| Passwort vergessen?
Sie finden uns neu unter HOCHZEIT.ch
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bräute 2013
 1 .. 158 .. 313 314 315 316 317 .. 2037 .. 3757
19.06.12 06:54
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ lucylu, das ist wirklich schwierig zu berechnen.. frag doch mal eine der bräute, die auch ein candy buffet planen oder gemacht haben (hier im forum unter dem gleichnamigen thread)
wir werden ca. 10 gläser haben und daneben schon noch ein dessertbuffet machen
hmmmm bekomme gleich hunger

- 22.06.2013 -

19.06.12 08:48
Valeria01 

Re: Bräute 2013

Guete morge mitenand...

Ich han au unbedingt es Candybuffet welle... min Schatz nöd... ez hend mer für eus erwachseni es Kääs udn Früchtebüffet und d'chind hend en separate Schpiilruum und i dem dünds es chlises Candybuffet ufstelle... denn chani immerno üere go schnoigge :)

Hei ich han uf de PF Page bim Hochziitsengel die Bäumli gseh zum Tischkärtli mache
facebook.com/hochzeitsengelevent.com
was halteder vo dene...? Irgendwie findi sie mega cool aber ich würd numme eis i de Mitti welle ha zum d'Tischnummere azeige (hend en Tischplan) aber ich denke es ghat chli under wills chli sind... was meineder?

lg valeria

19.06.12 09:32
Nemo 

Re: Bräute 2013

Hallo Snet!
Schön hast du's....würde gerade gerne mit dir tauschen!!
Ja das ging uns genau so. Darum haben wir uns für ein Candybuffet entschieden, da haben alle was davon. Bin auch kein Fan von Staubfängern.
Wir wollten unseren Gästen aber trotzdem ein Dankeschön mit auf den Weg geben. So haben sie was Süsses und danach keine rumstehenden Sachen

Ein Paar seit 16.10.02, verlobt am 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13

19.06.12 09:46
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ snet.. hach ja, nimm doch bitte einen "schwumm" für mich, das wäre nett

@ gastgeschenke, ich finde etwas kleines darfs schon sein. in unserem fall wird dies ja wohl mit der tischdeko verbunden sein (wenn wir uns nicht noch hundertmal umentscheiden..) oder eben diese ziegen. die haben es mir schon irgendwie angetan. finde es cool..

@ valeria, auso es käsebuffet gits bi üs de gliich o no

- 22.06.2013 -

19.06.12 09:49
bergeri 

Re: Bräute 2013

@Gastgeschenke: ich habe gestern mit meinem GG darüber gesprochen und er hat mir gesagt, ich soll doch von jeder Idee die ich habe Preis + Idee zusammen stellen und im Januar entscheiden wir uns. Find ich eine super Idee von ihm....

Wiso hab ich ihn nicht schon früher gefragt?!?

****Ziviltrauung 26.7.2013 & Zeremonie in der Woche darauf auf hoher See ****

19.06.12 12:06
Suee

nicht registriert

Re: Bräute 2013

@Nemo wegen den M&Ms, habe auch schon ein paarmal gelesen dass die M&Ms verschwommen seien...nimmt mich dann wunder wie es bei dir ist!! was für eine Farbe habt ihr bestellt??

@Rebee das ist auch eine gute Idee mit dem Sirup...! wir werden evlt. selber limoncello machen in glaskaraffen und für die, welche keinen Alkohol trinken (sind nur ca. 2 personen) gibt es sirup...habt ihr schon eine idee für ein Fläschli/Karaffe?

@LucyLu auso i würdi gloubs gleser neh wo du ner ou no chasch bruche...oder evlt. ou hie uf dere site oder bi ricardo oder ebay öpis ersteigere, dänke es hei sicher scho paar brüt e candybar gmacht und ner nüm aui sache brucht;O)

Gastgeschenke - hmm ig ha ou scho so sache übercho woni ner gar nid ha chönne bruche aber i dänke weme öpis chlis mitgit oder gad als namenschildli ibout wome cha esse oder trinke oder süsch guet bruche findi das no e härzigi geste...aber muess sicher überhoupt nid si bi ou scho a hochzite gsi wome de eifach ds namensschildli het döfe mitneh;O)

Momentan isch bi üs d idee e limoncello selber z mache oder M&Ms la bedrucke oder ha vori no öpis härzigs gfunde tue ds föteli mau gad i ahang so selbergmachti pesto sösseli;O)

...oder die tee i reagenzgleser findi ou härzig....;O)

Datei-Anhänge
Pesto.jpg Pesto.jpg (22x)

Mime-Type: image/pjpeg, 15 kB

Tee.jpg Tee.jpg (17x)

Mime-Type: image/pjpeg, 95 kB

19.06.12 12:16
zibesa

nicht registriert

Re: Bräute 2013

zu de gastgschenk chan ich eu mal en teil vo eusere bekannt geh =)

mer hend so transparents dicks papier wo so milichig isch in eusne farbe grüen und wiis... und us dene schnide mer herzli us und ich duen die mit de nähmaschine zäme nähe das es so seckli werded... fülle düemers mit m&ms und den chunt no wie so es papier etikett ane mit em name... de hemmer grad no s namenstäfeli...

als blueme schmuck kaufe mer ide ikea so glesli wo für kerze sind... den gits im interio so granulat i verschiedne farbe wo mer mit wasser füllt und das speicherets den.. die grosse farbige chugle wos den geh het chömed i das glesli sind au grüen und den e creme farbigi rose aso nurde kopf wo ine chunt... vu dene machemer den grad es paar das chend d gest den au mitneh... und den möchemer no es groses roses gsteck uf eusem tisch im ähnliche still...

19.06.12 12:30
MaLu 

Re: Bräute 2013

@ suee, ja das mit de pesto hani o scho gseh.. wär ou no passend zu üsem "food/chrütli" motto..

und d reagenzgläser findi eh cool, mir hei üs no überleit chrütersalz oder so dri z tue. aber tee isch natürlech o super (zb vom länggasstee )
merci füre tipp!

- 22.06.2013 -

19.06.12 12:45
Nemo 

Re: Bräute 2013

Salutti zäme!
Han grad e Entdeckig gmacht! Mir fiered ja e summer-hochziit und hoffed natürli uf schöns wetter. jetzt hni denkt, dass en fächer fürd dame no es cools ding wäri.
han jetzt 3 tag lang nach bezahlbare fächer gsuecht. jetzt hani endlich öpis gfunde wo eine nöd grad 5 euro oder meh chosted!!
http://www.ebay.de/itm/Handfacher-Papier...;_qi=RTM1084480
De hät staffelpreise, went 50 nimmsch chosted eine nur no 2 euro!! juhuuu!
also falls au no öper fächer suecht, viel günstiger findeders warschindli nüm
mir mached denn ebe no es personalisierts satain band here, mit eusne näme und em datum. so händ die fächer no e persöndlichi note. so chammer aber ebe au nacher s'bändeli weg neh und chan de fächer suscht no bruche....

Ein Paar seit 16.10.02, verlobt am 14.02.12 und geheiratet wird am 24.08.13

19.06.12 12:56
lolo 

Re: Bräute 2013

liebe nemo

hier gibts auch hübsche fächer, wir lassen allerdings an eine Adresse in DE schicken weil die Versandkosten so horrend sind


http://ja-hochzeitsshop.de/facher-weiss-fur-ihre-gaste.html

lg
lolo

 1 .. 158 .. 313 314 315 316 317 .. 2037 .. 3757
einfach   Zuletzt   langsam   vorallem   wirklich   schnell   eigentlich   gspannt   Zeremonie   natürli   himbeer   natürlich   Kollegin   Problem   eigentli   Hochzit   schaffe   bearbeitet   richtig   irgendwie