| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1566 .. 3129 3130 3131 3132 3133 .. 3445 .. 3757
30.04.14 09:04
dandi78 

Re: Bräute 2013

Hi hi, jo gäu
Mues di jetz de aber churz elei lo be eus het drum öpper der letscht im Büro und sie macht es Zmorge am 9.15. Ha scho mega Hunger.

30.04.14 09:14
Emma13 

Re: Bräute 2013

Wow, das isch ä cooli Idee, demfall en guete

30.04.14 10:06
snet 
Re: Bräute 2013

Ich bin auch noch da! Wir haben ja im Bad Schimmel und der Vermieter wirft uns vor, dass wir zu wenig lüften. Da wir aber immer das Fenster offen haben, kann das gar nicht sein.

Gestern hat sich das jemand angeschaut und bestätigt, dass es vom Kaminrohr kommt, dass über dem Bad verläuft (irgendwie kommt da Wasser hinein). Tja, jetzt kommt heute der Sanitär vorbei und schaut weiter... Aber eben, immer wir bösen Mieter, die angeblich nicht genug lüften.

30.04.14 10:38
elea 

Re: Bräute 2013

morge zeme

be au no do, ha aber höt am morge ergendwie moffigi luhne und müed beni au, drom hani am morge früeh ned möge schribe... :)

snet, super hender das jez chöne lo bestätige dass ned ehr schold send! das esch Emmer müehsam wenn me Trouble metem vermieter het. hemmer jo met de Livit AG die letschte wohnig au gha...
jez hemmer so en super vermieter, dass mer grad d metgledschaft em mieterverband köndet hend :)

30.04.14 10:41
dandi78 

Re: Bräute 2013

Danke Emma, es esch super gse. Het feini Speckzüpfe und Russezopf geh. Mmmmmhh!!

Snet, mir hei au mou e Wasserschade gha vor es paar Johr. Usserhalb vo der Duschi het s'Wasser dur d'Wand dure drückt. Das het riesige Fläcke gäh (leider hinterem Schrank, dorum hei mers erscht so spoht gmerkt). D'Luftfüechtigkeit esch be eus öppe drü mou so höch gse, wie normal. Mir hei de Entfüechtigsgrät übercho wo dure Tag gloffe si. Öppe e Wuche lang hei mer jede Obe ca. 5-10 Liter Wasser chönne usleere. Mir hei eusne Auge fasch nid traut!
Hoffentlich eschs be euch nid sone müehsami Sach!

30.04.14 10:43
Emma13 

Re: Bräute 2013

Ich schlüss mich a mite schlechte Luune... aaach wür am liebste wieder unter d Decki chrüche. Min Ma isch hüt morge mitemene Kolleg es paar Täg uf Barcelona gfloge und drum bini erst recht trurig

Snet, ou das isch mega blöd mitem Vermieter, zum Glück hender de Spezialist cho lah, denn sinder au sicher nöd schuld. Mir hend zum Glück en Top Vermieter, de springt grad jedes Mal wenn öpis isch und kümmeret sich immer super um alles, chönd eus zum Glück würkli nöd beklage...

30.04.14 10:48
dandi78 

Re: Bräute 2013

Ou Emma, e wär jetz au lieber in Barcelona als do im Räge
Süsch gohts mer aber guet, usser dasi eifach immer noni würklech vöu Arbeit ha

30.04.14 10:49
snet 
Re: Bräute 2013

Meine Laune ist auch nicht auf dem Höchstpunkt. Hatte eine sehr bescheidene Nacht, dafür gehe ich über Mittag zur Kosmetikerin

Vor 3 Jahren mussten wir bereits für die Kosten einer Wand aufkommen, weil in der Dusche ein morsches, altes Holzfenster war (ca. 100 Jahre alt), welches sich mit Wasser vollgesogen hat und dann die Wand sprengte. Eigentlich ja auch nicht unser Fehler...

Die Vermieter sind eigentlich sehr lieb und schauen auch immer auf die Katzen, aber sie möchten einfach überhaupt nichts in die Liegenschaft investieren. Dafür bezahlen wir halt nur CHF 1'750 für eine 4.5 Zimmer Wohnung an bester Lage in der Stadt Luzern.

30.04.14 10:51
Emma13 

Re: Bräute 2013

Dandi ich au, er het mir grad gschriebe dass sie strahlend blaue Himmel hend

mmmh janu, da müemmer halt dure, am Sunntig sött ja wieder d Sunne cho.. hoffentli!

Ich han leider au nöd viel ztue... defür isch scho bald Mittag

30.04.14 10:56
dandi78 

Re: Bräute 2013

Ohhh snet, du gosch zur Kosmetikerin... so schön! Be aso grad chli niidisch
Mues unbedingt au wieder mou e Termin mache. Am beschte grad mit Manicure, Pedicure und Gsichtsbehandlig

 1 .. 1566 .. 3129 3130 3131 3132 3133 .. 3445 .. 3757
Problem   wirklich   Kollegin   Zuletzt   langsam   irgendwie   einfach   eigentli   natürli   schnell   schaffe   eigentlich   vorallem   richtig   gspannt   himbeer   bearbeitet   Hochzit   Zeremonie   natürlich