| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1524 .. 3045 3046 3047 3048 3049 .. 3403 .. 3757
13.03.14 08:23
snet 
Re: Bräute 2013

Vielleicht gehen wir auch noch shoppen Aber es ist unser Badmintonclub-Reisli und wir besuchen ein ehemaliges Mitglied, dass nach Düsseldorf umgezogen ist.

13.03.14 08:27
dandi78 

Oh schön, da wird sie sich bestimmt freuen!

Heute ist das Wetter wieder hammermässig. Schade dass ich im Büro sitzen muss... würde jetzt gerne wandern gehen und dann irgendwo auf einem Berg gemütlich Mittag essen und die Aussicht und Sonne geniessen. Hach... *träum*

13.03.14 08:43
Emma13 

Hallo zäme

So schön wenn mär vo Ferie, Maledive und so liest :) gasch ja scho uu bald dandi, ganz viel Spass!

Das Wetter isch würkli traumhaft, darum hani morn Namittag spontan frei gno, echli lädele und d Sunne gnüsse, am Weekend gsehts ja leider nüm ganz so schön us...

13.03.14 08:48
dandi78 

hoi emma, wie gohts dir und dim babybuch?
jo säg nüt, es goht nur no drü täg und de flüge mer scho. es esch scho no cool wenn me so spontan ferie buechet. obwohl mir jetz die wuche no fasch stress hend mit allem bsorge und erledige. mi ma het scho gseit, dass mer nachhär würklech ferie nötig hei.
du machsch das tip top dass morn frei gno hesch. de hesch ömu no chli öppis vom schöne wätter.

13.03.14 08:53
Emma13 

Danke dandi, eus gahts tiptop, de Babybuch wachst langsam und ich han natürli mega Freud!

ihihi da het din Ma nöd unrecht, chömet ja no voll in Stress! so schön, es lohnt sich aber, ich find spontan buechti Ferie immer so toll, denn isch d Vorfreud no grösser und muesch nöd lang druf warte... Eusi nöchste Ferie werdet im Juni si, aber mir suechet no en gmüetliche Ort womer würkli relaxe chönd, nöd zwiit weg und eifach zum di "letzti" Ziit z'zweite gnüsse, gar nöd so eifach :)

13.03.14 08:56
dandi78 

schön dass euch guet goht. eg finde fraue miteme babybuch immer so faszinierend. die hei immer sone tolli usstrahlig!
jö das fendi schön, dass dir no einisch zu zweit id ferie göit. richtig romantisch!
wie wärs z.b miteme tolle wellnesshotel? oder weit der lieber a strand? git jo au sehr vöu schöni ort in europa.

13.03.14 09:03
Emma13 

Isch scho sehr speziell, obwohl mine ja no richtig mini isch, aber ich chönt stundelang vorem Spiegel stah

Mir hend no es Hochziitsgschenkzum ilöse, 1 Übernachtig imene Wellnesshotel im Tessin, aber das machemer denn mal amene Wuchenend im Summer, eigentli würemer im Juni gern an Strand, han jetzt mal Spanie agluegt und s Wetter sött ja eigentli guet si idere Ziit und s'wär au nöd so wiit weg :)

13.03.14 09:07
dandi78 

Aso was eg absolut cha empfehle esch Mallorca. Eg be absolut nid der Ballermann Tourist, aber das esch jo nur e ganz chline Teil wo so esch. Süsch het mir Mallorca sehr guet gfaue, s'Wätter esch toll gse, es esch nid wit wäg, esch relativ günschtig, im Verglich zu anderne Destinatione und me cha sehr viel mache. S'einzige woni chli schad gfunde ha esch, dass der Strand öffentlich esch und mir ke private Strand fürs Hotel gha hend. Zuedem het me für d'Liegestüehl müesse zahle. Süsch eschs toll gse.
Oder was au wunderschön esch, esch Sardinien. Esch haut eifach chli türer, aber süsch au toll. S'Meer esch dört fasch so türkisblau wie i der Karibik. :-)

13.03.14 09:12
Emma13 

Super, danke für de Tipp, muess demfall mal chli umegüggsle, mir gönd nur 1 Wuche also würi gern eifach schöns Wetter ha, fein esse und eifach nüd mache :) und in Mallorca simmer beidi no nie gsi, wär sicher mal e Reis wert... aber au Sardinie tönt super, hani au scho chli agluegt, weiss eifach nöd öb s Wetter echt hebet im Juni, isches nöd nochli zfrüeh zum bädele?

13.03.14 09:17
dandi78 

Hmmm, gueti Frog. Das weisi nid so rächt, wöu eg be im August in Sardinien gse und im September in Mallorca. Aber ha im Internet das do gfunde über Sardinien:

Im April, Mai, Juni und September locken schönes Wetter, laue Winde, wenig Gäste und Temperaturen um die 20 bis 25 Grad. Auch die Unterkünfte sind dann viel billiger als zur Hauptsaison.
(http://www.sardinien.com/tipstricks/klima/klima.htm)

1 .. 1524 .. 3045 3046 3047 3048 3049 .. 3403 .. 3757
Kollegin   schaffe   richtig   langsam   Hochzit   Zuletzt   eigentli   schnell   natürli   eigentlich   bearbeitet   himbeer   gspannt   wirklich   Zeremonie   einfach   vorallem   irgendwie   Problem   natürlich