| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1574 .. 3145 3146 3147 3148 3149 .. 3453 .. 3757
05.05.14 15:44
snet 
Re: Bräute 2013

@lilly: Danke dir. Ja, wir hoffen und bangen von einem Termin zum nächsten. Nehme eine riiiiiiesen Ladung Medis ein und werde intensiver betreut... Hoffentlich klappt das auch!!!

05.05.14 15:54
Lilly4 
Re: Bräute 2013

das isch doch super so snet! so (nimmi a) bisch au du bitz 'beruhigter'!
hoffes ganz fescht für eu !!!

05.05.14 15:58
snet 
Re: Bräute 2013

Ja, ich bin definitiv beruhigter, aber es ist halt schon zeitintensiv. Heute 1.25h gefehlt wegen FA und am Do muss ich ja in den Unispital und das dauert sicher 4h. Diese "Aufwände" nehme ich aber sehr gerne in Kauf. Jetzt muss ich noch die 11. Woche überstehen (dann ging es das Letzte mal schief) und dann kann ich etwas aufatmen...

05.05.14 16:02
Lilly4 
Re: Bräute 2013

das sind dänn doch schöni ufwänd, vorallem wenn alles guet si wird ich hoff die 3 wuche werdet ganz schnell ume gah und dass ihr dänn bitz ufatme chönd ! wär so schön!!
super das jetzt so unter beobachtig bisch und all notwendige medis chasch näh daser eues würmli phalte chönd !

05.05.14 16:09
sonne13 

Re: Bräute 2013

lilly, ich bi in de 18. woche. ziit vergoht jo so schnell! ech hätt nie dänkt dass ech das mol säge: e de erschte 12 woche wettsch jo eifach nur, dass die möglichscht sofort verbii sind inzwüsche gspür ech die krümmel au, das macht das ganze einiges realistischer - und min buuch hilf do natürli au mit, ech cha echt nüd meh verheimliche aber mängisch chann ichs trotzdem fascht ned glaube! schön dass es dir au guet goht!

snet, ich drück dir die daumen! es lohnt sich bestimmt, diese aufwände auf sich zu nehmen! ist ja toll wenn sie dich sogar "vorgestuft" hat!

05.05.14 16:21
Emma13 

Re: Bräute 2013

Toll snet dass alles guet isch mit euem Baby, wünsch der vo Herze dass alles guet gaht und die nöchste 3 Wuche flüget!!!

Sonne so schön, dass jetzt dini chline au gspürsch, denn bisch du zimli gnau en Monet hinter mir, ich bin ide 22te Wuche :) und d Lily isch en Monet vor mir, also abem August gitts jede Monet es 2013-Brüt-Baby

05.05.14 16:29
himbeer 

Re: Bräute 2013

ich drücke die daumen, snet!
und eu anderne natürli au e schöni schwangerschaft! das findi denn toll, dass ab august jede monet es 2013-baby chunnt, so schön!

ich bi selber no nie in mallorca gsi und bi sehr gspannt. flug und unterkunft sind bisher würkli sehr günstig, super so blibt meh geld zum esse und shoppe, haha. aktivitäte hani jetz gar keini plant. mir händ eus für eusi polterkollegin es paar ufgabe überleit wo sie muess erfülle aber susch lueged mer wahrschinli spontan was mer mached. mag mi irgendwie au gar nonig so festlegge.

06.05.14 07:53
sonne13 

Re: Bräute 2013

guete morge zäme! hoff euch gohts guet! ich ha hütt problem met em chreislauf und halt mi chli an bürostuehl. de kolleg hed scho gmeint ich sell doch en helm aalegge dassi mir ned de chopf aaschloh wenni umgheie
hütt morge woni zum zug us gstiege be hani gmerkt dass es kolläpsli chunnt. be denn usgstiege, chli usem wäg und eifach a bode ghockt dassi ned umgheie. de grossteil vo de lüüt luegt di denn eifach saudumm aa - als wärsch bsoffe oder so. aber das ganze hed es echts highlight gha: es ich denn e maa cho und hed gfrogt ob er mir cha hälfe. dä hätti mir zucker bsorgt und wär no mit mer det bliebe zum luege obi cha ufstoh usw. das hani meega nätt gfunde! es goht jo denn alle schnell wieder und mir isch so züüg alle mega peinlich, aber ich has mega schön gfunde dass es also doch no so liebi lüüt gid wo sich um wildfremdi sorged! jetzt hoffi ich chumm hütt no in schwung, fühl mi grad ziehmli wie en wäschlumpe

06.05.14 08:08
Emma13 

Re: Bräute 2013

Guete morge mitenand

Ou sonne, das tuet mir Leid dases dir hüt nöd so guet gaht, chan mär d Situation gnau vorstelle, leider lueged di meiste Lüt lieber wieder weg, anstatt schnell ahalte und fröge wie's eim gaht. Findi uu nett vodem Ma wo sich um dich kümmeret het, so herzig! Zum Glück gitts au so Lüt

Ich han das au oft gah, zum Glück sit paar Wuche nüme, ich han zur Not immer Trubezucker ide Täsche oder so Zuckersäckli (womer in Kaffi ineleert)

06.05.14 08:26
sonne13 

Re: Bräute 2013

jo gäll emma, chunnsch der vor wie en penner, mängi lueged no halbes abschätzig! aber ich has wirklich toll gfunde wie sich dä herr denn kümmeret hed!
ich ha eigentli zmorge gässe gha, gnueg trunke und ha au immer öppis z ässe und z trinke debii. ha au uf de zugfahrt no saft trunke, aber irgendwie hed das nüd gnützt, bzw es isch trotzdem cho. ich ha ebe sehr en tiefe bluetdruck, ich glaube das isch denn mängisch s problem... aber solang me ned irgendwo blöd umgheit (das isch mer deheime passiert - ergebnis: e bläuele uf de stirn für e wuche ) ischs jo ok

 1 .. 1574 .. 3145 3146 3147 3148 3149 .. 3453 .. 3757
schaffe   vorallem   Kollegin   langsam   Problem   schnell   Zeremonie   himbeer   richtig   bearbeitet   Hochzit   irgendwie   natürlich   einfach   gspannt   eigentlich   eigentli   natürli   wirklich   Zuletzt