| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1573 .. 3143 3144 3145 3146 3147 .. 3452 .. 3757
05.05.14 07:53
elea 

Re: Bräute 2013

guete morge zeme!

hey himbeer gratuliere der zom gotti-werde!!!!!

05.05.14 08:14
sonne13 

Re: Bräute 2013

jö himbeer, gratuliere zum gotti!!! so härzig! wär jo cool am hochziitstag - obwohl - denn isch am hochziitstag immer geburibsuech aagseid mine maa hed au scho gseid wenn eusi beide chli früehner chämed, was jo dorchuus möglich wär, denn treffed mers viellicht ufe hochziitstag. ich ha de gfunde: lieber ned, süscht wüssed mer definitiv wie mer euse hochziitstag die nögschte johr verbringed

05.05.14 08:19
Emma13 

Re: Bräute 2013

Morge zäme

Soo schön himbeer, gratuliere! was isch denn los mit all dene Gottis bi eus?

Euses Baby chönti theoretisch au bitz früehner cho und de HZ-Tag verwütsche, wär zwar mega schön, aber doch lieber nöd ihihi

05.05.14 08:26
Taeboyana 

Re: Bräute 2013

*reinschleich*

Ig has bi mine Eutere ufe Hochzitstag gschafft Het auso für beidi nid immer Vorteile - aber luschtig isches glich!

*rausschleich*

05.05.14 08:49
himbeer 

Re: Bräute 2013

haha stimmt, das wär wohl eher nöd so praktisch. demfall drucki düümli dass de chli es biz früener oder später chunnt. ui ich freu mi so! und mitem götti verstahni mi au so guet, ich finds super.

05.05.14 08:56
snet 
Re: Bräute 2013

Hallo Himbeer

Gratuliere zum Gotti werden! Ist es jetzt eine der 2 Kolleginnen, die momentan schwanger sind, die dich zum Gotti gemacht haben?

05.05.14 09:00
himbeer 

Re: Bräute 2013

hoi snet

genau! die andere schwangere freundin hat sowieso immer gesagt, dass ich beim anderen paar bestimmt gotti werde. ich finde es super, dass der kollegenkreis so noch etwas enger zusammenrückt

05.05.14 09:44
snet 
Re: Bräute 2013

@himbeer: Das dachte ich mir doch Viele wollen nur Gotti/Götti innerhalb der Familie haben und ich seh auch nicht wirklich ein wieso...

@me: Mir ist etwas langweilig... Hab zwar zu tun, aber konnte überhaupt nicht gut schlafen und jetzt bin ich total geplättet. Seit Do hatte ich aufgrund einer Schwellung immer wieder Schmerzen, aber habe das dann einfach abgetan. Mittlerweile hat sich das Ganze als Abszess rausgestellt und ich muss deswegen heute Nachmittag zum Arzt

Sonst war ich ja gestern noch an der Luga (wie jedes Jahr seit ca. 20 Jahren), leider hatte ich aber aufgrund dieser Schmerzen nur halb so viel Spass.

Naja, jetzt sollte es ja wieder bergauf gehen!

Gibt's irgendetwas Neues zu erzählen?

05.05.14 12:45
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich habe bei meiner eigenen familie gesehen, dass es keinen unterschied macht, ob gotti/götti von innerhalb der familie sind oder nicht. da würde ich lieber einen guten freund nehmen als eine entfernte verwandte. mein mann ist einzelkind und hat keine cousinen/cousins, wir haben also gar nicht so viele möglichkeiten von innerhalb der familie, wenn es bei uns mal soweit ist. da müssen zwangsläufig ein paar freunde herhalten :D

uh gute besserung snet! abszess klingt nicht gut.

sonst gibts bei mir nix neues... ich habe diese woche wieder eine viertagewoche weil ich von freitag bis montag auf städtereise bin, freu mich schon!

05.05.14 13:09
dandi78 

Re: Bräute 2013

hallo zäme

oh nei snet, en abszess! so müehsam. wünsche gueti besserig!

juhuuu fraue, eg ha london buechet! das esch jo mis gschenk für mi ma zu sim 40igste.
ha hüt es super agebot für drü täg be tui gfunde woni grad buechet ha. so geil, eg freue mi!

oh himbeer, wo gosch de du ane am weekend?

 1 .. 1573 .. 3143 3144 3145 3146 3147 .. 3452 .. 3757
Zeremonie   wirklich   Kollegin   irgendwie   natürlich   schaffe   Problem   einfach   langsam   bearbeitet   himbeer   richtig   gspannt   eigentli   schnell   natürli   vorallem   eigentlich   Zuletzt   Hochzit