| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1552 .. 3101 3102 3103 3104 3105 .. 3431 .. 3757
25.04.14 13:47
elea 

Re: Bräute 2013

ja gell e geftige komentar? ond das, obwohl er selber met sinere frau am üebe esch.

jo bide manne eschs oft mals no schweriger. i ha mim ma vo afang ah gseit dassis ned wörd akzeptiere wenn er 1100% wörd witer schaffe. wet ned e wochenend papi. ond gottseidank gseht er das glich. kolegin wo langsam ade familieplanig esch wörd gern teilzit schaffe aber ere frönd esch do sehr konservativ ond esch ned emol bereit of 80% abezfahre. das fendi doch sehr schad... :/

25.04.14 13:50
dandi78 

Re: Bräute 2013

eg be aso au gspannt wies be mer mou wird si. eg weiss drum vonere arbeitskollegin wo bereits teilzit schaffet (50%), dass sie gern es zwöits chind möchte. jetz chunts velich chli druf a, wär zerscht schwanger wird vo eus beidne. falls eg die erscht wär, hätti vermuetlich no eher chance ufene teilzitjob, wenn überhaupt.

25.04.14 13:52
dandi78 

Re: Bräute 2013

mini schwöschter hets mega cool. er schaffet 80% und sie 40%. ei tag luegt er zu de chind und ei tag si si bi mine eltere. optimal wenn mes so chönnti mache.
was eg no schön finde esch, dass mi ma das au gern so würd mache. be aso scho no froh dass er das au so gseht. obs de würd go esch wieder e anderi sach.

25.04.14 13:54
Emma13 

Re: Bräute 2013

Wow Lucylu das isch ja mega mit dinere Kollegin, isch würkli schön wenn eim de Arbetgeber so entgegechunt. Ich glaub es isch machbar au wenns e reini Fraueabteilig isch, schliessli wend doch nöd alli es Chind und es gitt au vieli Mamis wo nüm möchtet oder meh möchtet schaffe als 40%, das wür sicher wieder ufgah, ussert ihr wäret alli glichziit schwanger :)

Elea find das toll vo dim Ma das er gern au wür teilziit schaffe, mine ebe au, am liebste 80% aber sin Arbetgeber tuet da au schwierig und en neue Job mit 80% sueche isch no viel schwieriger darum wird er wohl bi 100% blibe, aber vilicht gsehts ja i paar Jahr andersch us und er chan denn glich abeschrube, er isch halt au erst es Jahr dete...

Isch würkli schad dass das so schwierig isch, ich schaffe eigentli sehr gern, find das trurig dass mär sich für es Chind oder für de Job muess entscheide obwohl mär beides guet chönt kombiniere

25.04.14 14:07
elea 

Re: Bräute 2013

euse traum wer: er 80% ond ich 60%! :)
well i eusem Job esch es sehr sehr schwerig wenn me wneiger as 80% schaffet. mer mönd Emmer sehr flexibel si ond velles passiert sehr chorzfrestig! aber da bi eus ebe eigentli all teilzit schaffet chönes eus das ned verweigere emol...

25.04.14 14:16
dandi78 

Re: Bräute 2013

aso eg fänd 80% und 40% optimal :-)
elea, was schafet dir denne, weni darf froge?

25.04.14 14:17
LucyLu 
Re: Bräute 2013

hihi… das chönnt ebä allefalls passiere das mir drü den glichziitig mal schwanger sind

25.04.14 14:19
LucyLu 
Re: Bräute 2013

also 80% und 40% fänd ich au optimal, wobi bi ois alles ächli komplizierter wird sih. Min Maa isch ja ade Usbildig zum Helipilot und leider isch das scho eher en Job für am Weekend. Naja, mir löhnt ois mal überrasche. Chasch eh nöd plane, chunnt den wies chunnt.

25.04.14 14:26
elea 

Re: Bräute 2013

mer schaffe beidi imene vermessigsbüro. ond di meiste ufträg chöme zb am MI ine, de muess me am DO verusse go, go messe ond am FR muess me die messige uswerte. es lauft alles sehr chorzfrischtig ab. ond zom plane eschs Emmer sehr schwerig bi teilzit schaffende...
aber die letschte 10johr hend mer eus beidi de arsch ufgresse ond drom fendi, wörd eus das au zuestoh wenn mer wörde welle teilzit schaffe!
aber i gleb i mache mer do scho weder zfrüeh, zvell gedanke...

was machet denn din ma und du dandi?

wo lucylu, helipilot? en mega buebetraum!!! gleb mi maa wer grad iversöchtig!

25.04.14 14:30
dandi78 

Re: Bräute 2013

ah ok, das chani mer no vorstöue dass das alles sehr churzfrischtig ablauft, elea. tönt aber eigentlich no interessant.

aso eg schaffe im customer service und mi ma schaffet inere stromfirma und esch bereichsleiter verkauf/administration. i mim job sötts eigentlich nid sones problem si zum teilzit schaffe, aber ebe, mi arbetgäber esch do leider nid so dere meinig. wies be mim ma usgseht chani nid beurteile, er schaffet erscht sit afangs april i dere bude

s'coole esch, mi alt arbeitgäber (woni bis vor 2 johr gschaffet ha) würd mi mit handkuss wieder zruggneh. mini ex-chefin seit mer immer wieder weni se gse, dass si für me sogar äxtra e stöu würd schaffe. nur damit eg würd zrugg cho aso hani no es ass im ärmel

Zuletzt bearbeitet am 25.04.14 14:32

 1 .. 1552 .. 3101 3102 3103 3104 3105 .. 3431 .. 3757
natürli   richtig   eigentlich   himbeer   langsam   Zeremonie   Hochzit   einfach   eigentli   irgendwie   Kollegin   vorallem   schnell   wirklich   bearbeitet   natürlich   gspannt   Problem   schaffe   Zuletzt