| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1560 .. 3117 3118 3119 3120 3121 .. 3439 .. 3757
29.04.14 10:59
elea 

Re: Bräute 2013

oke da were mol paar names Idee:

Dean, ryan, tim, mike, jan, luca, lionel, oliver, carlo, natal, adrian, janosch

Cécilia, céline, selina, flurina, lea, lena, meline, eline

29.04.14 11:04
sonne13 

canoa, wenn zwilling bechunnsch gids jedes mol ultraschall wills als risikoschwangerschaft gilt mine maa isch alle total usem hüüsli! es esch werkli härzig die beide z gseh, s einte hed eus grad s füessli änegstreckt, hesch alli zecheli gseh aber süscht hends ned so welle wie mer! s einte hed de tatsächlich no gingged - ed richtig vom andere

elea, näme eher traditionell, also scho ned grad max oder paul oder alfred oder so... und scho eher chorz...

dandi, die näme gfalled mer au sehr! lea esch lang zoberscht of de lischte gstande! isch immer no in diskussion - aber es hed sich jetzt no en andere "iigschliche" wo eus no es spürli besser gfallt. aber ech fendes sehr schwierig...

ässe: ech muess wohl oder übel wieder id kantine, mer hend eifach zwenig möglichkeite i de nöchi und use goh picknicke be dem wätter esch au kei alternative! aber mir gruusts mängisch richtig, zum teil lüpfts mi wenni dä gstank schmöcke wo sogar scho verusse isch...
do tönt alles wo ehr so ufzelled also sehr verlockend!!!!!!!!!! und honger chomi au grad öber!

29.04.14 11:05
snet 

@Zmittag: Am liebsten hätte ich irgend so einen gesunden Take Away... Das kann doch nicht zu viel verlangt sein. Bei einem Restaurant kann man sich einen Mezzeteller für 13.50 holen und den vollpacken, das finde ich noch fair.

@Namensfrage: Phu, da sind uns mein Mann und ich auch überhaupt nicht einig. Er will speziell und ich nicht, da ich ja schon einen spezielleren Namen habe. Und ich will nur einen Vornamen und er zwei...

@Dandi: Mein Name hat sogar zwei "A" Vielleicht ist ja schon eine Lea in dir drin? Und sonst halt ein Leo

@me: Es gibt doch diesen Song "Lieder" von Adel Tawil. Einen bescheuerten Song habe ich schon länger nicht mehr gehört. Der Text ist ja wohl so was von beknackt.

Ich war willkommen im Dschungel
Und fremd im eigenen Land
Mein persönlicher Jesus
Und im Gehirn total krank
Und ich frage mich, wann
Werd' ich, werd' ich berühmt sein
So wie Rio, mein König für die Ewigkeit
Ich war am Ende der Straße angelangt
War ein Verlierer, Baby, doch dann
Hielt ich ein Cover in der Hand
Darauf ein Mönch, der in Flammen stand
Kurt Cobain sagte mir, ich soll kommen wie ich bin

29.04.14 11:08
elea 

snet i han das lied au lang ned tscheggte bes mer öper erklährt het das s lied us andere lied titel bestoht "welcome to the jungle" "come as you are""personal Jesus" zom bispel..

weisch wini meine? ;)

29.04.14 11:08
dandi78 

snet, i mim name si au zwöi a drinne

mittagesse: eg be mega froh dass mir sones tolls personalrestaurant hei. do stellt sich nie d'frog, wohäne dasi söu go. es git jede tag zwöi menu zur uswahl und de hets no es grosses salatbuffet und es warms buffet. mit suppe, salat und kafi choschtet das grad mou 7 oder 9 franke!!! esch der hammer und de erscht no sehr fein.

29.04.14 11:09
Canoa 

So schön wie ehr das verzelled...wett doch au...

29.04.14 11:10
sonne13 

danke für d' namensvorschläg!!! ich notier mir das also dankend ! de eint oder ander name stoht sogar au scho uf eusere lischte

wow snet, dieser text ist ja voll schräg... ich glaub ich hab das lied noch nie gehört...

dandi, dine maa isch wirklich härzig! mine red au immer met de 2, seid guet nacht, wünscht ne e schöne tag usw, mini kollegin hed chürzlich fascht träne glacht wo är met mim buuch gred hed

29.04.14 11:13
sonne13 

sorry canoa, höre wieder devo uuf, wott niemert truurig mache ! ech wünsche der so sehr dass au ihr bald miteme buuchzwärg dörfed gspröchle!

29.04.14 11:14
Canoa 

Also Dani de einti vo dine Vorschlag gfallt mer jo sehr guet! =)

Also ech wet au mou zwe Näme mi Ma hed sech jetzt äntlech iverstande erklärt demet! =)

29.04.14 11:14
snet 

@elea: Das habe ich auch gelesen. Trotzdem bleibt der Text einfach nur bescheuert. 2004 war mal ein Special wegen 10 Jahre Todestag von Kurt Cobain in Luzern. Und da haben die seine Texte auch auf schweizerdeutsch gesungen und das hat bescheuert geklungen.

@dandi: Ich hätte auch gerne so ein tolles Personalrestaurant. Wir haben ja noch nicht mal eine Mikrowelle (könnten aber eine haben, falls wir wollten)

@canoa: Du wirst bestimmt als nächste an der Reihe sein und mittlerweile kannst du mit deinem Göttibueb kuscheln!

@sonne: Dieses bescheuerte Lied läuft den ganzen Tag im Radio... Naja, das Duo Ich&Ich (aus dem der Sänger kommt) hatte auch nur bescheuerte Songtexte. z.B. "immer der, der am lautesten" (ja, ohne war) oder "da tobt der Hass da vor meinem Fenster"?!?!?!

1 .. 1560 .. 3117 3118 3119 3120 3121 .. 3439 .. 3757
eigentli   schnell   natürlich   Hochzit   schaffe   himbeer   einfach   bearbeitet   langsam   irgendwie   vorallem   eigentlich   gspannt   Zuletzt   natürli   Kollegin   Problem   wirklich   richtig   Zeremonie