| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 1575 .. 3147 3148 3149 3150 3151 .. 3454 .. 3757
06.05.14 09:36
Canoa 

Re: Bräute 2013

Hallo zäme

Sonne, jesses hoffes goht der weder chli besser! Aber ech ha das au scho erläbt, dass t Lüt lieber lueged aus handled, be mou im Bus inne agriffe worde ond alli hend nome domm gluegt! Schön hed de Ma zo der gluegt, es geht no paar Schotzängu uf de Wält sie send halt eifach rar worde!

Träffe, be gspannt wo mer he gönd! Rechtig Zöri hani natürlech kei Ahnig! =)

Me: Be total ufem Smoothie Tripp! =) Hmmm sooooooooooo fein, ha scho weder eis höt morge eis gha ond gester ou! =)

06.05.14 09:44
sonne13 

Re: Bräute 2013

jösses canoa, das tönt jo mega brutal! im bus aagriffe und keine hed ghoufe? esch jo horror!!!
hesch inzwösche eigentli dis gottibüebli gseh?
smoothies findi au super! ech liebes! oh, chume grad gluscht öber. machsch sie säuber?

also in züri könn mi au ned uus, ha kei ahnig wo was esch, ossert öppe de bahnhof und d abz... ech muess denn eifach e guete wägbeschrieb ha oder öppert wo mi vom bahnhof a richtig ort lotst aber zerscht muessi no d agenda konsultiere...

06.05.14 09:49
Canoa 

Re: Bräute 2013

Vor paar Johr also woni no i de Lehr gseh be hed mi mou eini vo hende a de Hoor packet ond hed denn welle met mer schlägle wöu ech sie schräg agluegt ha, ond de Bus esch werklech volle gseh...ond niemert hed mer ghoufe...naja...ech läbe no...

Am Donnstig beni sie go bsueche, esch e mega härzige, är hed no Neugebornee Usschlag im Gsecht ond a de Chnöi, aber schöst esch alles bestens...

Vellecht wärs no guet wenns i de nöchi vom Bhf esch in Zöri! =)

06.05.14 09:50
Emma13 

Re: Bräute 2013

Im Zug agriffe worde Canoa?? Ui nei, wie isch denn das passiert?

mmh au ich liebe Smoothies, chönt eigentli wieder afange is Gschäft mitneh, han das amigs am morge gmacht, aber bin jetz zfuul worde

06.05.14 09:54
Canoa 

Re: Bräute 2013

Jo mache sie säuber am Morge! =) Esch cool! Ha sones Büechli kouft gha! Ond probieri no dis noh us! =) Muess weder chli sönder läbe! =)

06.05.14 09:55
Emma13 

Re: Bräute 2013

Jöö süess dass dis Gottechind gseh hesch Canoa, so herzig!

Mir chöntet eus ja alli am Bhf in Züri treffe und denn zäme det hi laufe... wär wohl am eifachste?

06.05.14 10:00
Canoa 

Re: Bräute 2013

wörd ou säge wär am eifachste! =)

06.05.14 10:10
himbeer 

Re: Bräute 2013

ou ja das würd sicher klappe. ich find zum brunche in züri gits einiges guets, am liebste würdi mit eu da ane, das würd sicher allne gfalle:

http://www.miyuko.ch/

da sind dinfos zum brunch:

http://www.miyuko.ch/reservation/brunch/

müesst mer denn eifach zackig reserviere, die sind am weekend praktisch immer usbueched. aber es isch en rechte meitlitraum det ine ;-)

Zuletzt bearbeitet am 06.05.14 10:11

06.05.14 10:16
Emma13 

Re: Bräute 2013

Das tönt ja de Hammer himbeer, bin no nie gsi, aber isch sicher uu schön und fein!

ich wür suscht mal säge dass mär bis Endi Wuche wartet ob sich no es paar aschlüsset und s Datum def. de 12.7. isch und denn chömer bald mal reserviere, was meinet ihr?

06.05.14 10:18
snet 
Re: Bräute 2013

Guten Morgen Miteinander

@sonne: Gut, dass du nicht umgekippt bist! Dann ist es wirklich besser, dass du dich gleich setzen konntest und toll, dass dieser Mann so hilfsbereit war.

@Treff: Wahrscheinlich wäre der Treffpunkt am HB wirklich am Besten. Wir könnten theoretisch auch Schiffchen fahren gehen, aber der Hafen ist ja ein wenig weg. Miyuko ist doch der Laden mit den Etagière oder?

@Canoa: Schön konntest du deinen Göttibub besuchen. Ich wurde auch mal im Bus belästigt. Ein Ausländer flirtete mich an und ich teilte ihm freundlich, aber bestimmt mit, dass ich kein Interesse habe. Daraufhin hat er angefangen mich zu betatschen und dann sind dann viele Männer aus dem Bus eingegriffen und es hätte fast eine Schlägerei gegeben

 1 .. 1575 .. 3147 3148 3149 3150 3151 .. 3454 .. 3757
Zeremonie   langsam   Problem   gspannt   eigentlich   Zuletzt   Kollegin   schaffe   natürlich   einfach   Hochzit   irgendwie   himbeer   richtig   bearbeitet   natürli   vorallem   wirklich   schnell   eigentli