| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 153 .. 304 305 306 307 308 .. 2033 .. 3757
13.06.12 13:51
saerli 

Re: Bräute 2013

Hey Bergeri

Mer hürote jo au ufeme Schloss. De Saal wo mer traut werde gseht mega ähnlich us wie euche, eifach send mer ime Dachstock. Das wird sicher super schön

°°°22. September 2012°°°

13.06.12 14:48
bergeri 

Re: Bräute 2013

@saerli: cool. wo denn , hesch au bilder?

miar sin so z'säga ima cheller

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

13.06.12 15:31
bergeri 

Re: Bräute 2013

Jetz bini grad abiz enttüscht. han jo am Standesamt gschriba und dia hen gseit si hegen üs provisorisch vorgmerkt. jetz hani nomol gschriba und gfrogt wenn dass miars chön defintiv macha, well miar wetten jo so im Herbst d'STD Karta verschicka und denn sött jo ds'Datum schu definitiv si. Jetz het er miar gschriba: as geb kei Standesamt in der Schwiz woma dr Termin schu chön eis Johr im Vorus abmacha und si nehmendi nid ah, dass im Juli viel hüroten und drum chöni ma das früahstens 3 Mt. vorher fix macha. Evtl. schu 4 Mt. vorher....

wenn sölli denn jetz mini STD Charta schicka? Dia meista Lüüt müan jo im Gschäft im Januar d'Feria igeh fürs Johr und i chan jo denn d'STD Karta nid erst im März schicka, denn chani au grad eifach nur d'Iladigskarta schicka...

wia machen iar das?

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

13.06.12 15:39
lolo 

Re: Bräute 2013

@bergeri

mir händ kei STD-charte verschickt und eusi iladige sind 5 mönät vor de hochzit usse. d`lüüt händ en monät ziit gha zum sich amälde und bis uf ei familie chömet alli.

familie und ängschti fründe händs datum vo eus erfahre nachdem mr de standesamt-termin händ chöne fixe. bi eus chan mr das es halbs jahr vorher mache wenn mr de wohnsitz ide stadt hät wo au s`standesamt isch...

13.06.12 15:41
saerli 

Re: Bräute 2013

Bergeri:

http://www.wandersite.ch/Tageswanderung/...oss_wildegg.jpg
Eusi Trauig esch im Dachstock vo dem Gebäude gaaaanz links im Bild. Det esch früehner de Stall gsi, jetz esch es en Schüür für Events.
Mer münd eus no bis im September gedulde

Es stimmt, mer cha i de Regel nienet so früeh Termine ha im Standesamt. Bi eus esch es aber scho im Februar klar gsi, dass mer de 14. September chöned ha (eus esch Standesamtliche ned so wichtig, det werde mer nur zu 8. si).
Mached er en Homepage? Sust chöned er jo euches Wunschdatum uf de STD Karte ageh, mit em Vorbehalt "siehe Homepage". Und eifach emmer weder im Standesamt alüte ob de Termin scho chönisch iträge. Sie nämed ja mehreri Päärli a eim Tag. Da werded er scho en Termin öbercho. Zitlich chasch es halt noni klar definiere uf de STD Karte. Aber das macht au nüt, es goht jo nor om sDatom ond noni om Zit.

°°°22. September 2012°°°

13.06.12 15:50
Lula 

Re: Bräute 2013

Bergeri, finde dIdde vor Saerli guet. Wàri doch e Idee. Mir wärde öbe kei STD Kartene mache, sondern eifach dene Lüüt wo üs wichtig si, zDatum sägä. Oder e Party mache, u zDatum denn bekannt gäh...




*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

13.06.12 15:56
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

hoi zäme =)

bi wieder usem spital und für die wuche dehei =)

13.06.12 15:57
saerli 

Re: Bräute 2013

Mer händ au kei STD Karte gha.
Wie sie scho seit, mer cha dene Lüt wo eim wichtig esch, dass sie debi send au so scho mol mitteile, dass sie sech de Termin bitte reserviered.

Mer händ dIladige im März usegloh und mis Gotti wo ich sehr gern debi han, het eri Ferie aber scho buechet gha... Zum Glück het sis chönne umbueche (esch ja au ned sälbstverständlich).

°°°22. September 2012°°°

13.06.12 16:01
Lula 

Re: Bräute 2013

Hoi Zibesa, das si ja mau gueti News. Dämfau geits dr umi besser? Erhol Di guet u lah Di vo Dim GG lah verwöhne....!




*no nit verlobt, aber bereits es Jahr...*

13.06.12 16:05
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme!
Ich meld mi au mal wieder zrugg... Amstedam isch super gsie!!!

Zum Thema Standesamt..... Das isch ja bi eus au s'Problem gsie. Mir hetted wele im Schloss Greifensee hürate, abr jetzt isch alles andersch cho... zum Glück wieni jetzt finde...
In Giefesee chasch abem September 2012 fürs 2013 reserviere und das isch eus zknapp gsie. Da mir ja "nur" Standesamtlich hürated und mir denn au e Location fürs Fest a dem Tag brucht händ, isches eus zknapp gsie, zu dem hät mer eus nöd mal chöne säge, a welne Samstige überhaupt Trauige stattfindet im 2013!!
Das hät eus denn mega gnervt und denn hämmer es anders Schloss gsuech...und denn no was für eis!!
Jetzt hüratemer im Schloss Lenzburg. Deht chammer sit em Januar 2012 fürs Ganze 2013 Termin reserviere!!! Isch hammer!! Und das gilt für de ganzi Aargau. Alli Schlösser deht wommer chan hürate (also au Hallwyl usw...) chammer scho sit denn reserviere...also vo wege nieneds ide Schwiiz...das isch ja au en Heini gsie wo das verzellt hät.... Das lauft alles über Standesamt Lenzburg, isch mega cool und die sind so lässig dehte!!
Also ich bin mega froh dass ich das mit dene Date usw han chöne so regle...hoffe bi dir bergeri wird das au no irgenwie klappe!!
Wenns unter de Wuche isch, denn söts definitiv keis Problem sie.
Grüessli

Ein Paar seit 16.10.02, verlobt am 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13

 1 .. 153 .. 304 305 306 307 308 .. 2033 .. 3757
natürli   natürlich   Problem   bearbeitet   Zeremonie   schaffe   irgendwie   langsam   einfach   wirklich   eigentlich   Zuletzt   himbeer   eigentli   schnell   Kollegin   vorallem   Hochzit   richtig   gspannt