| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1561 .. 3120 3121 3122 3123 3124 .. 3441 .. 3757
29.04.14 11:40
dandi78 

Re: Bräute 2013

so mini liebe, eg verabschiede mi jetz mou i mittag. wünsche euch aune e guete und hoffe, dass der öppis feins zässe überchömet.

29.04.14 11:41
Emma13 

Re: Bräute 2013

s Elevit han ich erst vode FA übercho und zwar erst öpe im 2. Monet, muesses bis nach de Geburt neh, es isch en Ergänzig mit zuesätzliche Vitamine (also nöd nur Folsüri, sondern au Ise, Kalzium etc.)

Folsüri hani defür scho paar Mönet vor de plante Schwangerschaft gno, aber wie d elea seit, s isch sowieso guet für de Körper, also schade tuets ganz sicher nöd wenn mär das nimmt, fürd Schwangerschaft isches denn sehr wichtig.

29.04.14 11:41
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich ha ebe letztens au gläse das mer nöd erst 3 mönet vorher söll afange sondern sofort wenn mer pille absetzt. schinbar heg mer mit pille sowieso zwenig folsüüri will die d ufnahm im körper verhindered und so gaht mer uf nummer sicher, das mer sicher gnueg hät wenns denn sowiit isch.

@dandi: nei elevit isch glaub das türe präparat us de apothek. aber ich chämts halt grad vo de kollegin über. vilicht sötti au mal s rezept no afordere für nachher.

ich glaub ich wott scho erst endi juni afange. ich warte lieber nochli udn tue mer die vorbereitige chli ufspare, demit bis zum herbst immer chli öpis lauft i dere richtig ;-)

29.04.14 11:44
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ja s elevit isch würkli recht tür und s chunt mär nur ide Apothek mit Rezept über, aber es wird vode Krankekasse übernoh...

29.04.14 11:52
snet 
Re: Bräute 2013

Der Mezzeteller!

Datei-Anhänge
image.jpg image.jpg (15x)

Mime-Type: image/jpeg, 27 kB

29.04.14 11:54
Canoa 

Re: Bräute 2013

ech ha au flissig Folsüri gno gha aber äbe seti weiss wasi ha bruchi das sowiso grad ned.
Ond weni de sowiso öberwacht werde werdeds mer de das scho verschriebe...

E guete allne zäme

29.04.14 11:57
snet 
Re: Bräute 2013

@Forum: Ich muss euch gestehen... Ihr seid mein kleines Geheimnis Ich habe meinem Mann nichts davon erzählt, weil er sonst denken würde, ich sei Brautzilla. Hahaha

@elevit: Eigentlich muss man das ja noch nicht vor der Schwangerschaft nehmen. Ich habe das Andreafol genommen. Mit Rezept vom FA kann man das mit der Krankenkasse abrechnen.

@himbeer: Hihi, wie willst du dich denn "darauf" vorbereiten?

@canoa: Jetzt mal abwarten wie es nach der OP aussieht. Ich habe schlechtere Chancen, dass es bleibt (nämlich FG-Risiko von 40%), aber daran mag ich gerade nicht denken.

29.04.14 12:08
sonne13 

Re: Bräute 2013

ech hätt no folsüüri-tablette (us de drogerie) z verschänke ha wos klappet hed uf elevit umgstellt wills det no iise und so züg diine hed. vor allem am aafang, woni gar ned ha möge ässe hanis no guet gfunde mind. so es par vitamine z tanke! elevit chonnsch ohni rezäpt au öber, aber de zahlts d krankekasse natürli ned...

canoa, das chonnt secher guet!!! ech dröcke euch uf jede fall gaaaaaanz fescht düüme! es esch jetzt eifach en umwäg und ehr bruuched vöu gedoud und energie, aber ech glaube ganz fescht draa dass das nochhär klappt!

also: die nöchschte sind dandi und canoa, findi super!

be mer esch de chinderwonsch irgendwie au fascht schlagartig so rechtig akut worde, ha am aafang au ned verstande wieso so plötzlich, aber esch haut eifach so!

ech ha inzwösche gässe - röschti met sauce, esch gar ned so gruusig gsii ha aber au hunger gha wie e bär - und hunger isch jo e guete choch

29.04.14 12:35
himbeer 

Re: Bräute 2013

@ snet: haha ich meine so vorbereitungen wie die impfungen auffrischen, folsäure etc... irgendwie hab ich dann das gefühl, ich kann immer ein bisschen was machen, anstatt einfach nur zu warten, bis es ernst wird

bi eus isches irgendwie im ganze fründeschreis es rechts thema. zwei sehr gueti fründinne vo mir sind grad schwanger, es wird flissig ghürate, und au die chinderlose reded irgendwie nur no über babies hani s gfühl. es isch so es allgegewärtigs thema im moment.

29.04.14 12:44
dandi78 

Re: Bräute 2013

@snet: wow, di ma weiss gar nüt dervo? wie hesch du das chönne gheim haute? das hätt eg nie chönne, eg verzöue das doch gärn :-) und mmmmmmmhhh de mezzeteller gseht de fein us. ha zwar ke ahnig was das alles esch aber es macht grad gluschtig.

@canoa: eg hoffe für dich dass bi dinere op alles guet chunt und du nachhär scho bald wirsch chöne schwanger wärde.

@folsäure: mi FA het gmeint, dass eg am afang ruhig die folsüri cha neh wos im migros git. die längi föllig us. sobald ech de schwanger sig, wärd er mir e anderi folsüri verschribe. finde das no praktisch, so chani die eifach chaufe weni der normali ichauf im migros mache.

@me: be eus hets schweinssteak mit pfeffersauce, spinat und röstikroketten zum zmittag geh. esch sehr fein gse aber leider nid sehr viel. ha jetz scho wieder es hungergfühl...

 1 .. 1561 .. 3120 3121 3122 3123 3124 .. 3441 .. 3757
bearbeitet   richtig   schnell   Problem   eigentli   wirklich   eigentlich   natürli   himbeer   Zeremonie   langsam   einfach   Hochzit   vorallem   Zuletzt   natürlich   Kollegin   irgendwie   gspannt   schaffe