| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1544 .. 3086 3087 3088 3089 3090 .. 3424 .. 3757
16.04.14 08:13
sonne13 

Re: Bräute 2013

jö lucylu, gratuliere! be jo grad vor chorzem zum zweite mol gotti worde und finde das öppis mega schöns! mir sind im moment uf gotte- und götti suechi, bruuched jo vo beidem 2 de eint götti hend mer scho gfrogt, de hed sich meeega gfreut! hoffe die andere reagiered au so

wünsch euch au no en erfolgriiche ändspurt, ich muess nur no bis morn mittag durehebe

16.04.14 08:43
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Lucylu das esch jo mega schön gratuliere der härzlech! Du wersch das secher guet mache!=)

Sonne do hani doch kei Angst die werded sech secher mega fröie ond das Amt gärn öbernäh!
Nur Mut das kommt gut! =)

soooo jetzt äxtra no fört snet: Happy chline Fritig! (Die Woche esch jo chorz!)

16.04.14 09:27
snet 
Re: Bräute 2013

Hihi Canoa, du weisst doch wie man mich glücklich macht Aber das Katzenbild fehlt noch!

Gestern hat mich mein Kater voll verkratzt Er ist immer so nervös und rastet aus bei komischen Geräuschen. Er lag voll zufrieden auf mir und dann kam ein unbekanntes Geräusch und wummm - schreckt er auf (mit samt Krallen)...

So, noch 2x schlafen und dann geht es nach New York! Und ich bin nicht im Geringsten Ferienready...

16.04.14 09:50
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

ou lucylu so es schöns ämtli! gratuliere

wie gohts euch so...
die Woche esch bez schwerig gsi... am mentig hemmer erfahre dass eusi Vermieterin verstorbe esch am wochenend. si esch en onglaublech herzensguete mönsch gsi und das het mi (ond au mi maa) jez die letschte täg bez nohdenklich gmacht... esch mengisch scho ned fair wie die liebste mönsche of de welt so früeh mönd go ond di böse egoiste werde 100i.... aber ebe.. es dud denn halt eim au Emmer so leid förd Familie ond d söhn wo i eusem alter send... da mer jo zeme i eim huus lebe chöme mer do sehr vell met öber...
jäjo... so, sorry für de "downer".....

16.04.14 10:50
dandi78 

Re: Bräute 2013

hallo zäme

jo so schön lucylu, gratuliere zum gotti.

snet, so cool dass der scho gli uf NY göit. wieso besch de noni ferieready? noni packt oder wie?

das duet mir leid elea wäge euchere vermieterin. s'läbe cha mängisch eifach scho sehr ungerächt si.

eg mues jetz no schnäu e chline ego-post mache. mir hei geschter eusers hochzitsvideo wieder gluegt mit zwöi gäst wos noni gse hei. hach es esch so schön gse. eg ha aso grad es paar tränli verdrückt, so emotional eschs gse.

16.04.14 11:07
Canoa 

Re: Bräute 2013

be leider total im Schuss muess de neui Studi ischaffe...

et voilà snet nur för dech...

Datei-Anhänge
529ce160.png 529ce160.png (16x)

Mime-Type: image/png, 111 kB

16.04.14 11:14
elea 

Re: Bräute 2013

ou dandi chaders nohempfinde wegem Video!!!!! schön hender so en tolli erennerig!
mer hend euses ja emmernonid becho.. de Cousin vo mim maa esch echt en schloftablette

16.04.14 12:18
Canoa 

Re: Bräute 2013

Elea das tued mer leid wäge de Vermieterin. Wönsche euch vöu Chraft...

Snet was musst du noch packen? Nach NY musst du ja sowiso nichts mitnehmen, da musst du mit leeren Koffern gehen!

Dandi, das gloubi der...mer hend leider keis Video...deför wonderbari Föteli

16.04.14 13:36
snet 
Re: Bräute 2013

@Elea: Ohje, das tut mir Leid mit deiner Vermieterin. Kann gut verstehen, dass einem das nahe geht. Hoffentlich geht es der Familie bald besser.

@dandi78: Ich bin halt bei der Arbeit irgendwie noch mega im Stress und vorbereitet habe ich auch noch nichts... So schön, dass ihr so ein tolles Hochzeitsvideo habt.

@Canoa: Danke vielmals für das Foto, aber das sieht ja wohl eher nach Hamster aus Komische Katze. Nene, so viel shoppen gehe ich nicht, dafür ist mein Kleiderschrank schon zu vollgestopft! Ich will noch ein neues Bikini und dann bin ich bedient

16.04.14 14:12
elea 

Re: Bräute 2013

merci vellmol. es dud mer halt soo leid förd Familie, wenn me mues gseh wis ehne schlecht goht. aber me cha halt i so situatione ned vell sege/mache zom helfe...

ich han en NY gar ned soo vell kauft denn weni gsi be. esch mer alles bez ztür gsi ergendwie....
aber weiss wasd meinsch snet, wenn vorher so vell los esch gspührt me au gar nonid sone vorfreud gell?

 1 .. 1544 .. 3086 3087 3088 3089 3090 .. 3424 .. 3757
eigentli   Kollegin   natürli   schaffe   natürlich   wirklich   Problem   schnell   gspannt   Zuletzt   himbeer   einfach   vorallem   langsam   richtig   eigentlich   Hochzit   irgendwie   bearbeitet   Zeremonie