| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1531 .. 3060 3061 3062 3063 3064 .. 3411 .. 3757
26.03.14 11:42
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihihi so luschtig mit dim Onkel Canoa, de Vater vo mim Ma het au kei Haar meh ufem Kopf und ich säg mim immer zum ihn ufzieh, wirsch gseh, bald gsehsch denn au so us ahaha sonen arme

Mmmh er het en ältere Brüeder, wo sogar no guet usgseht, aber de isch scho vergeh, schad!... Gitt aber sicher no es paar einzelni, wür d Hoffnig nöd ufgeh

26.03.14 11:45
Canoa 

Re: Bräute 2013

Jo ech bruche jo keine meh! =)=)=)
Sie muess ehre Ma jo säuber gfinde! =)

Sooo ech go go ässe, ha met minere ehm. Arbetskollegin abgmacht! =)

26.03.14 11:48
Emma13 

Re: Bräute 2013

ihihi jaaa natürli für dini Schwö!!

En guete eu allne... Huuuuuunger

26.03.14 11:49
elea 

Re: Bräute 2013

Emma13:
und d Asprüch sind bi Null gsi...

ha jez grad so müese lache wege dem satz aber so esches jo wörkli i dem alter ;)

haha da metem onkel esch wörkli e gueti gschecht :)
mi maa het jez scho mega graui hoor, aber er fendets cool und füehlt sech wie de george clooney aber lieber graui hoor as e glatze!!!!!!!!!

wönsche euch en guete!!!!

26.03.14 14:30
sonne13 

Re: Bräute 2013

hallöchen zäme! do laufts jo weder rund
chuum sind alli under de huube gohts mit kupple los ech hätt no e flotte kolleg wo eifach so schüüch esch und no e frau "bruucht"

läck fraue, mer stinkts grad soooooooooo z schaffe, de tag ond d woche göhnd eifach ned verbii, drom hani mer jetzt es forumpäusli gönnt aber ech glaube dor das werd d motivation au ned grösser s zmittagässe liid au schwär im mage... ech frog mi jo scho wie und mit was die e eusere kantine choched: oder was bitte an riis met gmüescurry sett eim do ufstosse...? das hani emu deheim und in restaurant nie wenni riis und irgend es curry isse...

jenu, mini verdauuig interessiert jo wohl ned wirklich öppert ich wünsch euch no e wunderschöne tag und schriibed fliissig wiiter (über glatzchöpf, kupple, aasprüch - egal!) dass ich zwüschedüre öppis ufmunternds z läse ha

26.03.14 14:37
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hallihallo Sonne

Ech ha Pouletchnosperli ond Salot gha mega super gseh!
Hmm komisch auso a de Currysauce set mer werklech ned vöu fausch mache...

Hed öbert scho mou die Curry Wrap usprobiert wo emmer i de Werbig chömed? =)

Hmmm meinsch das wär schlau met dim Kolleg ond minere Schwöster? Mini Schwöster brucht werklech eine wo ehre cha t Stange haute, alles anderi wär e messhandlig!!! =O

26.03.14 14:57
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hallo muess ech mech säuber onderhaute?

26.03.14 15:00
snet 
Re: Bräute 2013

Hahaha Seaweed, du bist ja so ungeduldig! Ich habe mir heute zum Mittagessen einen fetten Kebap reingezogen

Heute Abend mache ich gegrillte Auberginen mit Topping (z.B. Champignons, Mozzarella, Speck, etc.). Ich sollte nämlich mal die Kohlehydrate weglassen und mein Fudi ein wenig mehr trainieren.

26.03.14 15:04
elea 

Re: Bräute 2013

hallo sonne :)

aso i het au no e super tolle kolleg zom vermettle (ke ahnig wiso er no ke fröndin het ;)

da metem Curry esch wörkli komisch.. osert es ech ergend es speziells gwörz denne gsi???
canoa de Curry wrap kenni ned! abe zom zmettag hani e super wrap met scharfer Salami und fröschkäs gha... mmmm... so fein :)

26.03.14 15:04
Canoa 

Re: Bräute 2013

Seaweed auso a dä Name muessi mech no rächt gwöhne...
wie sprecht mer das us? Änglisch?

Ohhh Aubergine hani ned gärn!!! =O

 1 .. 1531 .. 3060 3061 3062 3063 3064 .. 3411 .. 3757
natürlich   Kollegin   eigentlich   wirklich   Zeremonie   langsam   natürli   Problem   Hochzit   irgendwie   eigentli   Zuletzt   schnell   einfach   schaffe   himbeer   bearbeitet   gspannt   vorallem   richtig