| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1526 .. 3050 3051 3052 3053 3054 .. 3406 .. 3757
19.03.14 11:46
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Es isch ebä so, ich ha trotz NuvaRing glich immer chli Problem mit Bibeli kah und jetzt hatte sich eifach ächli verstärkt. Kosmetikerin bringt's ih dem Sinn au nöd weg aber die tüfereinigung tuet hält scho guet (au minere Seel ) aber es guets Produkt tuets sicher au, wür mal in Apothek(Avene oderVichy chani na empfehle).

Genau, ich luege das ich ächli weniger Seich iss, meh Frücht und Gmües und mind. 2 Liter Wasser trinke tue. Ich ha gmerkt vorallem Salami förderet bi mit Bibeli....

19.03.14 11:49
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ Muamba: min Gyni hätt mir gseit vor sechs Monet ohni Mens mussi nöd bi ihm en Termin mache. Es Chan bis zu sechs Mönet gah (oder länger) bis sich die erst Mens meldet. Also eifach nachli Geduld ha, de Körper brucht 3-6 Monet bis die Hormon vo de Pille "duse" sind. Drum sind bis zu sechs Monet warte akzeptabel und im Rahme.

19.03.14 11:58
elea 

Re: Bräute 2013

hey muamba, mer het mini fa gsiet, dass es locker es johr cha go bes sech alles ipendlet, aso esch das bider auä no im normale berich! aber i verstoh dass di das stresst! i wörd velecht eifahc mol de fa alüte ond froge ws si meint? aber ebe so wid lucy gschrebe het, de Arzt wird der eh au sege das esch total normal etc.

jo Vichy bruchi jez shco Emmer förs gsehct (velecht eschs dorom det nonid usbroche... :)
ha jez ebe grad au no glese wie guet hefe sell si, i gange jez höt wörkli mol no id apothek ond lomi lo berote!!!

19.03.14 13:05
sonne13 

Re: Bräute 2013

hallo zäme!

schön lauft wieder öppis, be immer goh güxle ob öppert ume isch aber sälber hani gar ned gwösst wasi sell schriibe

huut: uh jo, isch halt au en hormongstüürti sach, ech ha früehner au nie biibeli gha am rügge, und jetzt hani au, sit ich pille nümm nime (isch scho meh als es johr her...) es isch halt mol schlimmer, mol weniger... fürs gsicht hani jetzt wäge de neurodermitis e ganzi pflegelinie vo avene, findi super, ich find au das mit de biibeli hani rächt guet im griff (ich wirde nie es pfirsichzarts babyfüdliweichs gsicht ha...)
mine maa hed au schlimm biibeli am rugge, dä hed jetzt so en reinigungslotion vo widmer kauft, wo mer süscht glaub fürs gsicht bruucht und "putzt" de rügge alle mit dem ab. be ihm ischs VIEL besser worde!!! esse macht be ihm au sehr viel uus, salami und so zügs isch de horror...

wäge de mens ned becho: ich ha nochem absetze zwor d mens sofort wieder übercho, alles paletti, aber d mensbeschwärde, woni vorhär immer sehr starch gha ha, sind erscht noch öppe eme johr wieder richtig cho! de fa hed de gmeint, de heigi mini pille aber no lang "äneghebt". ich glaub es bruucht scho es ziitli zum das ganze us em körper bringe.

so, wünsch euch no es schöns tägli!

19.03.14 13:05
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Chan der nahfühle elea, isch bi mir genau au so gsi... han d Pille im September abgsetzt und ca. im Dezember het das mite unreine Huut agfange, au hauptsächlich ufem Decolté, und das han ich nie gah, han eigenlti immer ä schöni Hut gah... sit ich schwanger bin, hani au vermehrt Püggeli im Gsicht, ganz lästig defür isches ufem Decolté viel besser... was mir sehr ghulfe het isch es regelmässigs Peeling mache und denn und schön icreme, machi jetzt au im Gsicht und hoffe dases da au nützt.

@Muamba wür mir da au nöd allzu grossi Sorge mache, bi mir het d FA au gseit gah dases länger chan dure bis sich alles wieder ipendlet, wenn der jedoch Gedanke drüber machsch, denn würi de FA alüte, denn bisch au beruhigter...

19.03.14 13:23
elea 

Re: Bräute 2013

be jez öbere mettag rasch id apothek und ha mis bibeli problme beschrebe. d antwort eshc gsi "do chame nüt mache, das esch hormonell! s einzige wo würkli wörd helfe were Tablette wo das Hormon Problem usgliche" de hani gseit, jo i had pille abgsetzt ebe wel i keni Hormon me well ne, de wetti sech ned so Tablette ne wege de bibeli. de holt si sones total öbertürets waschgel und seit, "si chönes met dem probiere, eventuel nötzt chortzfreshctig bez öpis, aber of langi sech chame nüt mache, es send halt wörkli d Hormon!" oke, hani halt de öbertüret schum kauft aber be wörkli grad sehr gnervt! met dere anwtort hetti ned grechnet.... sehr frustrierend...
und woni gfrogt ha wege "hefe" het si gar nix degliche do.... gleb i gange no anes anders ort....

19.03.14 13:25
sonne13 

Re: Bräute 2013

elea, darf der en tipp gäh? gang in e drogerie und ned in e apothek (guet, chunnt uf drogerie und apothek druuf aa...), aber ich finde, in drogerie wirsch oft besser berote, grad wenns um alternativi oder pflanzlechi sache goht...

19.03.14 13:31
elea 

Re: Bräute 2013

ja Emmer hene met denne tipps sonne

be ned secher obs en Kombi gsi esch (Drogerie und apothek) aber cha natürli si dasi ane Apothekerin grote ben!
aber i merrke merdas, und gange nomol ine Drogerie!!! ha au grad glese hefe Maske sige genial! gleb i probier das höt zobe grad emol us!!!
aso die schesse nervt mi Emmer no, klar eschs hormonell aber do chame doch au met natürliche Sache entgege wirke...

19.03.14 13:40
sonne13 

Re: Bräute 2013

find ich ebe au elea! und ech glaube dass du amene andere ort sicher anderscht/besser berote worde wärsch! ich könne öppert wo drogischt isch und ich cha immer wieder vo sim wüsse profitiere! drogischte hend sehr es breits wüsse und sie könned sech au guet mit natürliche behandligsarte/mittel us usw - und viel drogischte hend zuesatzusbildige und sind spezialisiert uf so sache wie huut usw... ich weiss eifach, dass ich i minere "stammdrogerie" nie so abgfertigt worde wär wie du jetzt... das findi mega schad. klar ischs hormonell, aber chli öppis mache cha me jo trotzdem!

19.03.14 13:43
elea 

Re: Bräute 2013

jo ebe ond Emmer grad das Tablette fresse das wetti eifach ned/nöm!
aber du hesch recht inere Drogerie send secher au offner natürliche Methode gegenöber. ond vorallem ahni mer de au denkt, d Teenys wo die pupertät bibeli hend, bi dene eschs jo au hormonell und det chame jo au öpis mache!!!
du heshc mi jez grad dezue ermuetigs die Drogerie zgo, ond de goni go retschte was die doof apothkerin gseit het

 1 .. 1526 .. 3050 3051 3052 3053 3054 .. 3406 .. 3757
irgendwie   eigentli   richtig   Kollegin   eigentlich   Hochzit   vorallem   Problem   gspannt   schnell   schaffe   langsam   wirklich   Zuletzt   natürlich   einfach   himbeer   Zeremonie   bearbeitet   natürli