| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1527 .. 3051 3052 3053 3054 3055 .. 3406 .. 3757
19.03.14 13:56
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hei elea, bi de Teenies isch es oftmals roaccutan wo's bechömet, also sehr Starki Medikamente gege Akne. Also mini kosmetikerin seit leider au das mer nöd viel Chan mache wenn's hormonell isch aber es bitzeli entgegewürke wäri ja glich kein seich. Bin gspanne was säget i de Drogerie.

19.03.14 14:07
elea 

Re: Bräute 2013

mini schwögerin esch drogestin und i go jo met allem zo ehre... aber mer wend niemertem sege dass i d pille absegtzt han. wel soscht alli natürli sofort denke wörde dass mer am üebe send ond das semmer jo ned. drom chani ned uf si zroggriife gopf

ah wörkli lucy? das hani ned gwösst dass si dene so starch züg gend!!!
mi ma het as Teeny au sehr starch akne gha und ehm hend hefetablette guet gholfe, drom hani denkt das wetti au onbedengt usprobiere...

19.03.14 14:24
sonne13 

Re: Bräute 2013

klar cha me die hormon ned bekämpfe, aber ech be öberzügt dass mes äbe chli cha under kontrolle bringe, bzw. dass me d huut cha understütze und pflege mit pflanzliche sache. es gid jo au viel fraue mit beschwärde wäge menopause z.b., das isch jo au hormonell bedingt, und trotzdem gids pflanzlechi mittel wo hälfed... wenn dim ma die hefetablete ghulfe hend, de isch är doch s beschte biispiel dass es no öppis anders gid als roaccutan. vor allem würded jo denn vitamine, gsundi ernährig, viel trinke usw, au nüd hälfe, wenn me nüd chönnt mache wenns hormonell esch... wirklich loswärde wird mers sicher ned, aber ich dänke scho dass es sache gid wo hälfed.

19.03.14 14:27
elea 

Re: Bräute 2013

sonne13:
vor allem würded jo denn vitamine, gsundi ernährig, viel trinke usw, au nüd hälfe, wenn me nüd chönnt mache wenns hormonell esch...

jo genau, das esch jo s beschte bispell!!!! und das esch mer shco bewusst dass es nüt geht wo macht dass nach enre Woche wedder alles guet esch, aber eifach velecht dass mi rögge em sommer am see ned wines vollkornbrötli usgseht! das wer no schön

19.03.14 15:01
LucyLu 
Re: Bräute 2013

ich bin scho au dävo überzügt das mers chan unter Kontrolle bringe mit gwüsse pflanzliche Sache aber schlussendlich sind Pickel ä ursach vo verstopfte Pore und zu dem chunnts eifach dur verschiedeni Ihflüss… Aber ich bin gspanne was die Drogistin seit. Ich kenn das mit de Hefetablette jetzt gar nöd, hani na nie ghört, tönt aber spannend.

elea, doch die wo würkli schweri Akne händ nehmet Roaccutan und das isch sehr es starchs Medi wo unter ärztlicher Kontrolle nume gno dörf werde mit regelmässige Laborkontrolle.

Ich finds eifach na interessant, mini Kollegin isch wege Pickel zum Arzt (Rugge) und zwar zum Dermatolog und au de hät ihre es Medi verschriebe und das hani recht speziell und schad gfunde. Das hät mir halt illusione scho ächli gno das es nüd git wo hilft wenn nöd mal en Spezialist wieter weiss

Naja, ich gib d'Hoffnig nöd uf und hoffe das es irgendwen wieder besser wird. Aber brichtisch den was usecho isch elea, nimmt mi wunder.

19.03.14 15:20
elea 

Re: Bräute 2013

wow das tönt echt happig! aso muss sege i han gar nüt gege medis und tabeltte etc. aber ebe i fendes absolut doof jez go Tablette ne wege dene bibeli, esch je nonid so dassi krass dronder liide.
muss do ganz chorz e Story dezwösche schiebe... en bekannti vo mer het vor emne johr d pille abgsetzt und die het jez wörkli ganz schlemm bibeli becho am rögge (aso so rechtigi eiter monscter!) und bi ere eschs so schlemm, dass de frönd ehre jez de sex verweigeret well er sech so eklet aso wenns de bi mer soo schlemm wird fangi den au a Tablette ne aber ebe das nor chorz am rand :)

ich ha ebe s gfüehl so die natürliche mettel werde Emmer bez onderschätzt odr belächlet! i han seti d pille abgsetzt han, Emmer am erste tag vode mens sooo schmerze em buch gha dasses mi amigs fasch zeme gleiht het. aso wörkli extremi schmerze. de beni das ed Drogerie go sege und ha gseit i wet zerst öpis natürlichs usprobiere, de hend si mer sone mönchspfefer-spray ge zom is muhl spray. ond das helft echt! i ha zwar Emmer no buchweh aber es het sech soo verbesseret! ebe das züg döf me ned onderschätze :)

19.03.14 20:47
Canoa 

Re: Bräute 2013

hallihallo zäme

Ha erste jetzt gseh dass weder chli öbis gloufe esch.
Hmm das Thema Pickel hani au...ech ha eifach be de Scholtere osse so Bibeli ond am Haus ond am Öbergang Gsecht/Haus...ech go au zo de Kostmetikerin, ha jetzt mou en anderi Reinigung agfange aber werklech öberzoge beni Emmer no ned. Sie hed mer au no so tüüri Propolis Kapsle atreit gha aber das nötzt nüt. Gsönder ässe das wär secher kei Seich. Seti werklich mou weder is Oug fasse. Höt hani nämlech Zmettag ond Znacht Ravioli gha!!! =O
Vorem HZ hani Minac Tablette gnoh gha ha eifach kei Pickel welle am HZ, aber äbe das send jo au weder Hormorn...Hefetablette hani aber au nonie ghört, aber vo Zinksalbi oder so hani scho ghört, aber no nie usprobiert.
Ech ha no so zwöi Sache deheime, s einte esch e Waschlotion onds andere e Saubi, aber beidi hend Bleichi denne darum tuenis soguet wie ine dra, es närvt mi wenn mini Chleider Fläcke hend.

Wönsche euch e schöne Obig...

LG Canoa

20.03.14 10:34
sonne13 

Re: Bräute 2013

gugguseli zäme!

no wäge de biibeli: alkohol esch au ned guet för d huut

canoa, gohts der weder besser? hoffe hesch di chli chönne erhole und d schmärze sind wäg!

ech weiss nüd neus, ha eifach dänkt ech loh mol es grüessli do

20.03.14 10:55
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Wunderschöne guete Morge mitenand

Das stimmt sonne13 wegem Alkohol und ich Trink scho praktisch nie, ich weiß echt nöd, momentan gsehni wieder us wie en streuselchueche naja, mussi dure.

Elea, was hätt Drogistin gmeint??

Ich ha ja die wuche Ferie, bi dem traumhafte Wetter echt Hammer! Sitze grad ufem Sitzplatz, im liegestuehl, d'Vögeli zwitschert und de Fluss plätscheret vor sich hie, eifach herrlich. Nachher ziehnd min Maa und ich oisi neue Blades ah und düset ächli um de Flughafe so lahts sich's doch echt lebe. wieso chas nöd immer so sih!!!

20.03.14 11:28
snet 
Re: Bräute 2013

Also ich habe etwas Neues zu erzählen! Ich habe ganz fest Hunger

Probleme mit der Haut habe ich nicht wirklich. Für mich ist meine Haut aber "schlimm", weil ich bis 22 nie irgendeinen Pickel gehabt habe und jetzt doch der eine oder andere auftaucht. Die Kosmetikerin sagt zwar immer noch, dass ich eine traumhafte Haut habe.

Oh und dem Alkohol sollte ich wohl auch mal abschwören. Vor allem habe ich unglaubliche Bauchschmerzen davon in Kombination mit meinen Medikamenten. Dafür hatte ich letzten SA einen unglaublich guten Frozen Mojito. Mhmmmm

Ich lebe auch wieder ein wenig gesünder und spiele jetzt wieder 4h Badminton pro Woche. Das tut ziemlich gut und mein Mann ist unglaublich eifersüchtig auf meinen trainierten Bauch

 1 .. 1527 .. 3051 3052 3053 3054 3055 .. 3406 .. 3757
Zeremonie   bearbeitet   Problem   Zuletzt   Hochzit   eigentlich   himbeer   natürlich   Kollegin   schnell   gspannt   vorallem   einfach   schaffe   natürli   eigentli   irgendwie   langsam   richtig   wirklich