer jetz ufd bank und er gits bi der stadt i zum abkläre, obs überhaupt bewilligt wird. juppi, es goht vorwärts!

12.03.14 09:00
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Das tönt schön himbeer. Mir händ nöd sooo viel los, nacheme erreignisriche 2013 hämer s'2014 wellä chli ruhiger ahgah aber ebä, die nächste grosse Ferie sind au scho buechet und min Maa söt bald sini Usbildig fertig ha.

12.03.14 09:37
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha ja mir händ zerst au gseit, 2014 wird ruhiger und vorallem günstiger was ferie und so betrifft, aber irgendwie laht sich das glaub glich nöd bewerkstellige. guet ich ha irgendwie au s gfühl mir versueched jetz no es paar sache inezquetsche bevor denn d familieplanig losgaht... aber ich cha mi au tüüsche ;-)

ich freu mi vorallem sehr uf die zweiti jahreshelfti, abem mai hani jede monet mindestens eis verlängereds weekend oder sustigs reisli

12.03.14 09:48
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Oh wow himbeer, so cool.. ich ha grad gseh das ich det um d'Ostere ume grad drü Wuche nöd amene Frietig schaffe und den isch na Ostermentig und Sechsilüte, d.h. ha den zwei Wucheend hinterenand vier Täg frei! juhuuuu....

Mir händ scho während oise Flittis in Neuseeland gseit wohie oisi nächste Ferie gönd :tounge

12.03.14 09:55
himbeer 

Re: Bräute 2013

oh wow, das isch ja super! ja säg nüt, die ganze fiirtig im früehlig sind würkli super. und pfingste sind mega spat dasjahr, erst im juni, das isch au mega lässig. so ein tag cha scho viel usmache.

12.03.14 10:10
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Ja scho findi ebä au. Also ich gnüss es nur scho so grauehaft fest nur na 90% schaffe und jede zweit Frietig frei zha, es isch sooooooo viel Wert!

12.03.14 10:15
himbeer 

Re: Bräute 2013

das glaubi, das isch echt super! ich bi gspannt öb ich au chönnt reduziere bi mim job falls das mal sött nötig werde... und was ich denn für projekt überchämt... ha grad gester en interessante artikel dezue uf tagi online im mamablog gläse

 1 .. 1523 .. 3043 3044 3045 3046 3047 .. 3402 .. 3757
eigentlich   Zeremonie   vorallem   Kollegin   irgendwie   natürlich   wirklich   bearbeitet   schnell   einfach   gspannt   richtig   natürli   Zuletzt   Hochzit   himbeer   schaffe   eigentli   langsam   Problem