| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1540 .. 3078 3079 3080 3081 3082 .. 3420 .. 3757
04.04.14 14:26
elea 

Re: Bräute 2013

jo be einzelchend, aber kes verwöhnts :)

guet gleb ab 16ni chame doch götti werde oder? de chöönt di chli brüedsch emo scho werde? wer emo cool sone jonge götti :)

jo voll, gleb das esch mol so gsi, dass d chend zode gotte/götti chöme wen de eltere was passiert. aber höt zo tags esch jo das nöm de fall, vorallem au well me jo hüfig ned es paar/Ehepaar as gotte/götti het.
ond vode chele us eschs gleb ebe so dass gotte/götti so chli sele wegbegleiter si em glaube. ke ahnig winis sel sege... ergendwie so hanis mol verstande...

04.04.14 14:31
Canoa 

Re: Bräute 2013

Do ech jo ned schwanger be müemer au no kei Götti ha...mi Brüeder cha auso nochli älter wärde...=) De hani au keis Problem meh demet...aber im Momänt esch er i de Pupertät, das wär es schlächts vorböud! =)

04.04.14 14:35
snet 
Re: Bräute 2013

@canoa: Hihi, zum Glück habe ich dir die Nägel nicht gemacht. Das wäre ja gruuuusig rausgekommen

@elea: Auch wenn die "religiöse Begleitung" heute im Hintergrund ist, will ich das einfach nicht in einer Kirche versprechen müssen. Denn daran kann ich mich nicht halten und ich mag auch nicht flunkern bei so einer wichtigen Frage.

@Taufe: Ich wüsste sowieso nicht, ob ich überhaupt mal ein Kind taufen lassen würde. Irgendwie finde ich, wird einem so schon zu viele Bürden aufgetragen. Von mir aus könnte das Kind konfessionslos aufwachsen und im Religionsunterricht teilnehmen und sich eine eigene Meinung bilden.

04.04.14 14:38
elea 

Re: Bräute 2013

aso bide taufi vom göttibueb hend mer nome müsse verspreche dass mer Emmer wend för ehn do si und de eltere underd arbegriffe wenn si eus bruche. de eschs me um algemeini helf gange und ned om religiösi understötzig. da hani eigentli no gute gfonde....
au wennd taufi hötzotags jo ebe nöm di glich bedütig het fendis eigentli no en schöne bruch, de wird so chli s chend gfiiret zeme met de Familie und so.

weiss gar ned, emo zo miener schuelzit escs no so gsi, wennd konfessionslos gsi ebsch, hesch au ned döfe am religionsunderrit teilneh

04.04.14 14:56
himbeer 

Re: Bräute 2013

@snet: uh gehaltserhöhung, daran habe ich gar nicht gedacht. ich habe nämlich noch nie eine erhalten in meinem gesamten berufsleben. mein lohn hat sich bisher immer nur verändert, wenn ich die stelle gewechselt habe. ich bin jetzt ein jahr im unternehmen und weiss auch gar nicht, ob hier regelmässige gehaltserhöhungen üblich sind... wie läuft das bei euch so?

04.04.14 15:00
himbeer 

Re: Bräute 2013

hm stimmt, das ha mer gar nonig überleit... ich bi au us de chile ustrette. ich würd aber gern mal gotti sii und finds guet, wenn mer am chind verspricht, das mer immer fürs da isch und quasi die "moralisch" erziehig übernimmt. ich chönnt eifach nöd det stah und bezüge das ich die religiös usbildig übernimm. oder moll scho, aber denn gits en atheist oder en agnostiker, haha

ich denk det chunnts eifach drufah wie wichtig das de religiös aspekt de eltere isch. ich würd mis chind au nie taufe lah.

04.04.14 15:18
Canoa 

Re: Bräute 2013

Wörd gärn mou Gotti wärde, aber es muess denn eifach stemme. Be met 19ni mou gfrogt worde öbi well Gotti wärde aber das hed för mech ganz und gar ned gstomme, darum hanis abglehnt und be werklech froh hani de Muet gha, ha die Familie niemeh gseh nochhär....de Kontakt bestoht nöme....

Hmm im Reliunterricht tued mer jo alli Religione dörenäh ond ech cha mer vorstelle, dass das hötzotags ned es problem setti si wenn mer eifach am Unterricht teilnehmt und konfessionslos esch...aber es cha au guet anderst si...

04.04.14 15:26
snet 
Re: Bräute 2013

@himbeer: Hmm, also ich bekomme jährlich eine Gehaltserhöhung. Ende Jahr ist jeweils das Gespräch und dann wird die Lohnerhöhung bekannt gegeben und dann kann man argumentieren ob man einverstanden ist oder nicht.

@Religionsunterricht: In der Primar musste ich nicht in den Religionsunterricht, dafür aber in der 1. und 2. Kanti in den Ethikunterricht und ab der 3. Kanti noch Religion...

04.04.14 15:34
himbeer 

Re: Bräute 2013

und die hängt von deinen leistungen ab oder wie?
ich hoffe ja, dass ich jetzt hier an einem ort gelandet bin, wo wenigstens die teuerung ausgeglichen wird...

04.04.14 15:38
snet 
Re: Bräute 2013

nicht unbedingt.. Ich bekomme sowieso jedes Jahr eine Gehaltserhöhung, auch wegen der Teuerung. Beim vorherigen Arbeitgeber war diese stark leistungsabhängig und jetzt ist es mehr eine Dienstjahrgehaltserhöhung... Letztes Jahr habe ich 150.- pro Monat mehr bekommen.

 1 .. 1540 .. 3078 3079 3080 3081 3082 .. 3420 .. 3757
himbeer   eigentli   Zuletzt   richtig   bearbeitet   natürlich   schnell   Problem   gspannt   Kollegin   wirklich   vorallem   langsam   Zeremonie   natürli   einfach   schaffe   Hochzit   irgendwie   eigentlich