| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1551 .. 3100 3101 3102 3103 3104 .. 3431 .. 3757
25.04.14 13:18
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ah würkli elea? Nei, das isch bi eus nöd so gsi... isch demfall würkli ganz verschiede greglet..

Ich wür gern bis im April ä Babypause mache und denn wieder mit 40% istiege, aber es liit alles no ide Sterne, min Arbetgeber laht sich Ziit mitem definitive Bscheid

25.04.14 13:22
dandi78 

das esch immer sone sach mit teilzit schaffe gäu emma. do hei die meischte arbeitgeber leider nid so freud. be mir wirds wahrschinlich sogar ufene kündigung uselaufe. mini vorgängerin het uf jede fau müesse go nachdem dass si s'chind übercho het. aso goni dervo us, dass eg de au wirde müesse go, falls mir mou chind hei

25.04.14 13:22
elea 

wenn mers prozentual ufteile zahle mer beidi zemli öpe glichvell wie mer vorher elei zahlt hend. so stemmts för beidi! :)

wenn chonsch du dis bebe scho weder öber Emma? (sorry es het fang es paar schwangeri do )

25.04.14 13:27
Emma13 

Ja dandi s isch würkli so, debi wär das doch viel eifacher für es Mami wieder dörfe teilziit istiege. Schad dass mär muess chünde... Ich bin eigentli positiv igstimmt, mir hend viel teilziitschaffendi Mamis bi eus und ich erhoffe mir en positive Entscheid, aber ja... dörf kei Druck mache und muess mi halt eifach gedulde.

elea s Bébé chunt vorussichtlich im September, wür denn nach de 3 Mönet Muetterschaftsurlaub gern nomal 3 Mönet unbezahlt ahänke und drum erst im April wieder zruggcho... das wär mini ideali Vorstellig :)

25.04.14 13:32
elea 

ou schön, wennd chasch 6mt dehai blibe! das wer jo super!
scho trurig dass das die hötige zitt emmerno so schwerig zsi schiint metem teilziit schaffe. ha vo mim AL nach de hz e "netti" bemerkig becho vo wege, wenn mi ma ond i de mol chend hend hends de aber gar ke freud wenn mer wend bed teilzit schaffe. do chani nor lache dröber well mi ma und i bald di einzige em Büro send wo NED teilzit schaffet... ond d cheffe send do gnue sozial dassi mer ke sorge muess mache..

Emma weisch denn scho wenn dass er dir bscheid geht?

25.04.14 13:37
LucyLu 

uiii das mit de Stüre isch demfall sogar kantonal verschiede, unglaublich! Mir händ d'Stüre online usgfüllt und det hät mer chöne ahwähel: heirate vor 2013 oder im 2013 und händs separat müsse usfülle. Bin also gspanne wie die erst gemeinsam rechnig usgseht. Da mir nur na eis gmeinsams Konto händ wird das bi ois keis Problem sih wer viewil zahlt, mer zahlets den eifach

@ Teilziit: also bi ois schaffet praktisch all 100 oder 90%, Teilziit hämer nur 2 vo insgesamt 9 Lüüt. Ja okay, vo 8 Aerzt schaffet dafür nur eibi 100% die andere dafür zw. 50-80%.

25.04.14 13:38
dandi78 

super elea. das esch jo wohl e witz wägem teilzit schaffe. velich hätte si genau us dem grund ke freud, wöu dir no die einzige sit wo 100% schaffe

jö cool emma, das wär jo super wenn chöntsch es halbs johr deheime blibe. e kollegin vo mir het das au so gmacht. das wär aso au mini traumvorstellig wenns mou sowit wär

25.04.14 13:39
Emma13 

Unglaublich mit dere "nette" Bemerkig elea... mär chönt würkli meine dass das öpis tragischs wär, debi würs vielne Familie vieles erliechtere, nöd nur finanziell, sondern au d Ziit womer mitem Chind verbringt, aber ja, da chan mär nur hoffe dass sich mite Ziit d Istellig echli änderet. Au dass Papis vermehrt chöntet teilziit schaffe, aber bide Männer isches no viel schwieriger!

Aber wenn ja bi eu soviel teilziit schaffet elea, wärs ja sehr unfair wenn märs eu mal wür verweigere, oder??

Ich sötti im Juni Bscheid übercho, nimmt mi Wunder... und suscht wirdi eifach nomal nahfröge, wett schliessli au langsam wüsse wie's wiitergaht...

25.04.14 13:42
Emma13 

So schön dandi, dass das dini Kollegin het dörfe mache, gitt demfall glich no es paar soziali Arbetgeber

ich finds ebe au super so und wär sooo happy wenns wür klappe

25.04.14 13:45
LucyLu 

ich han ä Arbeitskollegin wo ihres dritte Chind erwartet und bi de letzte zwei SS hät sie die reguläre 14 Wuche plus 3 Mönet unbezahlt chöne näh plus schafft sie jetzt 40%, hoffe das ich den das au mal so chönnt mache, das wäri super. S'einzig Problem isch: mir sind ja en reine Fraue "Verein" und bi drüne wird's wohl nüm so lang gah mit Nachwuchs, ich denke all chönnt ja denn nöd Teilziit schaffe, das gächt ja denn irgendwen gar nüm uf oder? naja, mal luege, bin gspanne wie denn das mal isch wenn sowiet isch.

1 .. 1551 .. 3100 3101 3102 3103 3104 .. 3431 .. 3757
Zeremonie   gspannt   bearbeitet   richtig   natürli   Problem   langsam   wirklich   Hochzit   vorallem   irgendwie   schaffe   natürlich   schnell   Kollegin   einfach   eigentlich   eigentli   himbeer   Zuletzt