| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1542 .. 3082 3083 3084 3085 3086 .. 3422 .. 3757
10.04.14 09:27
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@Canoa: Wo bleibt dein "schöner, kleiner Freitag" ?

@Brautkleid: Ich habe meines ja verschenkt, aber das ich sowieso nur CHF 500 dafür bezahlt habe und es ungereinigt abgegeben habe, ist das so ok.

@TCM: Ich gehe seit letzten Juli in die Akupunktur und mir bringt es viel. Ich war vorher 2.5 Jahre dauerkrank und seit letztem Juli hat mich gar nichts mehr erwischt!

@me: Am Sa können wir jetzt unseren Hochzeitstag im Hochzeitslokal feiern. Sie haben uns sogar extra noch gefragt ob wir noch etwas Spezielles wünschen.

10.04.14 09:46
Canoa 

Re: Bräute 2013

NOR FÖR DECH LIEBI SNET inkl. Böudli:

HAPPY CHLINE FRITIG!

TCM: Ech hasse jo eigentlech Nödeli aber ech gloube das muessi jetzt mou glich usprobiere!

HZ Chleid: Mis seti no us de Reinigung go hole.

HZ-Tag: Schön heds klappet Snet metem Tesch. Weiss di Ma defoh oder esch es e Öberraschig?

Datei-Anhänge
der_kleine_freitag.gif der_kleine_freitag.gif (17x)

Mime-Type: image/gif, 43 kB

10.04.14 09:57
snet 
Re: Bräute 2013

Hurraaaaa, dass habe ich noch gebraucht!

@TCM: Die Nadeln sind schon nicht so schlimm. Probiere es doch mal aus und dann merkst du ja ob das was für dich ist oder nicht.

@HZ-Tag: Nein, nein, das ganze ist keine Überraschung für meinen Mann. Ich bin gespannt ob sich das Lokal trotzdem noch etwas einfallen lässt

@me: Am Montag durfte ich noch Blut für die Rheuma- und Gerinnungswerte abgeben, bin schon gespannt was da rausgekommen ist. Morgen habe ich den Termin.

10.04.14 10:01
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ich werds mir merken, dass ich das donnerstags nicht mehr vergesse liebe Snet!

TCM: Habe dir noch ein Whatsapp gesandt...

HZ-Tag: Cool, wünsche dir jetzt schon viel Spass. Wir haben einen Osterbrunch im Ferus mit der ganzen Familie, also Eltern des GGs, meine Eltern und mein Bruder, alle andern sind nicht da! =)

ME: Ich habe mich nun def. entschieden die OP in der Hirslanden machen zu lassen...

10.04.14 10:25
elea 

Re: Bräute 2013

haha da metem chline fritig esch cool :P

jo d hirslande het e guete ruef, das esch secher e gueti entscheidig! weisch de Termin scho vode op?

10.04.14 10:32
Canoa 

Re: Bräute 2013

Jup 21. Mai esch de Termin zwe Täg vorhär hani no frei. Mi Chef hed welle dassi no paar Sache cha organsiere vor de OP. De chond es Putzinstidut chot t Wohnig potze...Frühligspotz...DeinDeal sei Dank! =) Ond de goni no go Negeli mache...=)

Ech frog mi eifach wie ech 1 Woche cha ruhig legge im Spital...das werd jo horror! =O
Ech ohni PC...?!? Uhiii

10.04.14 10:49
Taeboyana 

Re: Bräute 2013

*reinschleich*

@Canoa: I weiss zwar nid was du fürne OP wirsch ha, aber i ha letscht Septämber e OP ar Niere gha und ou 6 Tag müesse im Spitau bliebe inkl. Katheder etc. I bi ou e Mönsch wo sech schlächt cha stiuha, aber das geit scho... nach dr Narkose und mit dr Wunde macht me ja meistens nid grad grossi Gümp. I hamer es paar Büecher bsorgt und ou no Hörbuecher (mir isch nach de Narkosene bis itz aube es paar Tag rächt sturm gsi) und viu liebe Bsuech . Und vielech chasch ja e Laptop uftriebe? Hani auso o mitgnoh, aber i ha de gar nid gross möge umesurfe...

Wünsche dir uf jede Fau gueti Besserig!

*rausschleich*

10.04.14 11:24
Canoa 

Re: Bräute 2013

Jööö danke Taeboyana

Hörbüecher beni scho am Sammle und Büecher hani au no zum Läse!
Äbe weni de mage...hmm vöu Bsuech werdi wohl ned ha, de Wäg esch eifach chli wit...aber easy mer cha jo au Skype hani mim Mami gseid! =)

Euses Tablet esch no grad uf Reise werd aber denn abem Mai weder deheime si, das werdi de secher metnäh! =)

10.04.14 13:32
himbeer 

Re: Bräute 2013

aber canoa, natürlich wirsch bsuech ha, mich chasch schomal iiplane, haha. müend denn no abmache ;-)

mis chleid hangt immerno am schrank siitlich, i de reinigung isches au nonig gsi. mir isch gseit worde das söll mer erst eis jahr nach de hochzit mache, das bringi glück. ich glaub jetz mal dra und drum lahnis mal no hange. aber ich weiss au nonig was mache nachher... verchaufe reut mi chli, aber bhalte bringts ja au nöd so. ich denk ich bhalts mal bis all kolleginne ghürate sind und denn mached mer mal es shooting. oder mir chönnted all zäme no eis mache ;-)

10.04.14 13:41
Canoa 

Re: Bräute 2013

himbeer:
aber canoa, natürlich wirsch bsuech ha, mich chasch schomal iiplane, haha. müend denn no abmache ;-)


Ufem Bürostuehl uf und ab höpfe! =) Jipppi Bsuech! =)

 1 .. 1542 .. 3082 3083 3084 3085 3086 .. 3422 .. 3757
Kollegin   himbeer   Zeremonie   Zuletzt   schnell   wirklich   natürli   Problem   vorallem   schaffe   langsam   natürlich   bearbeitet   irgendwie   einfach   Hochzit   gspannt   richtig   eigentli   eigentlich