| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1535 .. 3068 3069 3070 3071 3072 .. 3415 .. 3757
01.04.14 17:55
elea 

Re: Bräute 2013

hallo zeme!

wetzig, i gange nächst Woche zom Coiffeur und mache au ke farb wels mer stenkt so lang ofem stuehl zhocke

canoa i gleb serig bäll fendsch secher inere grössere Migros (MMM) oder so?

01.04.14 21:42
LucyLu 

Canoa:
Hmmm nei das chond för mech gar ned i Frog, ech liebes längi Hoor zha...

Was för en Schnett wetsch denn mache LucyLu?

Hihi..... Ich Liebs au langi Haar z'ha aber mini chömet mir mittlerwille (wenns gestreckt sind) bis zum Chrüz und das isch eher langsam unpraktisch und müehsam... Ha drum denkt so 10-15cm abschniede so das öbe uf höchi vom BH Verschluss sind also sind denn immerna gnueg lang...ich gah au nöd so gern zum Coiffeur und gah drum nur so all halb Jahr

Mal ä anderi Frag: isch öpe vo oi au en Seriejunkie??? momentan lauft ebä die Letzt Staffle vo HIMYM und ha mal wellä luege ob nomal öper ächli en Süchtli isch vo oi....

Schöne Abig und en guete Start in Mittwuch.

02.04.14 08:26
Canoa 

Ahhhh okay....jo verstohni, mini send au öbe 5-10 cm underem BH! =)
Aber ech loh sie jetzt no! Strecke tueni sie äbe nie....=O

Serie...HIMYM hani öbe mou müesse luege wells mi Ma so gärn luegt ond mer leider emmer no kei zwöite TV hend. Mi Ma hed aber alli Staffle vo Law and Order abeglade ond set Australie semer alli Fouge vo afang ah am luege! =) Ech fends super!
Mer hend mou ganz am Afang agfange met OZ California, denn Lipstick Jungel, Parivate Practise ond denn hemer afoh L&O luege! =)

02.04.14 08:29
snet 

@LucyLu: Ich liebe How I met your mother! Auf Prosieben kommen ja jetzt die neuesten Folgen. Die letzten 2 habe ich mir natürlich genüsslich angeschaut

Leider war ich mal wieder übereifrig und habe im Internet den Ausgang der Serie angeschaut

02.04.14 08:34
dandi78 

Guete Morge zäme

Sit der au so müed? Sit der Zitumstellig beni immer müed und wirde gar nie richtig wach.
Mir luege au sehr gärn Serie. Mir hei scho so viel gluegt: Lost, Person of Interest, Game of Thrones, Homeland usw. Mir warte scho ganz gspannt uf die neue Staffle vo Person of Interest und Homeland. Im Moment luege mer Arrow. Die chönt au no guet si.
Canoa, Lipstick Jungle hani au immer gärn gluegt. Leider hets dört nur zwöi Staffle geh... sniff.

02.04.14 08:35
LucyLu 

@ canoa: strecke tueni d'Haare au nüm, aber nachen wäsche sinds immer steckegrad Ich has eigentlich wellä bis zum Füdli wachse lah, isch scho immer en Maitli Traum vo mir gsi und jetzt hettis bald gschafft aber es isch soo unpraktisch, bliebe überall hange und es gseht halt eifach nüm so schön us. Naja, aber ebä lang sinds ja denn immer na.
Hmmm... L&O schaue ich nicht, was ich mal geschaut habe bis zum Finale war Private Practise.

@ snet: juhuuuu nochmals eine HIMYM Liehaberin Ich liebe die Serie auch und ich freue mich schon wieder sooo auf heute Abend wenn ich mich wieder vo den TV setzte kann.
Muss Dir gestehen dass ich gestern ebenfalls den Ausgang der Serie nachlesen musste, ich konnte und wollte nicht bis August (wenn bei uns dasStaffelfinale ausgestrahlt wird) warten.

02.04.14 08:36
LucyLu 

@ dandi: ich ha au immmer meeega müeh mit de Ziitumstellig, bin den au immer so müed und wirde nöd richtig wach. Bin eh däfür dass das entlich abgschaft wird...

02.04.14 08:47
Canoa 

Ech chönt so guet wie emmer schlofe, mega eifach ned uf...ond ech has gfühu das werd jede Tag schlemmer ond herter zum ufstoh!

02.04.14 08:52
dandi78 

De beni jo froh, dass es nid nur mir so goht. Eg ha null Motivation und be durend müed. Derzue chunt, dasi bi dem schöne Wätter lieber chli würd go wandere oder gärn au go shoppe. Eifach hauptsach nid schaffe

02.04.14 08:58
LucyLu 

Hihi... ja das würi au viiiel lieber. Vorallem wenn d'Ussicht ufs Weekend Wettertechnisch nöd so toll usgseht schiesst eim grad namal meh ah schaffe bi dem tolle Früehligswetter.

1 .. 1535 .. 3068 3069 3070 3071 3072 .. 3415 .. 3757
wirklich   natürlich   schaffe   Kollegin   Hochzit   langsam   Problem   Zuletzt   natürli   bearbeitet   schnell   Zeremonie   gspannt   eigentli   eigentlich   himbeer   richtig   vorallem   einfach   irgendwie