| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1537 .. 3072 3073 3074 3075 3076 .. 3417 .. 3757
02.04.14 12:59
snet 
Re: Bräute 2013

So, zurück aus dem Mittag. Ich habe einen (halben) Ceasar Salad gegessen (die Portion war soooo riesig!).

Hihi Canoa, du hast Recht, ich könnte wirklich jederzeit anfangen loszutanzen

02.04.14 13:03
Emma13 

Re: Bräute 2013

Hi zäme

Schön dass da wiedermal chli öpis lauft :)

Ich bin über de Mittag hei, han no schnell müesse de Sitzplatz wüsche will mär hüt Abig Bsuech hend und han grad es Salötli uf de Lounge dusse gässe, chönti eigentli no öfters mache, isch mega gmüetlich gsi

02.04.14 13:30
dandi78 

Re: Bräute 2013

So, be au wieder zrugg. Be eus hets im Personalrestaurant Safranrisotto mit Lauch und Saltin Boca geh. Derzue e grüene Salat. Esch super lecker gse!

Jöö Canoa, The Rose het eusi Sängerin au gsunge i der Chile. Chome grad Hüehnerhut über weni dra dänke. Letscht Wuche si mi GG und eg go shoppe. Imene Chleiderlade esch de au The Rose gloffe. Ha grad es paar Tränli verdrückt D'Verchäuferinne hei sich sicher gfrogt was mit mir los esch

02.04.14 14:08
dandi78 

Re: Bräute 2013

Hach, eg freue mi sooooo uf hüt zobe. Nachem schaffe goni churz id Stadt chli go shoppe. Hoffe, eg finde es paar schöni Früehligssache Und nachher hani mitere Kollegin abgmacht. Mir göi i eusi Lieblingsbar öppis go trinke. Da sie das Johr im August hürotet hei mer ganz vel zum bespräche. Freue mi scho dasi wieder mou übers Thema Hochzit cha rede. Zuedem wei si evtl. uf d'Maledive id Flitterwuche, de chani ihre grad no es paar Tips geh. Das ganze zumen feine Aperöli... hach das wird super! Juppi!!!

02.04.14 14:16
snet 
Re: Bräute 2013

Dandi, das klingt doch nach tollen Feierabendplänen. Ich war gestern auch shoppen - auf zalando Ein Päckchen ist bereits gestern angekommen (von früherer Bestellung) und 1 Shirt von 4 habe ich behalten.

Ich kann mir vorstellen, dass ihr so einiges zu Besprechen habt heute Abend, klingt gut! Ich gehe zum Coiffeur heute Abend

02.04.14 14:17
sonne13 

Re: Bräute 2013

wow dandi, das tönt nocheme super fyrobeprogramm!!!!!

wo mer euse haubjöhrig hochziitstag gha hend esch am obe wo mer bem znacht ghöcklet send au "euses" lied im radio glaufe. und wo mer am wocheänd druuf weder zum schloss und zum restaurant gange send wo mer gfiiret hend, eschs weder em radio cho! krass was das alle grad uslöst!

02.04.14 14:30
Emma13 

Re: Bräute 2013

Cool dandi, das wird sicher mega lässig :)

Mir hend letzt Weekend au es Kollegepärli zum zNacht gha wo im September hüratet und mir hend eus fast de ganzi Abig über d HZ unterhalte ihihi ich glaub vorallem d Brut het mega Freud drah gah, will sie au so wie ich vieles wetti selber bastle und denn hemmer no euses HZ-Video agluegt.. ach isch das schön gsi :)

02.04.14 14:33
dandi78 

Re: Bräute 2013

gäu sonne, das esch scho sehr extrem wie emotional die lieder jetz für eim si! aso eg ha regelmässig hüehnerhut und/oder träne i de auge wenn "eusi" lieder im radio chöme.

letschts weekend hei mer bsuech gha und hei eusers hochzitsvideo wieder mou gluegt. hach esch das schön gse! mi gg het aber s'glich dänkt wien eg: mir müesse das jetz de unbedingt wieder einisch elei luege. de eschs no vöu emotionaler und niemer redt dri wenns grad am schönschte esch

02.04.14 14:45
sonne13 

Re: Bräute 2013

ou emma, so cool! ech cha guet nochvollzieh dass bruut das gnosse hed, de ganz obe übers hochziit und all de firlefanz rundherum z rede! ich weiss no wie gärn ech mängisch drüber gred hätti aber s gfühl gha ha ich närv nur alli met mim ewige hochziitsgeschwafel!

02.04.14 14:49
dandi78 

Re: Bräute 2013

ha ha, sonne, das chunt mer SEHR bekannt vor. eg hätt fasch non stop chönne über hochzit rede, ha mi aber immer chli zämgrisse, damits die andere nid zu sehr närvt

 1 .. 1537 .. 3072 3073 3074 3075 3076 .. 3417 .. 3757
langsam   Zuletzt   schnell   eigentlich   vorallem   Zeremonie   richtig   himbeer   einfach   eigentli   natürli   gspannt   Kollegin   natürlich   Problem   bearbeitet   schaffe   irgendwie   Hochzit   wirklich