| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1530 .. 3057 3058 3059 3060 3061 .. 3409 .. 3757
26.03.14 08:33
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech ha weder s Hochzigalbum no t Flittialbum gmacht, aber das werdi scho no mache!

Hmm also imene sone Büro wie do hani ächt no nie gschaffet es esch eifach ganz ganz schlemm met Lästerei etc. Naja...es geht eifach emmer Lüt wo müend domms Züg useloh...C'est la vie...

26.03.14 08:36
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja das kenni Canoa, bi eus gitts da 2 "Poliziste" wo immer alles müend kontrolliere, wenn öper chunt, wenn öper gaht... und denn motzets will sie selber ständig Überstunde machet, denn würi amigs am liebste säge, anstatt di andere kontrolliere, sölet sie mal selber effizient schaffe, denn chönds au bi Ziite hei... so müehsam

26.03.14 08:36
elea 

Re: Bräute 2013

gell Emma die send ke bez beser? guet es chont halt scho sehr starch of di einzelne lüt druf a. aber Emmer wenni sege dass mer öper 30manne ond 3 fraue send heisst Emmer "ahh secher mega kollegial und ke läschtereie?" ah denkste, d Männer chöne aso au rechti zicke si, wen des sogar fiiser asd fraue emo die bi eus em Büro

jo so eschs mer genau au gange, hesch eifach ke Motivation me gha förs fletterwoche Album gell? aber jez hani vorher grad denkt, i wet luege wi lang dass es her ech und höt ofe tag semmer 200täg verhürotet :) muss mim gg de es schoggistängeli chaufe :)

26.03.14 08:41
snet 
Re: Bräute 2013

@elea: Welchen Namen findest du denn besser? E.B.-War oder E-War? Ab jetzt heisst Canoa ja Seaweed, den Namen finde ich auch grosse Klasse

@Büro: Bei uns ist immer eitel Sonnenschein. Wir sind ja nur zu dritt (Chef + 2 Angestellte) und meine Arbeitskollegin ist gleichzeitig meine Freundin.

Juhuuu, schon Mittwoch!

26.03.14 08:43
Canoa 

Re: Bräute 2013

Mer send eigentlech au "nome" 27 Lüt, ond met meh aus de Höufti hani gar nie öbis tzue...die lönd mi au in Ruhe! =) Esch nämlech eh en anderi Gsellschaft...aber die anderi Höufti hed äbe au kei Arbet bzw send ned usglastet ond was macht mer wemer kei Arbet hed? Domm umeschnorre.... Naja...

26.03.14 08:46
elea 

Re: Bräute 2013

eigentli müestis ehner wal statt war heisse. aber war tönt natürli super bös
jo ond de seaweed esch eifach de BESCHT Name

de hesch aber mega glöck gha dass ehr euch z3te so guet versönd... denke amigs wend i somene chline Team denn öper hesch wod ned gern magsch, de esch denn hölle los ned? :)
Sender de fröndine worde dors schafe oder hend ehr euch scho vorher kennt?

26.03.14 08:50
snet 
Re: Bräute 2013

Also E-Wal wäre ein bisschen gemein gewesen, darum habe ich den letzten Buchstaben deines Nachnamen noch genommen

@seaweed: Ich würde mal ein bisschen jugomässig auftreten (ich darf das sagen, denn ich bin Jugo ) und den Laden aufmischen. Spass bei Seite, ignorier diese dummen Weiber einfach.

@elea: Wir waren bereits vorher Freundinnen und dann hat sie mir gesagt, dass sie einen neuen Treuhänder im Geschäft suchen - et voila war ich angestellt

26.03.14 08:55
elea 

Re: Bräute 2013

denn no lieber wal-e (wie de wall-e vo Disney ) dasch aber langsam bez wit hergleitet

canoa das send Emmer di schlemmschte, die wo ned vell ztue hend! ond wenn me selber stress het nervt eim das gegacker erst recht!!!

snet, hesch denn ned bedenke gha dass es velecht chnt öpis ändere ade fröndschaft? meine zemeschaffe esch jo Emmer mol no öpis anders... weishc wini meine?

26.03.14 09:16
snet 
Re: Bräute 2013

Oder wie wäre es mit B-Waldi

Nein, eigentlich hatte ich da nie Bedenken. Wir sind ja noch nicht mal im gleichen Büro und dazu kommt noch, dass sich unsere Arbeit auch nicht überschneidet.

26.03.14 09:39
Pfingstrose 

Re: Bräute 2013

*REINSCHLEICH*

Ich han gad e Siite gfunde mit spezielle Fotialbum wo mir höchstwarschiendlich für euses Hochziit mache werded. Da hets ja au no paar wo no eis mache möchted... Vieliecht wer das öpis, ein Link isch en Biitrag und de zweiti isch dete wo mers bstelle und mache chan.


http://www.fraeulein-k-sagt-ja.de/foto-video/hochzeitsfotos-auf-holz-aber-ja-doch
https://de.whitewall.com/configurator?panel.produkt=item-fotoAbzugHolz&utm_source=affilinet&utm_medium=affiliate&utm_term=linkgenerator&utm_campaign=affilinet%20linkgenerator&affmt=2&ref=666972&affmn=12

*RAUSSCHLEICH*

 1 .. 1530 .. 3057 3058 3059 3060 3061 .. 3409 .. 3757
vorallem   Zeremonie   wirklich   richtig   natürli   schnell   eigentlich   gspannt   langsam   eigentli   schaffe   natürlich   Kollegin   bearbeitet   einfach   Hochzit   irgendwie   Zuletzt   himbeer   Problem