| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1545 .. 3087 3088 3089 3090 3091 .. 3424 .. 3757
16.04.14 14:49
snet 
Re: Bräute 2013

Wirklich, die war vieles in NYC zu teuer? Ich hab dort schon Levis Jeans für 40USD gekauft. Und das ist meine Lieblingsjeansmarke

Ja, wirklich realisieren werde ich es wohl erst, wenn ich im Flieger sitze! Was ja schon in 2 Tagen der Fall sein wird...

16.04.14 15:13
elea 

Re: Bräute 2013

ned allgemein ztür, aber ztür förd usa allgemein. so bald bez nebe use gosch zahlsch nomol weniger. drom hani eigentli mini chleider emmern neumet anderst kauft als die grossstädt...

16.04.14 16:08
sonne13 

Re: Bräute 2013

oh snet, ich würd auch sehr gern verreisen! es ist jetzt schon 12!!!!!!!!!! Jahre her, dass ich in NY war! geniesse es!

elea, ich kann gut verstehen dass euch das sehr mitnimmt. es tut halt auch weh zu sehen, dass die angehörigen so leiden. leider kann man wirklich nicht viel machen. manchmal erscheint einem das leben schon sehr ungerecht...

sodeli, bald ist der tag vorbei. unglaublich, ich dachte der geht nie rum! aber auch diese stunden haben wir erfolgreich um die ecke gebracht. eigentlich steht noch einkaufen auf dem programm, aber ich bin soooooooooo müde... mal gucken ob gg allein geht

16.04.14 17:35
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich bi voll im schuss die wuche, irgendwie wänd all no öpis vo mir jetzt. denn hät no öpis nöd klappt im büro und jetz hani chli komischi stimmig. aber morn isch ja de letzt tag und denn hani au 4 täg frei, freu mi scho sehr!

tuet mer leid elea wäg euere vermieterin, das isch echt trurig. ja gell me fangt denn i so situatione immer ah überlegge...

heeh ich wott au mal gotti werde! aber bi minere schwö gahts sicher no en moment. susch gsehni grad nonig so viel chance :-)

16.04.14 21:13
LucyLu 
Re: Bräute 2013

@ Gotti: ich danke oi allne für oi Glückwünsch, bin also scho furchtbar stolz! No bis am Samstig hetti ja Au nie denkt das ich mal die Chance bechum und den na vo oisem TZ, das isch wunderschön.

@ elea: mis herzliche Beileid. Das tuet weh und isch sehr trurig. Leider chamer würkli nöd viel mache sondern eifach da sih für die Hinterbliebene.

@ snet: viel Spaß in NY, ich möchte so gerne auch wieder mal hin gehen, bei mir ist es "erst" 2 Jahre her

@Kurze Woche: so toll, nur na Morn denn isch Weekend, leider leider macht eifach das Wetter nöd mit. Schade.

@ Sonne: schöni erholsami Ferie!

17.04.14 09:48
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen miteinander

TGIT

Gestern Abend habe ich doch tatsächlich noch gepackt und bin mit dem Staubsauger durch die Wohnung geschwungen. Dann hatte ich kurz einen Panikanfall, dass wir irgendwie 3h vorher beim Flughafen sein müssen (das hat meine Vermieterin behauptet), aber es sind doch nur 75min.

@sonne & LucyLu: Danke für die guten Ferienwünsche!

@himbeer: Wieso herrscht denn genau komische Stimmung im Büro?

17.04.14 09:59
Canoa 

Re: Bräute 2013

snet:
TGIT



17.04.14 10:03
himbeer 

Re: Bräute 2013

im büro isch d stimmig guet, aber ich bi so komisch druf gsi irgendwie. mittlerwiile hät sichs aber wieder normalisiert. ja es sind es paar sache schief gloffe (nöd nur min fehler) und das nervt mi eifach. aber hüt isch schön wetter und am vieri isch scho dure ;-)

17.04.14 10:11
Canoa 

Re: Bräute 2013

Ech werde au Gotti!!!!! Be gester gfrogt worde...hät nie demet grächnet...
Be mim lieblings Cousin! Aber scho mega gli...

17.04.14 10:20
himbeer 

Re: Bräute 2013

ui nei was isch au los bi eu? :-)
ich ha momentan zwei schwangeri kolleginne, aber ich rechne mir bi beidne nöd allzugrossi chance us ehrlich gseit. würd mi zwar mega freue wenni mi da würd tüüsche :-)

 1 .. 1545 .. 3087 3088 3089 3090 3091 .. 3424 .. 3757
Kollegin   Hochzit   gspannt   schaffe   einfach   bearbeitet   eigentli   Zeremonie   richtig   vorallem   Zuletzt   langsam   natürlich   irgendwie   himbeer   Problem   wirklich   natürli   schnell   eigentlich