| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1526 .. 3049 3050 3051 3052 3053 .. 3405 .. 3757
13.03.14 15:34
dandi78 

Re: Bräute 2013

Was esch au los? Bzw. es esch ebe nüt los...
Wo si aui? Sniff, fühle mi so elei...

13.03.14 18:23
himbeer 

Re: Bräute 2013

u ihr händ ja hüt recht losgleit da ine. ich ha leider keis einzigs mal chöne ineluege, im büro isch wieder mal d höll los gsi. aber jetz gangi au he :-)

14.03.14 07:39
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

hey canoa, du hesch en not-op gha? ou nei! so en sch**** wie gohts der jez so? chasch di guet erhole?

14.03.14 09:36
Canoa 

Re: Bräute 2013

Jo esch werklech ned so toll gseh...am Sonntigmorge frühe scho im Spital zsi.
Jetzt gohts mer aber scho besser... aber de Buch esch haut no rächt ufgschwolle...ond evt chönt au no räscht Gas denne si.

Hey Froue TGIF...wönsche euch aune e super Fritig...

14.03.14 09:48
elea 

Re: Bräute 2013

ou nei... dud mer so leid dassd momentan sone doffi zit hesch... ! i wönsch der mega fescht dass di schnell erholsch!!!

14.03.14 09:58
himbeer 

Re: Bräute 2013

gueti besserig canoa!

ja fraue, zum glück isch fritig. ich ha zwar s gfühl d ziit rast fast chli zu schnell, ich sött im büro no so viel mache...

19.03.14 10:36
elea 

Re: Bräute 2013

so, wet de thread au weder mol wecke us is 4tägige schlof
wie gohts euch allne so?
ha mol e frog a euch, ha jo (so wie au es paar vo euch) d pille abgsetzt ( ned zom schwanger werde). i ha das vor 3 mt gmacht, bes jez alles tiptop, d täg send super pönktlich Emmer, alles tiptop. doch vor 2woche oder so hani gmerkt dasi fettigi huut bechome am rögge und am dekolte und so chlini pöggeli (bibeli wome ned gseht, aber gspührt). ond jez die letschte täg eschs explodiert, mi ganz rögge esch root vo denne bibeli und au s dekolte, rechtig hässlich! ond i ha niiiiieee problme gha met unreihner hutt (bes jez eschs nonid em gsecht Gott sei dank...). aber het das öper vo euch au gha? ond vorallem, weiss öper öpis wo degäge helft???

19.03.14 11:09
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hallo elea

Gell, jetzt isch wieder drü Täg ruhig gsi da inne…

Also ich ha ja au vor guet drü Mönet d'Pille abgsetzt (au nöd zum Schwanger werde) und bi mir isch mit de Mens au alles Tip Top (ha sogar d'Mens weniger lang als mitem NuvaRing ) und au sust gahts guet usert mit de Huut hani au Problem aber im Gsicht Fühl mi wie en Teenie. Bi mir isch es sehr Zyklusabhängig, jetzt hani mini Mens grad kah und d'Huut isch wieder besser aber chum hani de Eisprung kah fangts wieder ah mit de Pügeli wo chömet. Ich gah drum wieder regelmässig zu de Kosmetikerin und luege wasi isse und dass ich gnueg trinke aber was effektiv dägege hilft weiss ich leider au nöd. Ha mir gseit da mussi halt dure, ha d'Hoffnig das es besser wird Säg mir immer bin kei Maschine

Zuletzt bearbeitet am 19.03.14 11:10

19.03.14 11:19
elea 

Re: Bräute 2013

hey lucylu,
krass, dasses bi der genau glich esch! fende das soo müehsam! ha bes vor öpe 1-2 Woche gaar nix gha ond scho denkt, cool i blibe verschohnt, ond jez reblets nomeno so vor bibeli :/
Kosmetikerin het gholfe bider? i gange ebe nie zode Kosmetiker (aso bes jez beni nie gange) welli ni eproblem met de huut gha han...
muss unbedengt höt mol ed apothek go froge wege öpisem...
hesch de eifach allgemein gluegt dass gnue Vitamin hesch und gsund essisch?

19.03.14 11:44
Muamba 

Re: Bräute 2013

Hey Zäme,

Ich ha d Pille vor 2 Mönet abgsetzt und bis jetzt mini Täg gar nid übercho... macht mir chli sorge :( da ich aber d cerazette ka han (die nimmt meh durchgehend) hani d hoffnig, dasses halt jetzt im 3 monet sich endli wieder ipendlet. oder was meined ihr? sölli ächt schomol zu dr ärztin?

 1 .. 1526 .. 3049 3050 3051 3052 3053 .. 3405 .. 3757
Zeremonie   vorallem   wirklich   natürlich   eigentli   Zuletzt   natürli   himbeer   bearbeitet   Hochzit   gspannt   Problem   schaffe   richtig   schnell   irgendwie   langsam   einfach   Kollegin   eigentlich