| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1545 .. 3088 3089 3090 3091 3092 .. 3425 .. 3757
17.04.14 10:22
snet 
Re: Bräute 2013

Gratuliere Canoa!

Bei mir ist momentan keine Kollegin schwanger. Um ehrlich zu sein, möchte ich nicht unbedingt ein Gotti werden. Ich hab da einerseits ein wenig Probleme mit der Religion und andererseits überfordert mich das Thema Kids sowieso momentan.

17.04.14 10:23
sonne13 

Re: Bräute 2013

jö canoa, das freut mi för dech, gratuliere!!!!! wenn esch es de sowiit?

mir sueched no es gotti - die andere hend mer grad gwüsst, aber bim letschte gotti sind mir unschlüssig - freiwillige vor

17.04.14 10:27
Canoa 

Re: Bräute 2013

Wenns sowit esch? I 10 Täg! Vellecht hends au gwartet bises mer besser goht zum froge...die letschte Woche send doch es rächts ufe ond abe gseh...

Klar jede heds jetzt s Gfühl ech seg jetzt de Notnagel, aber so fühli mech ned, be mim Lieblings-Cousin mach ech das vo Härze sooooooooooooooooo gärn!

Mi Ma hed höt morge zo mer gseid: Guete Morge Gotti ond wie fühlsch di?!? So härzig, är hed jo scho emmer gwösst das ech wet Gotti wärde!

Zuletzt bearbeitet am 17.04.14 10:29

17.04.14 10:43
sonne13 

Re: Bräute 2013

das esch doch cool canoa!!!! i 10 täg, wow!!!!
ech be au eher chorzfreschtig aagfrogt worde (öppe 2 mönet vor de gebort doch no ) und es hed de au lüüt gäh wo gfunde hend, ob ech ächt en notlösig seig, aber mech hed das au ned interessiert! ech gseh jo wies be eus jetzt esch, es esch ned eifach sech z entscheide, und es cha jo au sii dass öpper abseid, und nor wöu öpper als zwöits uf de lischte stoht heisst das gar ned dass mer die weniger gärn als gotti hed!

17.04.14 10:47
Canoa 

Re: Bräute 2013

das stemmt Sonne...jetzt beni am luege wägem Täfeli, weiss jo ned wases geht!
Hät no en Bär deheime meteme Härz i de Hand...aber has gfühl förs Gottechend muesses eifach no spezieller si...ech fühle mech eifach sehr geehrt...mer hend sone grossi Verwandtschaft ond genau ech darf Gotti wärde...vo 15 Cousine/Cousins...

17.04.14 10:52
sonne13 

Re: Bräute 2013

chliine tipp canoa: lueg mol under murimoos.ch

das esch so e wärkstatt, die möched cooli holzsache. det chasch au chliini holzbänkli loh mache, d sitzflächi chasch ufmache zum spielsache und so versorge... die chasch loh aamole, chasch met verschiedene sujet ha, und natürli met name! ech fende die sooooo härzig ond speziell, wär vellecht au öppis, statt es täfeli. so es bänkli wördi eifach chli gschötzt ufstelle, ned grad es wätter use

so, ech muess! happy ostere allne zäme!

17.04.14 11:10
Canoa 

Re: Bräute 2013

Das esch so lostig dass du jetzt meteme Bänkli chondsch.
Mis Mami eschs Gotti vo mim Cousin ond sie hed äbe es Bänkli welle mache! =) Darum chani das jetzt ned mache, aber super danke för de Tipp, nämlech mim Mami fählt nos Bänkli...muesses ehre grad säge!

18.04.14 13:53
LucyLu 
Re: Bräute 2013

Canoa, ich gratuliere dir Au ganz herzlich! So lustig das du au grad zum erstmal Gotti wirsch und das erst na scho bald

Ich wünsch oi all schöni Ostere und gnüsset oi frei Täg!

22.04.14 07:59
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme

canoa, das esch denn schön das du gotti wersch! gratuliere der! :) das esch scho es super tolls gfüehl, und uh schön dass dis chline gottechend scho bald ofd welt chont :)

i hoffe ehr hend alli schöni ostere gha und d snet esch hail vo NY zrog cho?

mer hend 2 Familie esse gha, ond send no 2 täg weld go zelte ed freiberge JU, es het so guet do mol 2 täg eifach weg i wald, go abschalte.... wet grad weder go was hend ehr so gmacht i dene freie täg?

22.04.14 08:11
Canoa 

Re: Bräute 2013

Guete Morge zäme

Freu mi werklech au scho ganz fest, hoffe das Chendli wartet nochli be no ned fertig met mim Täfeli! =) Es geht en Storch! =)

Ostere esch schön gseh ha hufe gässe!

Ohh cool Elea go zältle, aber lieber du weder ech! =)
Wie eschs Wätter gseh im Jura?

Ech ha die Woche au e chorzi Woche, nome bis am Donnstig am Fritig hemer frei gnoh. Mer chönd nämlech am DO Obig no es HZ Gschänk go ilöse ond darum hemer am FR frei! =)

 1 .. 1545 .. 3088 3089 3090 3091 3092 .. 3425 .. 3757
Hochzit   eigentli   richtig   bearbeitet   schnell   gspannt   Problem   Zeremonie   vorallem   einfach   schaffe   langsam   natürli   eigentlich   Kollegin   himbeer   natürlich   Zuletzt   wirklich   irgendwie