| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1538 .. 3073 3074 3075 3076 3077 .. 3417 .. 3757
02.04.14 15:00
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ohh ja das isch mir au so gange, han mi recht müesse zämerisse, aber mit mir chan mär immer über HZ rede ihihi

02.04.14 15:10
dandi78 

Re: Bräute 2013

scho no speziell, jetz si mer doch aui scho öppe es halbs johr verhürotet, aber s'thema hochzit esch irgendwie glich noni verbi. eg go immer no öppe die go brutchleider aluege oder luege, was d'2014er brüt so alles chaufe und bstöue. unglaublich!
be aso scho no froh dass es euch zum teil au so goht

02.04.14 15:23
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Hihi... dandi, ich gah au immer wieder mal bi de 2014er Brütlis go lese und bi de 2015er isch es au so speziell da ich mich ja au do da ahgmeldet ha wo 2011er Brütlis am hürate gsi sind und ich ha na müsse 2 Jahr warte. Isch so speziell und ich fühle so mit allne Brütlis mit. Die Problem und bedenke wo sie jetzt händ (2014er) händ mir all vor eim Jahr au kah und es isch bi allen wunderschön und super usecho.

@ snet: habt ihr nicht bald 1. HZ-Tag? Oder war der schon? upppsss... bin mir nicht mehr sicher.

02.04.14 15:29
dandi78 

Re: Bräute 2013

jo gäu lucylu, es chunt eim alles so bekannt vor. was machi fürne frisur, wo gets dies und das zum chaufe und so witer. hach, e möcht e chönt das alles no einisch erläbe... *schwärm*

02.04.14 15:33
snet 
Re: Bräute 2013

@LucyLu: Ja, in 1.5 Wochen haben wir unseren 1. Hochzeitstag. Einerseits freue ich mich darauf und andererseits nicht so... Schliesslich träumen wir ja von einer Familie und leider hat es ja immer noch nicht geklappt (Aus dem Februar- und Augustbaby ist ja nichts geworden).

Ich weiss noch gar nicht was wir machen, aber da wir ja in 2.5 Wochen nach New York fliegen, werden wir wohl dort unseren Hochzeitstag feiern.

02.04.14 15:38
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ dandi: ich wünscht mir au ich chönnt die Vorbereitigsziit und de Tag namal erlebe! Es isch eifach alls so schnell verbi gange.

@ snet: war ich also doch richtig Ich versteh Dich da total und hoffe für Dich / Euch das es bald mit Eurer Familienplanung klappt. Es freut mich auf jedenfall schon mal das es Dir Gesundheitlich besser geht und du die Ursache kennst. GEniesst es fest in NY!

02.04.14 16:37
himbeer 

Re: Bräute 2013

da laht mer eu mal en tag elei und scho wird en roman gschriebe :-)

serie:
ich bi en absolute junkie. HIMYM isch sicher en favorit, muess demfall hüt au grad luege. hani scho viel vo de neue folge verpasst? über d wiehnacht neujahr händ mer breaking bad glueged. händ also all 6 staffle innert 6 wuche gluegt, eimal sogar e ganzi a eim tag denn liebi au game of thrones heiss und innig, ich ha au d büecher gläse und bi scho lang süchtig.

hochzite:
ich bi au nochli so ehrlich gseit. ich triib mich ja au da immerno ume. aber da mini schwö nächst jahr hüratet chani nachli gnüsse und mich nochli demit beschäftige

ferie:
genau, mir gönd au uf NY, aber erst endi august. ich ha ab nächst wuche sogar 6 wuche lang jede wuche nur 4 arbeitstäg, erstens natürli weg de fiirtig aber au wil ich no e städtereis wird mache. und nächst mäntig hani frei will ich am samstig usnahmswiis amene event muess schaffe.

03.04.14 08:28
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Chline Fritig! =)

Ehr hend grad chli gschrebe gester ha grad müesse nocheläse!

Mer döfed das Johr a 5 Hochzige go. 2x Iglade ond 3x Apéro! Be gspannt...nöchst Johr esch denn no eini im Februar aber natürlech hemer no kei Iladig för die. Guet för die HZ im August hemer au no keini wo mer als glatni Gäscht debi send!!!

NY: Mi Ma wet au unzferecke weder dethe, die Stadt heds ehm eifach atoh!
Mer müend jetzt mou luege, zerst muessi jo die OP hender mech brenge ond de chömer witerluege. Ond noch dem grosse Arbetsusfall chani jo au ned guet grad no weder Ferie igäh!

03.04.14 08:34
dandi78 

Re: Bräute 2013

Guete Morge alli zäme

Wow Canoa, grad a 5 Hochzite sit der iglade? Das esch de schön.
Eg be "nur" a eis Hochzit zum Apéro iglade. Freue mi aber extrem fescht!
Luschtig esch no, dass si am 30.8. hürote. A däm Tag si mi GG und eg zäme cho.
New York esch eifach scho e Hammer Stadt. Besch no nie dört gse?
Chani aso würklech nur empfähle. Mir si im August 2011 dört gse. Das esch toll gse au wägem Wätter. Und de si mer no ad US Open gange go der Federer luege. Das esch au es Highlight gse. Eg würds glaubs wieder so mache.
Oh mann, eg ha fasch nüt ztue, so doof! Und es esch doch erscht Morge am halbi 9i!!

03.04.14 08:45
Canoa 

Re: Bräute 2013

Also bi de einte Iladig handlets sech um en Chund vo mim GG ech könne die gar ned. Aber ech darf det glich go.

Mer send au am 30.8. amene HZ iglade das esch euse TZ wo denne hüroted. Ond ech muess ehrlech säge uf das HZ fröi ech mech eifach ned....

Es send grad drü HZ nochenand 30.8. / 6.9. / 13.9.

Chasch mer chli cho häufe hät gnueg tzue aer äbe t Motivation fähut...

 1 .. 1538 .. 3073 3074 3075 3076 3077 .. 3417 .. 3757
Hochzit   schnell   gspannt   Problem   vorallem   Zuletzt   einfach   langsam   natürli   himbeer   richtig   schaffe   natürlich   bearbeitet   wirklich   eigentli   irgendwie   Kollegin   eigentlich   Zeremonie