| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1569 .. 3135 3136 3137 3138 3139 .. 3448 .. 3757
02.05.14 08:44
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme!

liebi cora, es freut mi mega mega mega fescht dass ehr en gsonde chline bueb becho hend! gratuliere!!!!

höt esch en mega crazy morge gsi.... mi ma het am (i en Termin gha witer weg, aso hetter mi zerst welle es Büro fahre ond de grad witers.) mer hend en fernbedienig förds garagetor, ond die hani höt am morge nöm gfonde. mer hend gsuecht und gsuecht und mi maa esch scho chribelig worde wegem Termin. bes mer i senn cho esch, dassi s dröckerli em Auto glo han (wo die Garage stoht). euse vermieter esc scho weg gsi. aso hemmer schnell gluegt wenn de nöchst bus fahrt. i einere min! oke schnell zor töre us und natürli hani mer i de schwere huustöre grad de fenger iklemmt. ha sofort en reese bluetergoss gha bim nagel. aber well mi ma jo de Termin gha het Hemer de bus MÜESSE verwötsche. aso semmer zom bus gseklet. dass mues usgseh ha. mer sekle zom bus, ich voll am brüehel wels so weh do het und mi maa e eim stress me am trösche, am bilet löse und am ometelefoniere wegem Termin. wie em felm
so han euch das chorz müese verzele weli jez grad selber muess dröber lache wenis mer vorstelle

02.05.14 08:47
dandi78 

Oh je, Elea, und das alles am Morge früh... wie gohts dim Finger??

02.05.14 08:47
elea 

er gseht mega grusig us ha sone bluet-blottere am nagelrand ond es pocht halt so doof. aber schlemm esch das ned

02.05.14 08:52
Emma13 

Oje elea... das tönt würkli nachemene crazy Morge... arme Finger!!!

02.05.14 08:55
sonne13 

Hey cora! ganz härzliche glückwunsch zu euchem sonneschiin! schön dass di chorz mäldisch - vellecht hesch es jo gläse - mer hend eus scho gwunderet wies euch wohl goht! alles liebi und ganz viel glück für euchi chliini familie!!!

02.05.14 09:00
sonne13 

ou elea, das isch jo de horror! hoffe dim finger gohts bald besser! jösses dä stress, ich wär glaub grad wieder hei und hätt mi under de decki verchroche hätti hütt sowieso am liebschte gmacht - ha jo geschter au frei gha und es hätt mer scho no passt hütt eifach ligge z bliibe. ich glaub das hend vieli gmacht - es isch jo kei sau ume!!!

02.05.14 09:03
dandi78 

Mir wäre hüt würklech gschider deheime blibe. E froge mi ächt, wasi hüt der ganz Tag no söu mache
Zum Glück sit der wenigstens ume, de eschs grad vöu erträglicher

02.05.14 09:05
Emma13 

Ich frög mich das au dandi... eifach tote Hose, kein Mensch ume, frög mi wieso ich echt nöd no de Tag frei gno han??!!

02.05.14 09:08
dandi78 

Würd jetz gärn deheime ufem Sofa ligge und läse. Das wärs jetz!

02.05.14 09:08
snet 

@Dandi: Ich glaube nicht, dass das etwas mit der Feuchtigkeit in der Wohnung zu tun hat. Die Rheumawerte sind ja im Blut nachgewiesen... Aber vielleicht hängt das ja doch irgendwie zusammen? Seit ich schwanger bin, ist es einfach so unberechenbar. Manchmal geht's mega gut und dann kommen wieder Schmerzen.

@elea: Ui du Arme... Ich stell mit das gerade vor. Dafür hattest du sicherlich einen spannenden und keinen langweiligen Morgen. Dementsprechend muss dein Mann ja den Termin umso mehr gerockt haben, dass sich dieser Aufwand auch gelohnt hat

@Arbeiten: Ich hätte eigentlich viel zu tun, aber ich mag nicht. Vor allem ist es doofe Arbeit Jahresabschlüsse machen, gespickt mit komplexen Transaktionen...

1 .. 1569 .. 3135 3136 3137 3138 3139 .. 3448 .. 3757
Kollegin   bearbeitet   richtig   langsam   einfach   schnell   schaffe   natürlich   natürli   eigentlich   Zeremonie   gspannt   Problem   wirklich   himbeer   Zuletzt   vorallem   Hochzit   eigentli   irgendwie